#1
Stel dat je veel geld hebt en weet ik veel papieren moest hebben ... Maar daarover ga ik niet zeiken. Stel dat je er ene moogt uitbaten, dus een nieuwe shop maken, hoe moest het dan eruitzien? Welke sfeer, muziek, interieur en weet ik veel allemaal!
Ne keer eens een leukere thread dan al die thread van vragen waar je koppijn van krijgt![:grin:]()
Lokatie zou dan ergens in een chill dorpje zijn waar iedereen elkaar zou kennen en liefst heel lounge achtig, met lichtblauwe fluo en felle rode kleurtjes en oranje kleurtjes die afwisselend heel rustig en traag omwisselen.
Geen stoeltjes ofzo, maar eerder van die brede lange banken voro 6 personen, maar dan heel de shop rond ofzo en een tafel met een mooi kleurtje maar dat je nog goed genoeg kan zien dat je uw wiet goed legt natuurlijk, maar lekker chill .. En dan een verdieping boven eerder voor kicker of poolen of biljarten en natuurlijk een chill grote zetel (meerdere) waar mensen wa kunne chille en tv kijken (films) (die ik dan zelf omzet natuurlijk hé)
en ja vele soorten wiet
Santa maria, haze soortjes, witte soortjes, afghaan. Maar liefst geen superharde wiet, kwil het eerder houden op chille weed. Omdat ik niet graag zou hebben dat er flauwvallende klanten zouden zijn of roepende onozelaars, kwil eerder dat mensen zich vermaken en zich heel thuis en relaxed voelen, zie het als een soort lounge restaurantje en niet een café ofzo met veel mensen die zich graag bezuipen. Maar eerder voor rustige mensen (iedereen is wel welkom hé
)
ma goe, da was het!
en hoe zou de uwe eruit zien dan

Ne keer eens een leukere thread dan al die thread van vragen waar je koppijn van krijgt
Lokatie zou dan ergens in een chill dorpje zijn waar iedereen elkaar zou kennen en liefst heel lounge achtig, met lichtblauwe fluo en felle rode kleurtjes en oranje kleurtjes die afwisselend heel rustig en traag omwisselen.
Geen stoeltjes ofzo, maar eerder van die brede lange banken voro 6 personen, maar dan heel de shop rond ofzo en een tafel met een mooi kleurtje maar dat je nog goed genoeg kan zien dat je uw wiet goed legt natuurlijk, maar lekker chill .. En dan een verdieping boven eerder voor kicker of poolen of biljarten en natuurlijk een chill grote zetel (meerdere) waar mensen wa kunne chille en tv kijken (films) (die ik dan zelf omzet natuurlijk hé)
en ja vele soorten wiet
Santa maria, haze soortjes, witte soortjes, afghaan. Maar liefst geen superharde wiet, kwil het eerder houden op chille weed. Omdat ik niet graag zou hebben dat er flauwvallende klanten zouden zijn of roepende onozelaars, kwil eerder dat mensen zich vermaken en zich heel thuis en relaxed voelen, zie het als een soort lounge restaurantje en niet een café ofzo met veel mensen die zich graag bezuipen. Maar eerder voor rustige mensen (iedereen is wel welkom hé
ma goe, da was het!
en hoe zou de uwe eruit zien dan


