#1
Die is nummer 7 aan het afslechten.
barry zei:of zou ik misschien lsd pakken?

Welnee joh, hop in de champignonnensoep en gaan met die banaan! Het proeft gewoon zoals de rest van de champignonnenqinn zei:barry zei:of zou ik misschien lsd pakken?
Mexicaanse kan ik je aanraden, net zoals mathijs zij.
Ze zijn vrij visueel, niet al te heftig, en minder mindfuck shit
Maar ze zijn wel goor om naar binne te eten :P
Ceko zei:Welnee joh, hop in de champignonnensoep en gaan met die banaan! Het proeft gewoon zoals de rest van de champignonnenqinn zei:barry zei:of zou ik misschien lsd pakken?
Mexicaanse kan ik je aanraden, net zoals mathijs zij.
Ze zijn vrij visueel, niet al te heftig, en minder mindfuck shit
Maar ze zijn wel goor om naar binne te eten :P![]()

barry zei:jah heb besloten om paddo's te doen en dan te combineren met n2o
dank allemaal voor de tips enzo
deamonique zei:barry zei:jah heb besloten om paddo's te doen en dan te combineren met n2o
dank allemaal voor de tips enzo
waarom zou je in vredesnaam je eerste paddo trip combineren met iets anders? geloof me, je bent straks zo van het padje, dat je echt niks anders nodig hebt. rook er hooguit een jointje bij ofzo..
barry zei:ik heb tegen mezelf ooit gezegd alleen natuur en hier probeer ik me aan te houden
(behalve lsd wil ik ook eens proberen, ben er dus al een beetje op aan het terug komen)

qinn zei:barry zei:ik heb tegen mezelf ooit gezegd alleen natuur en hier probeer ik me aan te houden
(behalve lsd wil ik ook eens proberen, ben er dus al een beetje op aan het terug komen)
Kijk zo dacht ik vroeger ook, alleen paddo's, salvia, en andere natuurlijke producten...
maar toen ik Xtc geprobeerd had (om tog te wille weten wat iedereen zo geweldig vond/vind) toen was ik compleet verkocht en ging er een nieuwe wereldje voor me open...
niet dat ik er ooit spijt van gehad heb ofzo.. maja
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."