Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou als ik een blikje bier moet openen en ik heb geen opener bij de hand lukt het me wel met zowat alles denk ik, maar een paar voorbeelden zijn: een trektang, een aansteker, de bak bier, een ander biertje,een muurtje, een hamer, een sleutel,... Voor een goe pintje ga da allemaal :P"
"-spaceman- zei: vorig jaar kninginnedag heb ik een biertje open gekregen met de bumber van een politie-auto :P Klik om te vergroten... Dit is toch wel absoluut de beste manier die er tussenstaat hoor :P"
"Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone OK, deze moet ik dus echt is proberen ! Jammer genoeg zijn het nu bijna examens ! Maar ik ga toch 1 van de dagen al maar is een bestelingkje plaatsen :P . Nu nog iemand zien te vinden waar ik het mag laten leveren, want men moeder zal er niet zo gelukkig mee zijn denk ik :P."
"Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone OK, dat zal dan waarschijnlijk het eerste mxe report worden op het df ! En ik ben er zeker van dat dat geen probleem gaat zijn :P !"
"Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone Intoxication zei: wou het vandaag eens bestelle omdat het me echt intressant leek, met verzending kwam het uit op 60€ ongv, niet om te lachen dus koop ik voor dat geld toch liever wat gwne keta:P denk dat dit beetje de oplossing is voor mensen die er niet makkelijk aan geraken... Klik om te vergroten... Bwa, ket is voor mij veel makkelijker te regelen dan mxe, maar naar wat ik al gelezen heb er over denk ik persoonlijk dat ik toch meer van mxe dan van ket zal gaan houden !"
"Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone DamienDope zei: Haha, dat probleem heb ik ook altijd. Het wordt wel discreet verzonden, maar je weet nooit of ze het open maken. Klik om te vergroten... Ja en zelfs als ze het niet zelf open doet zal ze nog altijd willen weten wat nu dat pakje was :P !"
"Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone Sublimo zei: Eindelijk is het er ! Ik ben benieuwd ! Klik om te vergroten... Ga je er een report over schrijven nadien? Want er zijn spijtig genoeg nog niet zo veel reports over en ik lees ze zo graag !"
"Ik heb ook wel intresse naar dit stofje, binnekort ook maar is een bestellingkje doen denk ik :P @ TS: Wat vond jij hier eigenlijk van? Ist fijn, maar wat flauwtjes of is het gewoon echt een toffe stof?"
"Heeft er iemand eigenlijk een idee over de huidige legale status ervan?"
"Achja ik was de eerste keer echt dronken 14 en ik dronk daarvoor bijna niet, maar toen ineens hele fles pissang met nog wa :P . Zie trip reports trouwens heb het nog ni zo lang geleje gepost."