Heel toevallig heb ik net 2 poppers 'gevonden' ( Rush)...
Maar nu lees ik hier dat je er eigenlijk alleen geil van word..
Maar nu lees ik hier dat je er eigenlijk alleen geil van word..

koop maar es zo'n flesje, tientje bij de seksshops van achter de toonbank. Echt de moeite waard, al schrik je dr de eerste keer van denk ik

Psychonaut1976 zei:Poppers slaat echt nergens op,wat een fucked up spul is dat zeg...alsof al je bloedvaten knappen in je hoofd...![]()
MAX zei:Heb ook poppers in me ijskast staan maar gebruik deze alleen als ik XTC op heb of heb geblowd. Want als je dan even aan de poppers snuift voel je alles weer lekker opkomen.
Enesteene zei:MAX zei:Heb ook poppers in me ijskast staan maar gebruik deze alleen als ik XTC op heb of heb geblowd. Want als je dan even aan de poppers snuift voel je alles weer lekker opkomen.
Cool man, vertel es hoe dat werkt. Wekrt dat net zo als wanneer je XTC voelt opkomen? Ik neem aan dat je dan ff een snuif op de wc neemt ipv op de dansvloer?!
Qocaïne zei:Poppers en XTC zijn nóg machtiger en heviger.
Het is dan werkelijk of je hoofd ontploft.. maar niet alleen je hoofd maar heel je lichaam. Enorme bodyload/bodyboost.. alleen is het verschrikkelijk slecht voor je hart. Je hart komt je borstkast uit![]()
heb ook al eens poppers gedaan in samenwerking met mdmaQocaïne zei:Enesteene zei:MAX zei:Heb ook poppers in me ijskast staan maar gebruik deze alleen als ik XTC op heb of heb geblowd. Want als je dan even aan de poppers snuift voel je alles weer lekker opkomen.
Cool man, vertel es hoe dat werkt. Wekrt dat net zo als wanneer je XTC voelt opkomen? Ik neem aan dat je dan ff een snuif op de wc neemt ipv op de dansvloer?!
Poppers en XTC zijn nóg machtiger en heviger.
Het is dan werkelijk of je hoofd ontploft.. maar niet alleen je hoofd maar heel je lichaam. Enorme bodyload/bodyboost.. alleen is het verschrikkelijk slecht voor je hart. Je hart komt je borstkast uit
geen aanrader though![]()
Psychonaut1976 zei:Poppers slaat echt nergens op,wat een fucked up spul is dat zeg...alsof al je bloedvaten knappen in je hoofd...![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."