#1
Ik denk dat je het vooral aan het opblazen bent hoor, omdat je er zo met in je hoofd zit. Als je er zo loopt over te tobben dan is dat vrij normaal da ge allemaal zo van dingens hebt, probeer er maar is ff niet meer aan te denken, ik denk dat het dan al wel een pak beter zal gaan.
Ik kan ook fout zitten hoor, maar volgens mij zit het toch grotendeels in je hoofd.
Het beste nog.
Ik kan ook fout zitten hoor, maar volgens mij zit het toch grotendeels in je hoofd.
Het beste nog.