Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumste ver gegaan?

te ver gegaan?

15 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat je het vooral aan het opblazen bent hoor, omdat je er zo met in je hoofd zit. Als je er zo loopt over te tobben dan is dat vrij normaal da ge allemaal zo van dingens hebt, probeer er maar is ff niet meer aan te denken, ik denk dat het dan al wel een pak beter zal gaan.
Ik kan ook fout zitten hoor, maar volgens mij zit het toch grotendeels in je hoofd.
Het beste nog.
l
liquid stateLid
01-01-2024, 00:00
#2
nouja het was ook niet de bedoeling dat het vorige week zo uit de hand zou lopen ik dacht ik test er 1 of 2 en dat werden er toen die vriend nog kwam veel meer.

en dan zou ik deze week ook 1 of 2 nemen.

maar goed ik heb er nog 5 liggen en het was wel grappig aangezien mijn vriendin dit spul nooit heeft gebruikt of wil gebruiken (voor zover ik weet) ik ze niet allemaal moest verkopen nog 1 tje bewaren haha waarom ? geen idee? maar ik gebruik meestal 1 keer in de 4/5/6 maanden meestasl zelfs nog minder.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je gewoon doorgaat dan zal dat zorgen maken ook wel meevallen.
l
liquid stateLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha nouja ik heb wel het lef om door te gaan met gebruiken. maar volgende keer gewoon iets eerder stoppen. want het is wel zo het valt me alleen maar op als ik in me eentje ben of als er even niets gezegd word dus ik denk dat het allemaal wel meevalt.

heb nu trouwens weer een nieuwe lading binnen :) heb er nu 15 :) morgen wil een vriend van me bij mij gaan gebruiken.haha
l
liquid stateLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb afgelopen donderdag mdma pillen gedaan dus gewoon pure mdma met wat kleurstof en bind middel. De naam was red russians (dacht ik) er zit 180 milligram in.
en ik ben die avond echt veel te ver gegaan. ik ben om 8 uur begonnen en om 8 uur sochtens gestopt in totaal heb ik 4 of 5 van die pillen op. (Niet in 1 keer natuurlijk maar als de een uitgewerkt was dan nam ik de volgende al)

Nu had ik wel vaker mdma gedaan maar dan in de pure kristal vorm en dan vermalen in een vloeitje ( en ik heb toen ook wel veel op maar dit
had ik nog nooit meegemaakt)

Nu heb ik eigenlijk al sinds donderdag dat mijn hoofd en lichaam raar doen en voelt. in het begin had ik savonds als ik ging slapen een soort van dat mijn oren suisden en dan met elke zenuw in mijn lichaam dichtklapte en dan weer openging heel eraar gevoel alsof je een slaapvoet (maar dan zachter) had over je hele lichaam en dan voor een seconde en dan weer even normaal en dan weer voor een seconde.

Nu is dat gevoel savonds weg maar heb ik als ik wakker ben nog steeds een raar gevoel in mijn hoofd als ik bijvoorbeeld met mijn ogen beweeg lijkt het alsof mijn hersenen meebewegen weer met zon raar slaapvoet gevoel maar dan alleen mijn boven lichaam.

vannacht had ik dus blijkbaar een droom (waar ik niets van kan herrineren) en bewoog ik heel erg raar en schokkerig en snel alsof ik aan het graven was zei ze, en toen mijn vriendin vroeg wat er was zijn we een heel vaag gesprek aan gegaan:
iets over dat ik een pil had genomen een aantal dagen geleden omdat de mensen zo raar keken (snapt u m snapt ik m) (ik kan me van dit hele geval niets herrinerenn)

dit zijn zon beetje alle symptomen waar ik mee zit en me nu toch een beetje zorgen om maak. ik hoor graag van jullie terug
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#6
hellzyeah zei:
Ik hoop het eigenlijk maar, het was eigenlijk het plan om het morgen avond weer te doen met een goede maat van me, maar ik denk dat ik pas. of anders echt hooguit maar 1 of 1 en een halve.

maar goed wat ik denk dat het zou kunnen zijn is een soort van afkick verschijnselen. want ik heb echt ongeveer anderhale gram op vorige week (eerste keer zoveel) dus het zal wel vanzelf weggaan. maar ja je weet het nooit als het volgende week nog zo erg is dan ga ik er wel eventjes mee naar de doctor.
Klik om te vergroten...

1,5 gr. MDMA is wel een beetje veel :openmouth: . Ik raad je aan om de komende weken te minderen/niet gebruiken, anders heb je kans dat het alleen maar erger wordt of blijvende schade. Dat wil je toch niet hebben?
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#7
hellzyeah zei:
nouja het was ook niet de bedoeling dat het vorige week zo uit de hand zou lopen ik dacht ik test er 1 of 2 en dat werden er toen die vriend nog kwam veel meer.

en dan zou ik deze week ook 1 of 2 nemen.

maar goed ik heb er nog 5 liggen en het was wel grappig aangezien mijn vriendin dit spul nooit heeft gebruikt of wil gebruiken (voor zover ik weet) ik ze niet allemaal moest verkopen nog 1 tje bewaren haha waarom ? geen idee? maar ik gebruik meestal 1 keer in de 4/5/6 maanden meestasl zelfs nog minder.
Klik om te vergroten...

Ja, ik ken dat gevoel wel als je eenmaal aan de MDMA zit :P . Als het bijna is uitgewerkt wil je MEER. Het is echt goed om minder dan 1X in de 3 maanden te gebruiken :sunglasses: . Anders verdwijnt het love-gevoel straks voor altijd en dat wil je toch ook niet hebben :wink: . Zelfs ik vind xtc nog steeds een geschenk wat uit de hemel is gevallen. Maar er zitten natuurlijk wel regels aan :P .
l
liquid stateLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nouja de reden waarom ik normaal zo lang wacht is gewoon zodat mijn lichaam even compleet clean kan worden, (voor zover dat kan natuurlijk)
en ik gewoon zeker weet dat ik niet verslaaf eraan ga raken (dit is voor mij meer een mentaal iets dan lichamelijk)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
zommes zei:
Als je gewoon doorgaat dan zal dat zorgen maken ook wel meevallen.
Klik om te vergroten...

Ja, hersendood zorgen maken valt wel mee, bedoel je? :P
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#10
De grootste angst is al weg zie ik :P , achja amuseer je er nog mee, maar ik zou wel opassen en miss beter ff niet gebruiken, maarja, het is ook allemaal zo leuk e :P
l
liquid stateLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik hoop het eigenlijk maar, het was eigenlijk het plan om het morgen avond weer te doen met een goede maat van me, maar ik denk dat ik pas. of anders echt hooguit maar 1 of 1 en een halve.

maar goed wat ik denk dat het zou kunnen zijn is een soort van afkick verschijnselen. want ik heb echt ongeveer anderhale gram op vorige week (eerste keer zoveel) dus het zal wel vanzelf weggaan. maar ja je weet het nooit als het volgende week nog zo erg is dan ga ik er wel eventjes mee naar de doctor.
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mja, je zou voor de zekerheid ook is eventjes kunnen stoppen met de xtc, dan merk je het wel als het weggaat. Elke week xtc nemen is trouwens zowiezo geen goed idee, maar dat wist je natuurlijk zelf al lang :P .
Ik voel mij precies moeder eend, met mijn goede raad van neem niet elke week xtc kleine eendjes van me :P
l
liquid stateLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het is geen xtc, het zijn mdma pillen dus met alleen mdma en bindmiddel en wat kleurstof etc

want ik hou zelf niet zo van de pep in pillen, ik hou van mdma als chill pill weet je gewoon lekker met een stuk of 2 3 mensen thuis bij iemand gewoon lekker lullen beetje gamen (erg veel roken :confused: ) ik hou niet van drukte met mdma nooit gehad maar ben ik met een maat of 2 maten dan is mijn love meter echt off the roof
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#14
Maar moet je nou echt daadwerkelijk 3 maand wachten want ik laat er meetstal een maand of anderhalve maand tussen en ik heb toch ook nog altijd het love-gevoel hoor en ook niet minder ofzo :wink:
l
liquid stateLid
01-01-2024, 00:00
#15
als ik gewoon door ga met wat? gebruiken? of gewoon normaal met mn leven doorga.
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hij bedoelt dat hij zich niet zoveel zorgen zal maken als hij wel het lef heeft om gewoon verder te slikken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."