"Allemaal bedankt voor de reacties!!
ElvenSpice zei:
Buiten hoe je je voelt, is het wel zo dat sommige mensen zeggen dat er verschil zit in sommige DMT extracties. Er zijn varianten waar meer n,n-DMT in zit en andere hebben een 50/50 verhouding met NMT. NMT is een alkaloïde die voor komt in sommige DMT houdende wortels en deze zorgt over het algemeen voor een geleidelijke trip, vriendelijker en minder in je gezicht.
Of dit komt door dat de potentie van NMT minder is, of een eigen psychoactieve werking op zich heeft weet ik niet.
Tenslotte heb je nog 'Jungle Spice' welke rood/geel achtig van kleur is. Dit is ook gewoon DMT maar iets minder zuiver, met extra alkaloïden van de wortel en zou een extra intense ervaring creëren. Ik zie toch liever schone witte DMT, weet maar nooit of die gelige/rode DMT resten aromatische oplosmiddelen bevat.
Als je over DMT praat kan je het trouwens over meerdere soorten hebben, zo heb je dus n,n-DMT/NMT (complexe figuren) en 5-MeO-DMT (veel minder visueel, void effect)
Klik om te vergroten...
Heel interessant. Daar was ik dus niet zeker van, of er binnen DMT nog verschillende soorten zijn (verschillende extracties). Niet dat het zeker is dat dat de reden is van mijn "doffe" trips. Maar goed om te weten! Bedankt voor de info
Psychedelibee zei:
Nog een optie is dat de DMT al redelijk geoxideerd is naar DMT-N-Oxide, dit is een degradatie product van DMT die wel degelijk actief is maar iets minder potent en met een net wat ander effect.
Wordt het ook niet tijd om het wat rustiger aan te gaan doen met DMT? Je gebruikt het wel heel vaak, dan gaat het speciale er ook af natuurlijk.
Klik om te vergroten...
De DMT was "vers van de pers" De kans dat hij al gedagradeerd was lijkt me onbestaande.
Ik ga het nu sowieso een periode niet meer doen. Die "doffe, zware" trips zijn geen pretje en ik ga het even laten bezinken alvorens het terug te doen.
MeejheM zei:
Als jij je drugs niet laat testen, kunnen wij jou niet al te veel meer vertellen. ik snap dat je dmt misschien wek niet eens kan laten testen via de staatsgesposorde testcentra.
Klik om te vergroten...
Ik ben van Antwerpen en hier is het sowieso niet evident om je drugs te laten testen.. Laat staan DMT
Mindless zei:
Zelf geen ervaring met DMT, maar wel met psychedelica gebruiken om het dagelijkse leven te ontvluchten.
Klik om te vergroten...
Ik doe het niet echt om te "ontvluchten" Ik heb geen depressieve gevoelens of zo. Ben best gelukkig (al zou het altijd beter kunnen, maar bij wie niet?) Ontvluchten zou ik het dan ook niet noemen. t Is gewoon zo dat die drang naar sos soms nog erg venijnig is. in zulke mate dat ik niet kan eten van de stress (je kent dat wel de moment dat je geest zegt nu is het tijd voor een dikke lijn) zaterdag na een paar biertjes en met 50 euro op zak. Als ik dan een hijs dmt doe krijgt mijn geest even een mokerslag waardoor mijn gedachten "gereset" worden zeg maar. Ik merk dan dat de craving naar sos op dat moment (die avond) sterk afneemt en ik rusitg kan gaan slapen of zo...
De Mooiste Thee zei:
Hoi Benjamin
heb zelf een periode gehad (na de 20ste keer) waarin ik een keer of 5 achter elkaar ben gestorven, het sterven van de aarde heb gevoeld en rode ,matte modderachtige rood/bruin/grijs tinten heb ik ervaren.
Na deze ervaringen heb ik een contemplatiepauze ingelast van een paar maanden.
Ben zelf ook redelijk hooked geweest aan de sos, 10 tot 15 gr in de maand was vrij standaard, gokken, werken en snuiven, daarna baan kwijt geraakt, vriendin uit huis, kortom vrij zelfdestructieve levensstijl. In 2012 heeft een van mijn beste vrienden mijn interesse gewekt in ayahuasca ,
Na lang onderzoek heb ik in 2013 een 6 daagse ayahuasca ceremonie bijgewoond. Een van de meest bijzondere ervaringen ooit, maar om even on topic te blijven, daarna waren alle verbindingen in mijn hersenen gerelateerd aan sos verdwenen, terwijl ik mijn sosgebruik niet eens als verslaving zag. Daarna nog wel eens geprobeerd maar t doet me niks meer.
Als je serieus van een verslaving af wilt zou ik me ook verdiepen in iboga / ibogaine. Deze afrikaanse wortel helpt tegen alle soorten verslaving, schijnt wel erg heftig voor t lichaam te zijn en kan 1 tot zelfs meerdere dagen duren.
In het algemeen denk ik dat ayahuasca je meer kan helpen om de problemen in dit leven aan te pakken en dmt je meeneemt naar andere tijdlijnen van je ziel, door de verwondering in dmt land weet je dat er nog zoveel meer is dan dit leven en hierdoor wordt de drang naar sos wellicht minder.
Ayahuasca heeft de kracht om je mee te nemen en jou de oorzaak van problemen haarfijn duidelijk te maken (soms pas maanden later)
Klik om te vergroten...
Ik zat ook makkelijk rond de 15gr/maand. En ook de modderige trips waarover je spreekt zijn heel herkenbaar. Bij mij waren het echt slijmerige (modderige) gigantische bruine/grijze wormen die in mijn gezicht geduwd werden.
Ik ga het (dmt) nu even niet meer doen, even niet meer "forceren". Het zal er nog wel eens van komen en dan laat ik zeker weten hoe de ervaring was.
Ben al een tijdje aan het informeren naar een ayahuasca ceremonie. Maar je zegt dat die van jou 6 dagen duurde? Hoe gaat dat dan juist? Ik dacht dat het toch maar om 1 dag/nacht gaat."
In: DMT Doffe wereld (vraagje)
1-1-2024