#1
ja... scheelt echt een hoop in effect... ![:(]()
Kim zei:Omdat er nog steeds debielen zijn die denken dat ze wel even kunnen gaan basen.
BenjaminxXx zei:Mooi uitgedrukt! Maar het leest erg ongemakkelijk door de tientallen spellings- en gramaticafouten.
Verbeter jij het even dan ?
zelfs gestopt met cigaretten hehe![]()
Binnekort nog eens wat snuiven maar geen trekjes meer voor mij.
Bommmettjjjess doen het beter .....
XXX

lysergine25 zei:BenjaminxXx zei:Mooi uitgedrukt! Maar het leest erg ongemakkelijk door de tientallen spellings- en gramaticafouten.
Verbeter jij het even dan ?
zelfs gestopt met cigaretten hehe![]()
Binnekort nog eens wat snuiven maar geen trekjes meer voor mij.
Bommmettjjjess doen het beter .....
XXX
BenjaminxXx zei:Mooi uitgedrukt! Maar het leest erg ongemakkelijk door de tientallen spellings- en gramaticafouten.

ixienix zei:Hahaha. Ik zou zeggen verspil je tijd met iets anders want wie leest dit???

Saivy zei:ixienix zei:Hahaha. Ik zou zeggen verspil je tijd met iets anders want wie leest dit???
Jij misschien?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."