#1
Idd werken nog prima.
Thx
Thx


Beeeb zei:Wat kan ik daar eigenlijk recreatief van verwachten?
Ik heb ze voor geschreven gekregen na nekletsel na een aanrijding met een auto. Maar ze zijn nog lang niet op, hahaha.
Maar wat kan ik er recreatief van verwachten? Wat is een goede recratieve dosis? En kan de combinatie van paracetamol wat er in zit geen kwaad?
Beeeb
Toasts zei:Voor de paracetamol moet je idd uitkijken.
Voor een recreatieve dosis zou ik beginnen met 100mg, maar zeker niet meer dan dit. Bij mij was de 'perfecte dosis' 200mg. Vanaf 400mg zou het gevaarlijk zijn vanwege toevallen. Tramadol verhoogt het risico op toevallen aanzienlijk. Dus ook zeker niet combineren met uppers. (speed, coke, ritalin)
Bij mij begint het effect steeds met een beetje een speedy gevoel. Na een tijdje gaat dit gevoel over in een zalig relaxt en euforisch gevoel.
Vind het persoonlijk véél beter als codeine.
Net zoals bij andere opiaten moet je wel uitkijken dat je niet te vaak gaat gebruiken. Het is misschien geen zwaar opiaat, maar tolerantie en afhankelijkheid kunnen (vanzelfsprekend) riskant zijn.
edit: ik neem aan dat het gaat om zaldiar? Deze bevatten 500mg paracetamol/37.5mg tramadol. Als je meer dan 4 tabletten (187,5mg tramadol, wat normaal niet overschreden zou hoeven te worden) besluit te nemen kan je een koudwater extractie uitvoeren. Op erowid kan je daar wel wat nuttige info over vinden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."