Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeekseltest / Bloedonderzoek

Speekseltest / Bloedonderzoek

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
Pietjeprecies123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

Zijn er mensen hier die ervaring hebben met de speekseltest/bloedonderzoek?

Stel je rookt in het weekend 2/3 jointjes. Hoelang zou het duren tot dat je niet positief test op THC? En na hoelang zit je onder de 3mg in je bloed? Ik weet dat het met veel dingen te maken heeft en verschilt per persoon. Maar bijvoorbeeld bij een gezond persoon met weinig vet

Zijn er toevallig mensen die zijn aangehouden met een positieve speekseltest en toen alsnog vrij uit gingen omdat ze onder de 3mg zaten?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hier zijn al een aantal topics over met de antwoorden die je zoekt, even zoekfunctie gebruiken :)
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geneesmiddel zei:
Hier zijn al een aantal topics over met de antwoorden die je zoekt, even zoekfunctie gebruiken :)
Klik om te vergroten...

Hier sluit ik me bij aan. Ook op Google is makkelijk te vinden hoe lang drugs aantoonbaar zijn en blijven.

@Pietjeprecies123
Als je hier zoekt, dan kom je er zoals je zegt inderdaad achter dat het met THC van heel veel factoren afhangt (hoeveel, hoevaak, hoe lang rook je al, hoeveel vet heb je etc…)en dat het dus niet te zeggen is. Dit geldt ook voor iemand zoals jij die dan 2-3 jointjes rookt en zegt niet veel vet hebben… het is niet te zeggen.

Ja, er zijn mensen aangehouden die onder de grenswaarde zaten uiteindelijk.
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je ongestoord drugs wil gebruiken en je je dus geen zorgen hoeft te maken of ze je wel of niet zouden betrappen op gebruik met eender welke test gebruik dan cathinonen. Ik heb gisteren a-PHiP gedaan en 's avonds moest ik een urinestaal afleveren. Dat moet in opdracht van justitie. Ik ben in het verleden niet echt een rolmodel geweest. Domme shit altijd onder invloed. Dirkjan zegt dat ik maar beter niets persoonlijks kan delen. De vrouw die de staal afnam - normaal is dat toch altijd een man - zei : 'Alles in orde, Beady. Je bent goed bezig". "Goed bezig", denk ik dan.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat denk je nou zelf, ben je goed bezig??
Ik heb daar zo mijn gedachten over....maar ik doe er verder het zwijgen toe.
Er is al zoveel over geschreven hier op DF...ik zou in herhaling vallen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."