#1
Ik heb geen 3mmc meer helaas. Kutzooi3mmc en keta.
Next level
Ik heb geen 3mmc meer helaas. Kutzooi3mmc en keta.
Next level
6apb met keta is denk ook wel tofIk heb geen 3mmc meer helaas. Kutzooi
En 5-mapb dan? Net keta6apb met keta is denk ook wel tof
Ik vind dat een beetje saaie rc. Beetje bankhang met weinig euphorie. Had toen al 3m op dus kan daar aan liggenEn 5-mapb dan? Net keta
Ja oke, ik was een groot fan van 3m. Maar ja. Moeilijk aan te komen. Dus zoek eigenlijk een goede vervanger.Ik vind dat een beetje saaie rc. Beetje bankhang met weinig euphorie. Had toen al 3m op dus kan daar aan liggen
Snap ik.. Nu veelal troep. Ik mis de poes van rc vendors.. Maarja niks aan te doen.Ja oke, ik was een groot fan van 3m. Maar ja. Moeilijk aan te komen. Dus zoek eigenlijk een goede vervanger.
4mmc is nu weer op de markt
Misschien weet @Roze Olifant het wel? Family matters en weten wat het beste voor elkaar is 🥰🤗
Of juist lekker holen na je roll 😏. Zijn de besteNiet teveel.
Of juist lekker holen na je roll 😏. Zijn de beste
Ons landje kan niet gekker hier gelukkig geen putin maar een brave Mark Rutte
Hoop dealers verkopen het. Veel troep alleen ik ken een goede die legit 4mmc heeft. Beetje lichtbruin
lekkker joh enjoyExcuus voor het vage gebrabbel. De benzo valt pittig 😛
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."