Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik las dat wetenschappers de noodklok luiden voor de werking van ritalin bij kinderen.Het zou hetzelfde doen met je brein als de drugs cocaïne.We weten allemaal dat je verslaafd kan raken aan cocaïne.Geld dat ook voor ritalin en wat gebeurd er met de hersenen die zich nog moeten ontwikkelen tot je 22e jaar.Als cocaïne je hersenen veranderen is ritalin bij kinderen dan geen gevaar.Kunnen ze niet beter de oorzaak vinden waarom kinderen deze aandoening krijgen."
"Hoe bedoel je dat ? Volwassen gedrag in welk opzicht.?. maar om terug te komen op het onderwerp. Weet je dat verslaafden al bij 55 jaar naar zo'n bejaardenhuis kan."
"Ik ben een 50 + er en gebruik nog steeds."
"Klinkt goed! Ik hou het bij blowen en een witte kerst.Uit eten gaan en voor de rest nog niet echt plannen gemaakt.Ik ben op 1e kerstdag 3jaar geleden 2 dierbaren verloren."
"Thuis vieren en naar het strand om het grote vuur te bekijken.Gezellig met zijn tweetjes en om 12 uur de buurtjes goede wensen brengen. Ach,we maken er wat van met kerst.Lekker wijntje erbij met hapjes en ik heb met kerst ook nog een verrassing.Ik heb een laserbeamer waar een heel scala programma,s opzitten.Heb hem al uitgeprobeerd gaaf joh.Heb geen vuurwerk nodig met zo,'n ding."
"Ik ben 53 en ben benieuwd of er meer bejaarden jongeren zijn op dit forum."
"Bij hasj of weed krijg je rode ogen. Bij opiaten worden je pupillen als speldenknopjes zo klein. Bij cocaïne worden je pupillen heel groot. Drugs heeft dus effect op je ogen alleen ben ik bang dat daar nog niet veel onderzoek naar is gedaan."
"Als ik methadon in neem moet ik altijd gapen ook al ben ik niet ziek.Waarom gaan we gapen als we ziek zijn of methadon in nemen.Weet iemand dat?"
"Ik moet het echt voor de gaap opkomt doen want als de gaap maar een beetje aan de gang of op komt dan hou ik hem niet meer tegen als ik met mijn vinger mijn tong aan raak. Maar blijf ik met de vraag zitten waarom ik moet gapen als een idioot als ik mijn methadon in heb genomen.Of wanneer ik ziek begin te worden dan ga je ook gapen."
"Re: AD/HD en verslaving Waarom ziet men verslaving als keuze?Waarom maakt iemand die keuze daar gaat het om en dat kan met een stoornis te maken hebben.Dan telt het meer als medicijn om normaal te functioneren.gelukkig gaat de wetenschap vooruit want een keuze noemen is het stigma die onwetendheid voortbrengt."