Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kan je ook amfetamine/speed laten testen in belgie ? Zoja mogen jullie dat altijd melden aub ik woon in Hasselt, Belgie, maar ben afkomstig van Meerhout, Belgie waar ik ook af en toe woon dus liefst daar iets in de buurt. Thanks"
"Hallo, Een vraagje ivm amfetamine/speed, ik weet dat het de bloedvaten vernauwd maar worden ze echt fel vernauwd of valt dat mee ? Zoals bv. een sigaret roken ? En sorry achterlijke vraag, met bloedvaten bedoelen ze toch de aders niet ?"
"Om terug te komen op roze olifant, mijn aders worden juist dikker als ik speed snuif, dan liggen ze dik op mijn hand en pols... zelfs in de comedown"
"Ik krijg meestal heel zwarte wallen, en soms wat bleker (als ik mijn vrienden moet geloven). Maar rode plekken of blauwe vingers gelukkig nog niet gehad als ik dat moest krijgen dan zou ik weer aan het paniekeren zijn ik heb vorige week nog speed gedaan (goed meegevallen) ik ga het nu nog is op 28 september doen en begin weer constant vragen te stellen aan mezelf 'kan je hart ervan stillvallen' ?"
"Dankuwel voor de uitgebreide uitleg, maar ik ga geen speed drogen in de vriezer hé ik bewaar mijn amfetamine in de vriezer, wou kijken of die olie (of water dacht ik op het moment) zou bevriezen, uiteindelijk t is het niet bevroren (wat water wel zou doen) dus ik denk dat het geen water is maar ik wou hier nog eens bevestiging vragen... en normaal gebruik ik mijn amfetamine onmiddelijk als ik het gekocht heb of tenlaatste de dag erna, daarmee da vraag blijft speed/amfetamine goed zolang in de diepvries ? Moet nog tot eind december wachten omdat ik dan pas verlof heb..."
"Rivalrie Ik gebruik al van mijn 15de/14de speed (wel 4 jaar pauze tussen gehad, nihil gebruik) en vroeger had ik niks angst en weinig last van de afkick en/of hartkloppingen, nu gebruik de laatste jaren maar 2x per jaar nu maar 1x per jaar... maar de laatste keer had ik zo fel last van een versnelde hartslag boven de 160 slagen per minuut in rust tijdens de comedown een paar uren lang. Daar heb ik een schrik van gepakt, ben vorige maand nog cardioloog geweest mijn hart was gezond op de cardiogram en had geen hartritmestoornissen tijdens 25 minuten op de fiets, ik heb wel last van een paniekstoornis en hypochondrie, nochtans had ik daar vroeger geen last van, en toen ik speed nam ging dat zelfs weg. Tis echt alleen tijdens de comedown dat ik dat heb, want tijdens het gaan voel ik me superlekker en angstloos en super horny"
"Idd dat kan ik wel bevestigen, kameraad en ik hadden een jaar geleden 50 gr amfetamine/speed teruggevonden, in het maisveld naast hem, hij had het 2 jaar geleden daarvoor begraven omdat hij een huiszoeking verwachte. Nu wist hij toch niet meer waar hij dat begraven had we hebben daar zitten schuppen dat het niet normaal was... dus vorig jaar zagen we ineens iets uit de grond steken, plastieke zak met een brooddoos en daarin vacuum verpakt de 50 gr speed niet te geloven, maar echt gebeurd. Het was wel geel uitgeslagen, een ander persoon zij dat is niet meer goed dat is "giftig" geworden... ik en mijn kameraad hebben toch een paar lijntjes ervan gesnoven en zijn nog heel goed gegaan ervan, zelfs mijn penus krimpte nog altijd uiteindelijk hebben we de rest gewoon in de vuilbak gesmeten, zonde eigenlijk. Maar wou toch nog even bevestiging of het geen kwaad kan dat ik het tot eind september in de vriezer steek (nat), ik moet altijd bevestiging van anderen hebben al weet ik het zelf ook eigenlijk, soort autistisch kantje denk ik"
"Vroeger had ik nooit paniekaanvallen tijdens het pep gebruik, die zijn gewoon ineens gekomen + mijn hypochondrie, natuurlijk miste ik het gevoel van pep, van hoe ik mij vroeger voelde onder pep, ben een paar jaar gestopt geweest met pep toen. Had nog eens enorm goesting in pep, ben terug begonnen (1xperjaar/max2x)met pep te snuiven met de gedachte van fuck die paniek en hartkloppingen, maar ze waren er uiteindelijk weer. Toch is de drang naar pep sterker dan de angst. Raar maar waar. Daarom dat ik hier altijd geruststelling kwam vragen en aan mijn kameraden. De laatste keer dat ik pep deed had ik er echt van genoten en was ook een afsluiter. Die crystal meth was een impulsieve reactie , en ik dacht bwaa dat zal wel niet zo fel zijn als ze zeggen. Om terug te komen op "tegenstrijdig" de drang naar gebruik was altijd sterker dan de angst, toch moest ik mijzelf geruststellen (voordat ik gebruikte door) aan mensen te vragen of 'het slecht is voor mijn hart', 'ga ik dood' en 'kan je dit ervan krijgen'. Heb trouwens die gast dus ook al afgestuurd met gevolg dat hij kwaad is, ruzie om drugs maken dan hoeft het voor mij niet hoor. Nu is het een tijdje geen pep meer voor mij, al dan niet definitief."
"Hallo, Maakt leeftijd uit als je speed gebruikt (tussen de 18 en 50 jaar) ? Ik ben 31 en gebruik elk jaar 1x een half grammetje speed of minder. Kan dat kwaad op mijn leeftijd ?"
""