#1
Ja idd, hij is lastig wel omdat ik hem had afgestuurd maarja.... als je om drugs al ruzie moet maken dat hoeft niet voor mij
Beter vraag je in het vervolg waar je noodzaak aan hebt. Heb je angst voor pep, beschrijf dat dan. Maak jezelf niet groter dan je bent door om een kickass ervaring te vragen. Daarmee ga je de soep in meneer ballenjeuk.Vroeger had ik nooit paniekaanvallen tijdens het pep gebruik, die zijn gewoon ineens gekomen + mijn hyochondrie, natuurlijk miste ik het gevoel van pep, van hoe ik mij vroeger voelde onder pep, ben een paar jaar gestopt geweest met pep toen. Had nog eens enorm goesting in pep, ben terug begonnen (1xperjaar/max2x)met pep te snuiven met de gedachte van fuck die paniek en hartkloppingen, maar ze waren er uiteindelijk weer. Toch is de drang naar pep sterker dan de angst. Raar maar waar. Daarom dat ik hier altijd geruststelling kwam vragen en aan mijn kameraden. De laatste keer dat ik pep deed had ik er echt van genoten en was ook een afsluiter. Die crystal meth was een impulsieve reactie, en ik dacht bwaa dat zal wel niet zo fel als ze zeggen. Heb die gast dus ook afgestuurd. Nu is het een tijdje geen pep meer voor mij, al dan niet definitief
En dat het onmiddelijk verslavend is geloof ik niks van, zoals ze zeggen van heroine dat 1x gebruiken en je bent verslaafd. Heb vroeger 2x heroine gerookt en ben er nooit aan verslaafd geweest of had geen lichamelijke afkick, het is dus ook bij die 2X gebleven omdat ik het maar troep vond. Hou niet van die mellow dope zoals heroine,weed,vloei,benzo's... not my thing
Thanks man !! Kort en krachtig antwoordga ik ook niet doen, en pep is ook gedaan momenteel.
Ja idd, hij is lastig wel omdat ik hem had afgestuurd maarja.... als je om drugs al ruzie moet maken dat hoeft niet voor mij
Hi,Hallo,
Een kameraad van mij heeft Crystal Meth kunnen fixen (heb het wel nog niet gezien), hij ging het morgenavond meebrengen voor te roken. Ga ik hier meer hartkloppingen van krijgen dan gewone pep/speed ? En dat het onmiddelijk verslavend is geloof ik niks van, zoals ze zeggen van heroine dat 1x gebruiken en je bent verslaafd. Heb vroeger 2x heroine gerookt en ben er nooit aan verslaafd geweest of had geen lichamelijke afkick, het is dus ook bij die 2X gebleven omdat ik het maar troep vond. Hou niet van die mellow dope zoals heroine,weed,vloei,benzo's... not my thing
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."