Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat lijkt me nou echt een heel slecht idee, heb je dat zelf wel is gedaan, een gram salvia-20-extract roken? Lijkt me een roekeloos en ondoordacht advies. Waar het bij veel mensen fout gaat is als je het mij vraagt de manier van roken. Je moet alle extract in 1 haal opzuigen, inhaleren en dan 30 seconde inhouden. Met deze methode heb ik met een hoeveelheid van hooguit 0.1 gram 30-extract niveau 6 gehaald (niet meer weten wat er is gebeurd tijdens de trip)."
"haha, ik zie het al voor me, zo in het donker in de douche met een pijpje ."
"Zo, ik kwam dit topic nu pas tegen. Ik was er ook en ik had met een goede vriend truffels gedaan, 15 gram atlantis . Dat was echt kk ziek, zo intens als alles was. Helaas werken die dingen snel uit zodat we halverwege het feest toch wel een beetje dood waren :P. Wat me nog heel goed bij staat is dan we in zo een gang gingen zitten op van die rode kussens en het voelde alsof we op een wolk gingen zitten . Volgende keer toch maar aan de mdma btw."
"Het zal in ieder geval niet goed verkopen tenzij je verkooppraatje wel heel goed is . Ik heb een soort gelijke vraag over toprot. Ik ondekte in een aantal toppen die ik pas knipte toen ze al droog waren her en der wat rot. Is het schadelijk of vervelend om een licht aangetast stuk te roken?"
"Re: Heroïne, een zeer verslavende stof. Atropa zei: Ten eerste wordt je helemaal niet warm van een afkick maar juist klam, koud met gewrichtspijn en darmen die op slot zitten. Ten tweede geeft heroïne helemaal geen afkick of uitwerking na 1 keer, ook niet na 3 keer of 4 keer. Wel blijf je achter met onverschilligheid maar daar stoor je je juist niet aan. Je hebt het over een hel maar dat is met heroïne na enkele nachten chinezen echt onmogelijk, laat staan na 1 keer. De eerste week is vooral dat je het steeds beter gaat voelen, de zweet toestand en verdoving na het chinezen maakt dan wat meer plaats voor een plotselinge worp in een warm omhulsel met een gelukzalige opstijging van je stemming. Alsof je rent naar een opgewonden piek die voor mij helaas te snel overgaat naar slaapzucht. Alles is dan wel weer meteen goed, slapen als doornroosje. Klik om te vergroten... Zijn er misschien nog meer mensen die hun ervaringen van de eerste keer heroine willen delen? Het lijkt mij niet onmogelijk dat de afkick deels kwam omdat Sublimo hem had verwacht (soort placebo effect dus)..."
"Leuk report, bedankt . Waarom hebben jullie de middelen gesnoven in plaats van het te slikken, zodat je beter kan doseren? Ik zie dat je 10-12 keer XTC ervaringen hebt opgedaan in minder dan 7 maanden, lijkt het je niet verstandiger om de adviezen op te volgen en 2-3 maanden te wachten tussen elke keer?"
"Oke dat is goed om te horen . Ik snap het ook wel helemaal hoor, toen ik mdma had ontdekt ging er een wereld voor me open en was ik ook snel in de verleiding het te nemen . Maar ik kwam er al vrij snel (toch iets te laat) achter dat dat niet de manier is waarmee je er mee moet omgaan. Mephedrone klinkt erg interessant, het in een RC toch? Dus er is nog niet veel bekend over de gezondheidsaspecten ervan? Heb je op enige manier gemerkt dat het slecht kan zijn voor je hersenen?"
"Als je een hele grote hijs kan nemen en het 30 seconde in kan houden voordat je het uit hoest kan je op 5* extract ook hard gaan. Het is echter plezieriger om een wat minder grote hijs te nemen en daarvoor is een sterker extract geschikt. Ik zou het echter niet overdrijven en meteen beginnen met 30* extract want dan heb je maar heel weinig nodig om volledig van de kaart te gaan (echt waar ). Probeer gewoon 5* extract als je dat al hebt en anders kan je 10* extract bestellen. Mijn advies is toch ook dat je niet meteen te veel neemt. Zeker als het je eerste keer is moet je wennen aan de manier waarop salvia je beinvloed, je moet eigenlijk in de gaten krijgen wat het doet om meer uit je trip te kunnen halen. Als het niet genoeg is kan je gewoon opnieuw beginnen met doseren en dus iets meer nemen (het stapelt niet echt op omdat het zo snel uit je systeem verdwijnt)."
"Leuk report hoor . Als ik het goed begrijp heb je HPPD gehad en kwam het er tijdelijk door terug? Ik heb HPPD "opgelopen" door mdma maar ik had veel te veel genomen. Ik denk dat 200 mg mdma ook te veel is om in 1 keer te nemen."
"Van wat ik er tot nu toe van snap, is dat slechts je ego in je lichaam zit en het bewustzijn daar evengoed buiten rijkt. Als je je ego verliest kan er (niet Je, want dat is je ego) buiten je lichaam worden getreden. Maar ik moet nog veel mediteren om dit zelf te ervaren ."