Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mensen die geloven in een zin zijn zwak. Mensen die een hoger doel wensen zijn zwak. Mensen die op basis van iets anders dan logica redeneren zijn al helemaal zwak. Klik om te vergroten... En mensen die flinke oordelen over anderen poneren?"
"Als religie niet bestond waren we al van de cyclus van dood en geboorte af. Klik om te vergroten... Wat bedoel je hier mee? En minimaal ééntje die je daarom zwak vindt. Klik om te vergroten..."
"Ik heb het gister in mijn kamer bij mijn ouders thuis gedaan en er wordt nooit gerookt in dit huis maar er was na een half uurtje al niks meer te ruiken in mijn kamer (raam open gezet) dus je hoeft je weinig zorgen te maken over de geur ."
"Aah, nou ik ben een beetje verkouden en ik had de rook richting het raam uitgeblazen. Maar als de andere mensen in huis de geur niet kennen zullen ze er denk ik niet heel veel aandacht aan besteden."
"Doe je het zo vaak dan?"
"De eerste keer dat ik salvia divinorum rookte kreeg ik een hele hele harde lachkick. Dat was echt geniaal . Ik was bij vrienden en rookte de salvia in de tuin in een pijpje. Ik liep of strompelde naar binnen en toen barste ik in lachen uit. Ik kan me niet herinneren dat ik nog een keer een lachkick op salvia heb gehad. Nu ik me dat zo bedenk merk ik op dat salvia trips echt álle kanten op kunnen gaan."
"Zo, ik kwam dit topic nu pas tegen. Ik was er ook en ik had met een goede vriend truffels gedaan, 15 gram atlantis . Dat was echt kk ziek, zo intens als alles was. Helaas werken die dingen snel uit zodat we halverwege het feest toch wel een beetje dood waren :P. Wat me nog heel goed bij staat is dan we in zo een gang gingen zitten op van die rode kussens en het voelde alsof we op een wolk gingen zitten . Volgende keer toch maar aan de mdma btw."
"Re: Salvia eerste keer. Een ervaring om nooit te vergeten Dat heb ik inderdaad vaker gehoord maar het is niet mijn ervaring. Bij mijn laatste trip op salvia (zie: salvia in de auto) hield ik de vlam (van een gewone aansteker) even op de salvia en zodra het begon te gloeien haalde ik het vuur weg (zoals bij vrij snel een sigaret aansteken) en de salvia werkte toch zeker wel . De salvia met een hete aansteker aansteken en blijven verhitten lijkt mij het rookcomfort niet ten goede te komen."
"Re: Salvia eerste keer. Een ervaring om nooit te vergeten De salvorine kan vast ook verbranden/ontleden als je het te heet maakt. Het lijkt mij interessant om de een experiment te doen, om de methodes met een normale aansteker en met een stormaansteker te vergelijken. Lastig is dat de tripintensiteit niet alleen afhangt van de hoeveelheid salvorine, maar ook van de omgeving, de set en setting en je verwachtingen. Puur het feit dat je verwacht harder te gaan kan je ook daadwerkelijk harder laten trippen."
"Sublimo zei: Ik vind de chaotische schrijfstijl wel passen bij het verhaal, de trip lijkt me namelijk ook een grote chaos te zijn geweest. Klik om te vergroten... Beetje raar dat de tripsitter er vandoor gaat nadat hij een gat in iemand zijn lip gooit...?"