#1
Een paar van mijn planten zaten onder de kleine slakjes toen ik ze oogstte. Ik heb de planten vrij lang laten staan omdat de bloei erg laat was dit jaar en de laatste weken hebben we koude vochtige nachten gehad (hoewel ik God op mijn blote knieen dank voor die prachtige heldere zonnige oktoberdagen de laatste week
). Die laatste week zag ik ineens overal in de planten kleine slakjes opduiken. Ik weet dat er wel middeltjes waren om dit te voorkomen maar omdat ik ook verhuisd ben, ben ik er gewoon niet op tijd bij geweest.
Ik heb de laatste planten nu hangen te drogen, maar ik zie op sommige toppen toch overduidelijke brede strepen slakkenslijm en zelfs in 1 van mijn hoofdtoppen.![:(]()
Is dit gewoon te roken, of kan ik de toppen waar slijm opzit weggooien?
Ik heb de laatste planten nu hangen te drogen, maar ik zie op sommige toppen toch overduidelijke brede strepen slakkenslijm en zelfs in 1 van mijn hoofdtoppen.
Is dit gewoon te roken, of kan ik de toppen waar slijm opzit weggooien?

