Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nice try fbi"
"De meeste straatdrugs (poeders) worden vaak versneden, zoals cocaine en heroine. Weet iemand waarom dat met ketamine minder is? Ik heb vaker goede kwaliteit ketamine gehad dan cocaine."
"Beste leden, Als je last hebt van een bloedneus/verstopte neus na het gebruik van coke, moet je de volgende eens het volgende proberen als je weer coke gebruikt: hotplating. Je stopt een bord voor 2 min in de magnetron, haalt het eruit, je strooit je coke erop en blijft hakken met een pasje tot het bord is afgekoeld. Zo wordt de coke droger, en heel fijn zodat het ook geen klontjes meer worden. Is zachter voor je neus + het wordt beter opgenomen omdat het een groter oppervlakte heeft. Het is echt de moeite waard! Edit: ik zag dat er een topic over was. Ik zocht op hotplating maar dat had geen resultaat. Het andere topic heette iets als 'heet bord'"
"Wat tegen een bloedneus helpt, stop een bord 2 min in de magnetron, haal m eruit, leeg je zakje coke op het bord en blijf kappen met een pasje/mesje. Zo krijg je veel fijnere coke en wordt het beter opgenomen, zodat je neus ook niet verstopt raakt en dan bloedt het sowieso minder snel. Je kan dan wel een klein percentage aan gewicht verliezen doordat het droger wordt. Werkt goed!"
"Hallo, Ik gebruik wanneer ik speed was aceton uit die kleine flesjes van de kruidvat. Zijn deze goed? Er staat niet op welke percentage aceton erin zit. En ik vind speed zonder te wassen best fijn om te snuiven. De smaak is dan niet slecht. Maar na het wassen met aceton is de smaak heel sterk, en lukt het me bijna niet om een lijn in 1x naar binnen te werken. Doe ik wat fout? Heeft iemand anders hier ook last van?"
"Kan me de comedown niet meer herinneren.. ik gebruikte altijd flink wat benzo's om het effect te stoppen. Ik had wel vaak last van mn maag wanneer het insloeg. Binnenkort maar weer eens wat pep in mn neus stoppen."
"Sorry dat ik zo n oude post naar voren haal, maar komt iemand speedpillen nog wel eens tegen? De enige keer dat ik ze had werd gezegd dat ze 150mg speed bevatten, maar volgens mij waren ze zwaar onderdoseerd.."
"In die pillen zit 37,5 mg phentermine. Een amfetamine achtige die wordt voorgeschreven aan obesitas patienten die gewicht moeten verliezen. Ik heb wat erowid reports gelezen en het is wel iets waar je echt mee op moet passen. Ik zou het niet voor mn plezier nemen, voortaan eerst uitzoeken wat je neemt voor je het in je lichaam stopt"
"Infected Mushroom, het album Classical Mushroom. Of alles van Rammstein"
"Leuk report! Ik vindt het maar een gevaarlijk stofje, toen ik een gram had doseerde ik elke dag (stom), en werd ik na een paar weken met 30mg per dag manisch en psychotisch, dit duurde maanden voordat ik weer 'normaal' was."