Beste mensen , mijn huisarts schrijft niet graag zolpidem voor , is dit verkrijgbaar in België zonder recept aub ?
Mijn huisarts schrijft het zeer makkelijk voor en veel zwaardere medicijnen ook als ik er om vraag .
Vind zolpidem een beetje overschat , in het begin vond ik het zoals hier boven beschreven een zeer leuk middel daar je er ook kon van trippen ... als je nog even wakker bleef na inname, kwam ik in de woonkamer bij mijn toenmalige vriendin en zei : wat zit jij hier met al dat gezelschap te doen?
Gans mijn woonkamer zat vol onbekende figuren ... vaak viel ik er WEL zeer snel door in slaap !
Onder het half uur na inname was ik KO !
Maar helaas was ik na twee uur ofzo al terug wakker, dan heb ik nachten gehad dat ik om de twee uur nog 1 nam en nog 1 en dat kon ook de bedoeling niet zijn natuurlijk ( ik was bezig zoals eminem toen hij hopeloos verslaafd raakt aan ambien ( amerikaanse naam van zolpidem)
en ook kreeg ik er koppijn van daags nadien en kwam ik er agressief van.
ik heb het later ook nog wel eens vrij succesvol gecombineerd als inslaper met een doorslaper bij.
en het werd ook verkocht als stilnoct en door de vlaamse wielrenner frank vandenbroucke en de franse wielrenner philippe gaumont misbruikt als genotsmiddel , ze dronken erop en bleven erop wakker tijdens de tour de france (toen de tour de dopage genoemd in 1998 ) snachts stilnoct en overdag speed om de tour de france te rijden , het moet niet gekker worden natuurlijk !
Ik voeg even een link toe voor de geinteresseerden en er is ook veel over te lezen in de memoires van vandenbroucke met de titel : ''ik ben god niet''.
Maar ik dwaal verschrikkelijk af, of misschien ook niet want alles doet hier terzake.
Ik kan je adviseren als je wel degelijk slaapproblemen hebt om een efficiënter middel te vragen want zolpidem is ten eerste zeer flauw ( wordt meestal voorgeschreven eigenlijk voor korte slaapjes bv mensen met vliegangst ) en ten tweede door onder andere de schandalen er mee in het peleton en vandenbroucke heeft zolpidem in belgië een slechte naam, en vrezen dokters misbruik net zoals met het middel rohypnol dat in belgië niet meer voorgeschreven wordt of zeer zelden door de affaire Dutroux.
PS check zeker mijn 3 bijgevoegde linken vooraleer je met zolpidem fuckt.
https://www.hln.be/sport/wielrennen...ppillen-die-je-van-je-sokken-blazen~a711edc3/
https://www.nme.com/news/music/eminem-168-1286452
https://www.hln.be/showbizz/celebri...s-geen-nevenwerking-van-slaapmiddel~afe85097/