Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"het grootste "gevaar" is juist de angst. de angst van alle wilde verhalen. er schiet van alles door je hoofd: oei ik voel een steekje op mijn borst, nu ga ik dood(hartaanval) oei ik voel me raar in mijn hoofd nu ga ik dood (hersenbloeding) trouwens, voor de mensen die moeten gaan afkicken: ongeveer 6 uur na je laatste buisje krijg je hartkloppingen. door veel water (tijdens die 6 uur) te drinken kun je dat beperken. maar je krijgt ze hoe dan ook. wat mij hielp is de ademhalingstechniek die je bij hyperventilatie toepast, en natuurlijk ontspannen zijn. de 1e afkick was idd een hel, maar ik weet nu dat 80% daarvan paniek en angst was. ik weet nu wat me te wachten staat als ik (weer eens) afkick en hoe je dat het beste doet, en de eerste dag van de afkick vind ik geen probleem, de 3 Ã 4 dagen erna zijn bagger. veel water drinken, je lichaam schoon spoelen."
"uh hoe bedoel je?"
"Oxazepam heb ik de eerste keren ook gebruikt, zwaar ZWAAR kloten bevallen. kreeg er toch behoorlijk angst en paniek bij. kreeg toen Xanax. PERFECT!! gebruik je maar 9 dagen (i.p.v. het wekenlange oxazepam afbouwen) dus: regel xanax, kan evt. zonder recept via airsealed.com, heb ik zelf ook enkele malen besteld. binnen 2 week in huis! mail me voor evt. afbouwschema van xanax."
"mmn zei: ik dacht ergens gelezen te hebben dat als je GBL in water doet dat het dan afgebroken wordt klopt dit ? of las ik het nou verkeerd en wordt GBL in je lichaam afgebroken in water>? want ik heb namelijk een flugel met 50% water en 50% GBL om het beter te doseren Klik om te vergroten... KLOPT!! water breekt GBL af in ongeveer 3 dagen. overigens die ik het ook, gbl verdunnen met water. maar dat flugeltje gaat die dag dan ook op"
"zuster zei: Langs deze weg wil ik jullie eenmalig toch iets beter voorlichten over GHB. Mijn werk is verpleegkundige en ik heb o.a. in een verslavingskliniek gewerkt. Nu ben ik werkzaam in een ziekenhuis. Ik vindt het heel schokkend hoe sommigen van jullie denken over het gebruik van middelen zoals bv GHB. Het zou bv niet verslavend zijn, lichamelijk. En het brengt ook geen schade toe als je het maar juist gebruikt en ook niet teveel. Dit zijn wat dingen die ik hier gelezen heb. Afgelopen weekend is een jong en mooi, levenslustig meisje op onze afdeling, gestorven tgv GHB gebruik. ALLEEN GHB GEBRUIK, dus niet in combinatie met andere middelen. Dit meisje was sinds een paar jaar LICHAMELIJK verslaafd aan de GHB. Zij kwam bij ons voor detox (ontgifting). Ze heeft 10 dagen op intensive care gelegen aan de beademing om onder narcose af te kicken. Daarna is zij bij ons gekomen.....en helaas aan de lichamelijke gevolgen, aan de schade die de GHB had aangebracht, overleden. Haar lichaam kon de zeer zware detox, die GHB nu eenmaal met zich meebrengt, niet aan. In mijn werk ben ik nog nooit een "verslaafde" tegen gekomen die zijn eerste middel nam om verslaafd te raken. Ze zijn allemaal begonnen als jullie.......voor the fun, de kick, het heerlijke gevoel, de ontremming, om te slapen en noem het maar op. Zo ook dit meisje. GHB is een middel, dat als je het vaker gebruikt, je er op den duur steeds meer van nodig hebt om het gewenste effect te bereiken. Het gevaarlijke is dat het spul je een allesoverweldigend gevoel geeft, waardoor de verleiding om het nog eens te doen zeer groot is. Nu weet ik dat het merendeel van jullie zich niets van dit berichtje zullen aantrekken. Gewoon doorgaan waar je mee bezig was. Denken dat ze het beter weten en dat, als je het maar goed gebruikt en dosseert, het echt geen kwaad kan. Maar als er 1 jongeman of jongedame is die zich nog eens even 10 keer bedenkt om het wel of niet te nemen, is dit niet voor niets geweest. Ik zal jullie verder ook niet meer lastig vallen en ook niet meer reageren. Tevens wil ik jullie heel veel plezier toewensen bij alle feesten waar jullie nog naar toe gaan. Maar......bezint eer ge begint........groetjes Klik om te vergroten... tja, nogal beperkte informatie hè... spijt me zeer maar ik geloof er geen kloten van zoals het hier staat, lijkt mij dat er iets meer aan de hand was. maargoed, als je er zo weinig over loslaat..."
"Atropa zei: Iedereen die net als ik verslaafd is geweest weet dat dit nòg riskanter is dan heroine, omdat je organen niet zonder kunnen, met name je hart stopt er echt mee als je niet afbouwd. Lichamelijke afkicks als ziekelijk zweten, trillen beven zware koorts en eventueel delirium met echte hallucinaties zijn nog niet eens zo erg als je hart dat langzaam steeds stroever begint te lopen. Iemand die denkt cold Turkey te kunnen afkicken, zal zich daaraan lelijk verbranden. Je hebt als zwaar verslaafde echt een liter nodig om compleet clean te kunnen worden, als je geen GHB meer hebt, kan dat een doderit worden. Klik om te vergroten... dit is echt gelul man, ben zelf meerdere keren cold turkey gestopt, ook van GBL, gebruik xanax om af te kicken, maar dat je dood gaat is pure onzin. en als ik je om bewijzen vraag kom je zeker met vage amerikaanse artikelen over bodybuilders. nogmaals, ik spreek uit ervaring."
"Robdebob zei: BROWSER zei: Atropa zei: Iedereen die net als ik verslaafd is geweest weet dat dit nòg riskanter is dan heroine, omdat je organen niet zonder kunnen, met name je hart stopt er echt mee als je niet afbouwd. Lichamelijke afkicks als ziekelijk zweten, trillen beven zware koorts en eventueel delirium met echte hallucinaties zijn nog niet eens zo erg als je hart dat langzaam steeds stroever begint te lopen. Iemand die denkt cold Turkey te kunnen afkicken, zal zich daaraan lelijk verbranden. Je hebt als zwaar verslaafde echt een liter nodig om compleet clean te kunnen worden, als je geen GHB meer hebt, kan dat een doderit worden. Klik om te vergroten... dit is echt gelul man, ben zelf meerdere keren cold turkey gestopt, ook van GBL, gebruik xanax om af te kicken, maar dat je dood gaat is pure onzin. en als ik je om bewijzen vraag kom je zeker met vage amerikaanse artikelen over bodybuilders. nogmaals, ik spreek uit ervaring. Klik om te vergroten... Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik kan je wel vertellen dat cold turkey stoppen met het stimuleren van GABA receptoren kan leiden tot een gigantisch tekort aan inhiberende neurotransmitters. Hierdoor zal je centrale zenuwstelsel behoorlijk overprikkeld raken, waardoor je hart op hol kan slaan. Nu kan je dat wel verminderen door medicijnen te nemen die ook op de GABA-receptoren werken, zoals benzo's als xanax, maar als je hier geen beschikking over hebt kan het best wel een gevaarlijke onderneming zijn om ineens te stoppen. Hopelijk komt het bij niet zo ver, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat GHB geen HEERLIJK goedje is Klik om te vergroten... Het gekke is dat ik dus wel eens ben gestopt na langdurig 27/7 gebruik en de afkick ècht cold turkey deed. de afkick sucks big time en je komt ook op een punt dat je iss denkt dat je doodgaat. MAAR als je je goed voorbereid, jezelf rustig weet te houden en jezelf niet gek maakt, duren die hartklopppingen op z'n hoogst een half à 1 uur, daarna word je weer rustig. het is alleen zo dat iedereen zich laat leiden door zijn angst/ paniek. (logisch, ikzelf de eerste 3x ook.) maar dan heb je een punt bereikt dat je erboven gaat staan en het gewoon laat gebeuren, ik heb toen ervaren dat het elke keer stukken makkelijker ging. je eigen angst maakt het ondraaglijk, de angst dat je doodgaat. toen ik dit eenmaal achter de rug had (terwijl ik wel xanax had) kon ik uiteindelijk na 2 dagen niet normaal bewegen, ik verkrampte, pas op dat moment heb ik de xanax gepakt. kunst is om de juiste mensen erbij te hebben die je door dat ene uurtje heen slepen. dat is eigenlijk mijn boodschap, mensen roepen en lezen dat als je zomaar stopt je dood neervalt. ja uit pure angst dat je doodgaat ja."
"Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik kan je wel vertellen dat cold turkey stoppen met het stimuleren van GABA receptoren kan leiden tot een gigantisch tekort aan inhiberende neurotransmitters. Hierdoor zal je centrale zenuwstelsel behoorlijk overprikkeld raken, waardoor je hart op hol kan slaan. Nu kan je dat wel verminderen door medicijnen te nemen die ook op de GABA-receptoren werken, zoals benzo's als xanax, maar als je hier geen beschikking over hebt kan het best wel een gevaarlijke onderneming zijn om ineens te stoppen. Hopelijk komt het bij niet zo ver, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat GHB geen HEERLIJK goedje is [/quote] oh je hart gaat ook flink tekeer, maar ook dat is mede door de angst. en als je wél over ghb kan beschikken en niet over xanax ben je niet bijster handig. google maar eens op airsealed. binnen 2 week in huis!!"
"als je het maar met de juiste ingredienten maakt. ben ook wel recepten tegengekomen dat men er citroensap of zelfs zoutzuur doorheen ging gooien om de juiste ph te krijgen"
"yeps, en praat jezelf niks aan."