Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEn toen ging het mis met de paddo's

En toen ging het mis met de paddo's

43 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
azgaza zei:
Wat een idioot die 2e, al je dure spullen vernietigen. Jezus. Wat een idioot. En de eerste slaat wel echt alles, een lamp proberen te eten en in zen broek pissen? Jézus.
Ik heb véél ervaring met paddo's en ik weet gewoone cht niet hoe jullie dat voor elkaar krijgen, hoe doe je dat? Echt, hoe?!
Klik om te vergroten...
Ik dacht precies hetzelfde! Maar eerst:
ExceptionalInsight zei:
"NOOBS!" >.<
Klik om te vergroten...
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb het wel een paar keer gehad dat ik dacht dat ik constant een loopneus had, waardoor ik mijn hele trip onder mijn neus zat te vegen.

Maar eigenlijk had ik geen loopneus.
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja een tripsitter lijkt mij de volgende keer wel aangewezen :grin:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
nou dat broekpissen daar kan ik inkomen.. ik bedacht ook 2 dagen geleden bij men eerste echte trip van bwah zou ik? (het gewoon laten lopen...) maar de primaire regels zitten te diep bij mij, dus maar opgestaan en gaan piesen
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dissonant zei:
Ik heb het wel een paar keer gehad dat ik dacht dat ik constant een loopneus had, waardoor ik mijn hele trip onder mijn neus zat te vegen.

Maar eigenlijk had ik geen loopneus.
Klik om te vergroten...


Ik dacht altijd dat ik aan het wenen was, had constant men zakdoek vast maar eigelijk was ik totaal niet aan het wenen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Weednator zei:
Dissonant zei:
Ik heb het wel een paar keer gehad dat ik dacht dat ik constant een loopneus had, waardoor ik mijn hele trip onder mijn neus zat te vegen.

Maar eigenlijk had ik geen loopneus.
Klik om te vergroten...


Ik dacht altijd dat ik aan het wenen was, had constant men zakdoek vast maar eigelijk was ik totaal niet aan het wenen.
Klik om te vergroten...
Snot, tranen, kwijl, het hele verhaal!:grin: Mits het hard genoeg gaat
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#7
een vriend die zijn verzameling zilveren ringen doorspoelde? Uit de c1000-automaat dan zeker?

1,5 portie is best veel. Het heet daarom ook 1,5 portie.

Verder noem je een paar details maar een trip verloopt en kent allerlei stadia. Hoe was dat dan?

enneh:

Ik ga vrijdag naar een feestje met 3 vrienden. 1 van die vrienden en ik zelf zijn redelijk ervaren op drugs gebied maar de twee andere totaal niet.
Dit wordt dan ook de eerste keer iets anders dan weed of 1 keertje keta voor die twee vrienden.

Nu ben ik er vrij zeker van dat we vrijdag ons redelijk gaan bezatte op dat feestje. Als we dan thuis komen wilde we die paddo's gaan doen. In hoeverre is het verstandig die paddow's in combinatie met redelijk want drank achter de kiezen te eten? Wat zijn zoal de effecte in combinatie met drank?
Klik om te vergroten...

zijn dat die ervaren vrienden? :grin:
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#8
anderhalf portie... niet zoveel? lol :grin: . Als ik 1,5 portie hawaiaanse eet, weet ik ook niet meer wat boven en onder is.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
paupie zei:
anderhalf portie... niet zoveel? lol :grin: . Als ik 1,5 portie hawaiaanse eet, weet ik ook niet meer wat boven en onder is.
Klik om te vergroten...

Van één portie hawaiiaanse raak ik tegenwoordig nauwelijks van in de war, ook niet als ik er maanden tussen laat. (Wat voor mij één portie is is qua psilcobyine hoeveelheden in je hersenen voor de meeste mensen toch wel 1.5 portie, omdat ik maar net 50 kilo weeg en vrouw ben en dus heel weinig lichaamsvocht heb).
Maar ik heb nu ook al heel vaak paddo's gedaan; de verwarring is nu alsof het kneedbaar is; ik kan er mee doen wat ik wil, het als het ware sturen. Maar ik weet nog wel mijn eerste trip; ook een portie hawaiiaanse. Ik dacht dat ik 5 armen had, 3 benen, en ik wist niet zker waar ik ophielt en de kamer begon, daarna egodeath; letterlijk niet weten wat dag en nacht waren, of welke dag van de week het was. Maar ik heb zelfs toen geen idiote dingen gedaan; niks stuk gemaakt en zeker mijzelf niet stuk gemaakt.
b
bas410Lid
01-01-2024, 00:00
#10
azgaza zei:
paupie zei:
anderhalf portie... niet zoveel? lol :grin: . Als ik 1,5 portie hawaiaanse eet, weet ik ook niet meer wat boven en onder is.
Klik om te vergroten...

Van één portie hawaiiaanse raak ik tegenwoordig nauwelijks van in de war, ook niet als ik er maanden tussen laat. (Wat voor mij één portie is is qua psilcobyine hoeveelheden in je hersenen voor de meeste mensen toch wel 1.5 portie, omdat ik maar net 50 kilo weeg en vrouw ben en dus heel weinig lichaamsvocht heb).
Maar ik heb nu ook al heel vaak paddo's gedaan; de verwarring is nu alsof het kneedbaar is; ik kan er mee doen wat ik wil, het als het ware sturen. Maar ik weet nog wel mijn eerste trip; ook een portie hawaiiaanse. Ik dacht dat ik 5 armen had, 3 benen, en ik wist niet zker waar ik ophielt en de kamer begon, daarna egodeath; letterlijk niet weten wat dag en nacht waren, of welke dag van de week het was. Maar ik heb zelfs toen geen idiote dingen gedaan; niks stuk gemaakt en zeker mijzelf niet stuk gemaakt.
Klik om te vergroten...

off topic: in hoeverre kun je met weinig paddo-ervaringen nog lopen en doen na 1 portie? heb nu 2 x halve portie genomen (1 x haw, 1 x mex) namelijk en wil binnenkort een hele nemen met iemand en dan eventueel nog wat rondlopen en doen (bos/stad/whatever)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
In hoeverre je nog functioneerd? Ik weet zelf nog dat die keer dat ik een hele portie hawaiiaanse nam.. mja ik kwam veilig en levend op mijn kamer en ben daar uit gaan trippen wat uiteindelijk goed kwam..
Het verschil tussen een hele portie mexicaanse en een hele hawiiaanse is wel aanwezig; reken iniedergeval als je weinig ervaring hebt op redelijke verwarring, een loskoppeling van de realiteit.
Ik ben zelf in die eerste trip van uit het park naar mijn huis gekomen; ik had ze namelijk beuiten genomen, maar die plek werd ineens onprettig. Dat is gewoon gelukt. Misschien deels geluk maar het is iniedergeval wel te doen om naar buiten te agan in een trip.
Maar hou rekening met het feit dat je dan wel behoorlijk afwijkend zal denken van normaal, en dat het in het begni van de trip erg chaotisch aanvoelt.
Na een stuk of 5 á 10 trips kan je de trip zodanig sturen dat de chaotische verwarring niet meer komt.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ketaboy zei:
Vriend 1: draaide trippend een peertje uit een lamp en stak het in zijn mond en begon er in te bijten. Wel weer goed gekomen niks doorgeslikt, wel dikke snee op zijn tong en gehemelte.

Vriend 2: rende gillend naar mijn tafel toe en deed een flying kick op de verzameling vazen die er op stonden. Tevens spoelde hij zijn verzameling zilveren ringen door het toilet.

Ikzelf: dacht dat mijn huis compleet kapot was en dat ik dakloos was geworden en ben huilend op mijn bank geklommen en viel er af en kneusde toen mijn voet.

OJa.. vriend 1 piste in zijn broek en we zijn er gewoon alle drie meermaals doorheen gelopen.
Klik om te vergroten...

Hoe zou dat nou toch komen... :beer:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
ExceptionalInsight zei:
azgaza zei:
Wat een idioot die 2e, al je dure spullen vernietigen. Jezus. Wat een idioot. En de eerste slaat wel echt alles, een lamp proberen te eten en in zen broek pissen? Jézus.
Ik heb véél ervaring met paddo's en ik weet gewoone cht niet hoe jullie dat voor elkaar krijgen, hoe doe je dat? Echt, hoe?!
Klik om te vergroten...
Ik dacht precies hetzelfde! Maar eerst:
ExceptionalInsight zei:
"NOOBS!" >.<
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

:grin:

Heb me echt duchtig kapotgelachen om je 'tripreport' :mrgreen:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ketaboy zei:
Vriend 2: rende gillend naar mijn tafel toe en deed een flying kick op de verzameling vazen die er op stonden.
Klik om te vergroten...


:tearsofjoy: :tearsofjoy: :mrgreen: :mrgreen:

Dat is echt, bruut, BRUUT, geniaal!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
DreamWeaver zei:
Heb me echt duchtig kapotgelachen om je 'tripreport' :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Van mij? Van afgelopen weekend bedoel je? Ik had het daar ook wel naar mn zin ja :grin:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#16
ExceptionalInsight zei:
DreamWeaver zei:
Heb me echt duchtig kapotgelachen om je 'tripreport' :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Van mij? Van afgelopen weekend bedoel je? Ik had het daar ook wel naar mn zin ja :grin:
Klik om te vergroten...

Had het eigenlijk over de TS, maar dat tripreport van jou deed me ook veel goed :) Zo'n feestje lijkt me wel ruig, check je PM eensch :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
DreamWeaver zei:
check je PM eensch :wink:
Klik om te vergroten...
checked and added, verwacht er niet te veel van :þ
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Misschien hadden jullie teveel op ? Het blijft een heftig verhaal, maar dat van die flying kick vond ik hilarisch!
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#19
ExceptionalInsight zei:
Op zich zou ik wel eens zo debiel hard willen trippen (buiten het lampen eten en sieraden doorspoelen uiteraard xD), het gekste wat ik met paddo's doe is hardop tegen mezelf praten :)
Klik om te vergroten...

Wat dan ook wel erg gek is :grin:
P
ProjectXX09Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Oh ja zo had ik ook een ervaring
met 2 andere vrienden
vriend 1 dacht dat hij helemaal de werkelijk heid kwijt zou raken en nooit meer de realiteid terug zal vinden .
hij dacht zelfs dat wij hem probeerden gek te maken enz. enz.

vriend 2 liep naar buiten om even op spinnen te jagen ( het is immers onze hobby ) terweil wij in de fietsenschuur waren waar nogal veel spinnen zitten ging hij ineens onderuit en kwam met zijn hoofd op een fietsenstal rayling terecht wij waren echt even goed bang dat hij dood ging
maar hij kwam even later weer bij en even later ging hij weer out we dachten dat hij er iets aan over zou houden ofzo. maar dat kwam allemaal weer goed.

ikzelf was de hele avond bang bang en nogeens bang terwijl de muziek in me zat en mij contraleerde en dat ik dacht dat de omgeving in mij zat en dat ik de omgeving zelf was.
ik dacht ook dat ons verblijf in dat tehuis tevens werd beéindigd .
en dat elke medebewoner kwaad was op dat moment.
maar ze lagen in bed te slapen.

maar alles op alles kwam het weer goed we gingen rondspoken op het kerkhof en kregen hetvanoudsheer tripgevoel weer terug.

maar we waren goed geschrokken op de hawaiaanse psylo's+truffels

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."