#1
Ik krijg op recept valium per week maar dat is al 3 maanden ofzo en zelfs als ik er 5 neem van 10 mg voel ik haast niks en verder wil ik ik niet echt gaan
is het gewoon de gewenning ofzo? En als ik nu bijvoorbeeld Lorazepam vraag werkt dat dan wel weer gewoon normaal? Xanax vond ik niks de roes is wel leuk maar ik heb er niet veel aan want het is gewoon te anders iemand een idee> Temazepam, werkt perfect en flurazepam ook maar de valium alleen niet meer. Anders praat ik wel weer met me doc maar ik wil daar ook niet steeds op bezoek gaan. ![:)]()