#1
Wat meer info:
Heb deze zomer voor de eerste keer XTC-pillen en MDMA-kristallen geprobeerd.
Eerste keer pillen faalde, want we hadden één pil onder drie man gedeeld. Een maat van me die er zogezegd alles van wist heeft zich toen keihard laten rollen en een pil van 20 euro gekocht. Nu goed, had hij die op z'n eentje geslikt was hij mss wel hard gegaan, maar toch: overpriced tot en met en iedereen was teleurgesteld.
Tweede keer was le-gen-darisch. Toen slikte ik op m'n eentje één volledige pil binnen en stak er dan om de twee uur nog een halfje (2 pillen in totaal). Fenomenale avond, er is echt maar één woord voor en dat is: wauw. De muziek was geweldig, de lichten fascinerend en alle mensen rondom mij mooi en vriendelijk. Ik was op een gegeven moment m'n vrienden kwijt zonder gsm en portefeuille, kon me geen fuck schelen en ben gewoon met wildvreemden beginnen feesten. Ik voelde me helemaal gloeien en heb ook lichtjes gehallucineerd. Echt prachtige nacht.
Ten slotte de laatste dag van het festival probeerden we MDMA kristallen en maakten we dezelfde fout als de eerste keer xtc-pillen. Namelijk: veel te weinig genomen. Niks van gevoeld. Ik ben dus erg gebrand om die tweede XTC ervaring nog eens mee te maken.
Heb deze zomer voor de eerste keer XTC-pillen en MDMA-kristallen geprobeerd.
Eerste keer pillen faalde, want we hadden één pil onder drie man gedeeld. Een maat van me die er zogezegd alles van wist heeft zich toen keihard laten rollen en een pil van 20 euro gekocht. Nu goed, had hij die op z'n eentje geslikt was hij mss wel hard gegaan, maar toch: overpriced tot en met en iedereen was teleurgesteld.
Tweede keer was le-gen-darisch. Toen slikte ik op m'n eentje één volledige pil binnen en stak er dan om de twee uur nog een halfje (2 pillen in totaal). Fenomenale avond, er is echt maar één woord voor en dat is: wauw. De muziek was geweldig, de lichten fascinerend en alle mensen rondom mij mooi en vriendelijk. Ik was op een gegeven moment m'n vrienden kwijt zonder gsm en portefeuille, kon me geen fuck schelen en ben gewoon met wildvreemden beginnen feesten. Ik voelde me helemaal gloeien en heb ook lichtjes gehallucineerd. Echt prachtige nacht.
Ten slotte de laatste dag van het festival probeerden we MDMA kristallen en maakten we dezelfde fout als de eerste keer xtc-pillen. Namelijk: veel te weinig genomen. Niks van gevoeld. Ik ben dus erg gebrand om die tweede XTC ervaring nog eens mee te maken.
