Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ziet er mooier uit dan die van mij van gisteren! Het waren er veel bij mij, maar dunnetjes! Ik had schrik ze te lang te laten staan dus heb ik ze mss wat te vroeg geoogst. Ze liggen nu te drogen, zal een foto trekken van het gedroogde resultaat!"
"Wow, dat ziet er geweldig goed uit! Ik heb die van mij (McKennaii Supa Gro) gisteren geoogst omdat de meesten al losgekomen waren en die waren een stuk minder groot. Kan natuurlijk aan de soort liggen. Heb hem net gesoaked en straks beginnen we er weer aan!"
"Heel erg recent nog meegemaakt. Op een feestje geen alcohol gedronken maar wel (verdeeld over de hele avond) een paar lijntjes gelegd. Niet teveel, niet te weinig. Geen idee hoeveel, ik had denk ik een halve gram op zak en het was niet volledig leeg aan het einde van de avond. Viel dus best mee qua hoeveelheid en ook met niets gecombineerd buiten cola. Begonnen ergens rond 21u en tegen een uur of drie kwam een maat me halen om ergens anders naartoe te gaan. Ik wist niet wat me overkwam maar vanaf het moment ik in de auto zat was ik ongelofelijk down en had een gevoel dat ik niet kon beschrijven buiten dat het erg kut was. Ik heb hem gevraagd me gewoon naar huis te brengen. Ik heb hiervoor al drie avonden op coke gedaan maar dit had ik nog nooit, het was wel de eerste keer dat ik er geen alcohol bij dronk. Niet dat ik mensen wil aanraden te drinken bij hun coke-gebruik maar misschien had er iets mee te maken?"
"Aha, vind ik wel interessant. Ja ik heb idd erg veel cola gedronken de hele avond door. Nog iets van die avond: kramp in mijn linkerkuit. Uit een ander topic blijkt dat dit ook met coke te maken kan hebben, ik vraag me af of de cafeïne daar iets mee te maken kon hebben. Maar het was echt een bijzonder kutgevoel. Toen ik thuis kwam, moest ik echt tegen mezelf zeggen "het komt wel goed, het is de sos, ga gewoon in je bed liggen en het komt wel goed..." Als de redenering erachter is "als ze zich kut voelen gaan ze meer willen", dan moet ik hen teleurstellen want ik had toen echt geen zin om nog verder te feesten en dus ook geen zin om nog meer te gebruiken. Lijkt me een vrij achterlijke redenering, al kan het natuurlijk wel. Als ik me tiptop gevoeld had, dan was er waarschijnlijk een stukje meer door m'n neus gevlogen. Heb toen amper geslapen maar na een tijdje was het idd voorbij. Vanavond is het weer van dat maar het zal gecombineerd worden met alcohol deze keer."
"Eén keer een kramp in m'n kuit gehad weer afgelopen weekend, wtf... Voor de rest, topavondje. Ik kwam op het feestje toe na een joint en een paar biertjes en had er op dat moment niet echt veel zin in. Lijntje gelegd en we waren vertrokken. De hele avond door met alcohol gecombineerd en heb van het down gevoel van de vorige keer geen sikkepit gemerkt. Wakker geworden bij een maat thuis en dan nog een hele dag lekker op het gemak uitgekaterd."
"Ik heb geen idee waarover je het hebt :P"
"MeejheM zei: zijn jullie ervan op de hoogte dat los van het volume het gewicht veel meer zegt over de dosering? de massa zou helemaal fantastisch zijn, maar is die 2mm x 2mm x lengte bankpas(85mm) dan perfect rechthoekig? dan kom je uit op 0,34cc(of cm3). dat zegt nog steeds helemaal niks over de dosering, en al helemaal niets over de samenstelling. aangezien ze meeste mensen geen exacte geometrische figuren kunnen maken van een lijntje, het volume nog steeds niks zegt over het gewicht, ik niet denk dat jullie graag proberen hoeveel vloeistof je coke verplaatst en de samenstelling compleet gokken blijft lijkt deze discussie over formaten lijntjes me totaal zinloos. het heeft echt compleet niks meer te maken met de dosering van coke, met zoveel onbekende variabelen. Klik om te vergroten... Ja kijk, dat dit nattevingerwerk is dat gaat niemand ontkennen. Maar jij weet toch net zo goed als ik dat dit een vraag is van vele beginners en dat velen niet meteen een goede weegschaal hebben liggen, laat staan de massa kunnen berekenen. Dan is info over wat voor lijntjes jij legt wel degelijk nuttig voor anderen. Met uiteraard de vermelding dat het op deze manier nattevingerwerk blijft. Het blijft de enig mogelijke manier van dosering op de toilet van een nachtclub. Ik vind je praat over je eindelijk weer blij voelen wel gevaarlijk hoor. Druggebruik wordt écht problematisch vanaf het moment het een onvervangbare functie begint te vervullen. Als iemand niet meer kan relaxen zonder een joint of biertje, is er een probleem. Als iemand niet meer kan uitgaan zonder coke is er een probleem. Als je je niet meer goed kan voelen zonder xtc en wanhopig op zoek bent naar iets anders waarmee je je vaker goed kan voelen, dan denk ik dat je met diepere problemen kampt die dreigen uit te monden in een zwaar drugsprobleem. Ik raad je daarom echt af om nog coke te doen. Van speed ga je trouwens helemaal niet blij worden, lees m'n tripreport maar (werd verplaatst naar daar vanuit de speedhoek)."
"ZERO- zei: Snuiven jullie eigenlijk altijd als je ook alcohol erbij drinkt of ook wel eens zonder? Klik om te vergroten... Zo goed als altijd. Eén keer een avondje coke zonder alcohol gedaan en dat viel toch wat tegen. Ik vind de kick van enkele glazen teveel op te hebben, even de toiletten in te duiken en terug te komen alsof die alcohol er nooit geweest is, ook echt geweldig."
"Heanne71 zei: Het is niet zo dat ik het feest zonder niks aan vindt, maar als je nuchter bent op een feestje waar iedereen elkaar mooi, lief en geil vind is dat gewoon niets aan. Ik drink geen alcohol dus ja dan val ik echt buiten de boot. Ik ben met iets op gewoon socialer en opener. En ik ga niet elk weekend naar een feest, dus mijn lichaam heeft tijd om te herstellen. En door het eens in de tijd te gebruiken raak je hopelijk niet verslaafd. Klik om te vergroten... Goh ik was mss wat te hard daarnet, want ik ben zelf geen haar beter hoor. Zeker als je niet drinkt (al doe ik zelf zelden tot nooit coke zonder alcohol, al is dat natuurlijk wel aan te raden want dat is een extra hoge belasting voor je hart). Nu ben ik wel benieuwd naar welke feestjes jij gaat :P Coke is in ieder geval superverslavend. Ik vind van mezelf dat ik vrij goed tegen verslavingen kan en heb er ook nooit mee te kampen gehad, maar bij coke... Dat is een heel ander niveau. Oppassen geblazen! Ik beperk mijn gebruik tot het weekend maar een weekend zonder... Dat is een zeldzaamheid geworden."
"Heb bij het herlezen gemerkt dat ik dat over het bommetje van 300mg hier gelezen had. Ik had namelijk niet zo lang geleden een topic gemaakt waarin men mij vertelde dat dit veel te veel is, zeker voor een eerste keer. Bommetje van 100gr was de boodschap (als je hebt laten testen en het was zuiver)."