Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als het echte witte kristallen zijn krijg je bij een normale tolerantie van 200 echt een krankzinnige uitbarsting waarop hele sterke zalige wazigheid volgt. Eigenlijk is dit als beginner in 1 dosis veels te heftig. 120 tot 150 volstaat. Boven de 150 worden de stimulerende effecten voelbaar minder en begint er zich een 'psychedelisch' effect op te bouwen. Hoe meer je gedurende tijd/nacht volgt neemt, hoe rustiger je in je eigen beleving wordt, maar hoe strakker je gaat staan. En hoe leiper je er uit gaat zien voor je omgeving. Ik heb m'n laatste keer over een periode van 6 uurbest misdragen met een halve gram kristallen totaal. Eerlijk gezegd voelde ik me zacht en psychedelisch, met wat rechthoekige CEV's maar de euforie was beduidend minder dan bij een dosis van rond de 100 mg. Onlangs realiseerde ik me dat m'n laatste ervaring te psychedelisch was om de toch wel wonderschone kant van MDMA te proeven aangezien het al die keren daarvoor de hemel was. Daardoor probeerde ik de drug teveel te doorgronden en achteraf kan dat wel eens erg zonde zijn geweest. Eind dit jaar ga ik voor de eerste en laatste keer in 2008 weer eens MDMA nemen en dan wel 150 miligram en niet meer. Dan zal ik eens kijken of m'n dubbele visie op deze toch wel wonderdrugs terecht gegrond was, of een hersen spinsel van de psychedelische staat waar ik me in bevond."
"Verder is het ook zo dat een E ervaring echt dezelfde setting nodig heeft als een psychedelic en zelfs moelijker te realiseren valt. Omdat anderen het verschil maken tussen een fantastische ervaring en een kosmische ervaring. Okè, je voelt je altijd goed, maar een 3 tal keer heb ik wekenlang met een mystiek en liefdes gevoel rondgelopen, alsof er iets ondefinieerbaars in me was losgemaakt waar ieder mens naar verlangt. Alles klopte die nachten, vrienden waren present, we waren elkaar geen moment kwijt, we hadden allen een lage tolerantie en zaten in onze toppen. Haalden drinken voor elkaar, het feest zelf en iedereen was uitbundig. Zo af en toe hadden we individuele gesprekken zonder barrieres, alsof we als doorleefde personen niets meer te verliezen hadden qua schaamte en bekenning over wat ons gemaakt heeft en waar we staan. Jeugdjaren speelden hierbij een grote rol. Dat, en non-verbale momenten waarbij we elkaar aankeken en daarna in de lichten en in de muziek opgingen. We waren 1 ziel met toch onze individuele vrijheid en elkaars geaccepteerde ideeen. Laatste tijd denk ik daar meer aan terug dan voorheen. Eigenlijk kan ik het wel een ego dood noemen, aangezien er geen vorm of mate van ontkenning onder elkaar was. Ontkenning was ons vreemd. De dag erna zaten we na de uitwerking v/d E ook gewoon bij elkaar op zo goed als dezelfde wijze, we hadden het er niet specifiek over aangezien de sloten er weer waren. Maar waren ons allen bewust van de chemie van de nacht ervoor. M'n andere 7 ervaringen waren fantastische nachten, maar de kracht en vreugde die continueerde na die keren was meer een zwakkere eenmansaffaire en hield slechts 2 dagen stand omdat er iets niet optimaal was. Dan was het meer een 'fantastisch en super feest' Kleinere groep, elkaar kwijt, opsplitsing, iemand niet in de stemming, verkeerde feest, foute organisatie of wat dan ook. Kleine dingen, maar tussen extase en kosmische verbondenheid zitten een aantal levels en alleen slikken is zeker niet genoeg om de hoogste staat van zijn door je te laten stromen. M'n onderbuik kietelde en kriebelde dan niet alleen, maar gloeide van empathie en zachte tederheid waarvan ik het nooit voor mogelijk hield."
"Jessica? lol... Ik heb het ook niet zo meer op MDMA, idd die vrijgevigheid en het benaderen van onbekende met de meest diepzinnige verhalen."
"Rood waarvan?"
"Wat was jou motief om de draak voor het eerst een hand te geven, Eend?"
"Heb drie keer gechineest in m'n leven. Het eerste kwartier is heroïne euforisch ( viewtopic.php?f=21&t=22257&p=693576#p693576 ) daarna heeft het iets weg van heftige lethargie en ben je krachtig verdoofd. Ik ben het ermee eens dat heroïne iets is waarmee je je bestaan en gevoel kan wegstoppen en geheel kan afslijpen. Maar de roes op zich vind ik niet bijzonder en recreatief vind in het niet passen omdat je je zo op je gemak voelt dat je alleen nog wilt staren, staren en nog eens staren."
"Waarom proberen jullie niet eens een volledige break-through op Ayahuasca, Ibogaine of Mescaline? LSD kan voor sommige ook helpen. Als je eens ècht keihard naar de andere kant bent doorgebroken zie jezelf in een perspectief waarvan je het bestaan niet wist. Een zelfcontrole agentschap waarin JIJ bepaald waar je gaat, wat je doet, en vooral wie er de controle heeft over inkomende prikkels in je de mind. JIJ! Alleen ben je nu nog incapabel om de instrumenten van je geest een melodie te laten spelen die harmonieus samen gaan met een fijn leven. En bepaalde psychedelics zouden hierbij kunnen helpen. Op z'n minst trekken ze je van het opiaat platform af waarna je herrineringen weer een gevoelslading krijgen, je geest weer gereinigd voelt en het geloof van een ontvankelijk gevoelsleven eveneens weer is verworven."
"Maar 'tis natuurlijk wel zo dat als LSD de basis is van je leven je nauwelijks kunt geloven dat dit soort vragen opkomen. Acid maakt je geest gewoon heel gezond en je ultra bewust van hygiene, zuiverheid, gezondheid, aardse schoonheid, noodzaak voor welzijn en gewoon heel veel common sense in general. LSD gebruikers hebben gevoelens als hyper gevoelige censoren, verslaafde smackgebruikers hebben alleen hun fysieke aanwezigheid nog. Psychedelica gebruikers die nog nooit iets geestvernauwens hebben geproefd staan nog verder bij bruin gebruikers vandaan als mensen die alleen het normale bewustzijn kennen. Voor mij LSD ook het enige waar m'n geest ligt, al ben ik niet vies van zo nu en dan eens de donkere kant."
"China White zoals het onder die enkele gebruikers heet los direct goed op in water en kan dus direct mee worden geflashed. De wat 'hogere klasse' gebruikers hebben deze wat vaker voor handen. De bruine wordt door junkies vaak oplosbaar gemaakt met citroensap en kan dan zodoende worden geshot. 80 a 90 procent doet het hier zo in NL. Roze smack zul je in NL niet vinden, maar ook dat is een vorm die in eerste instantie als rookbaar wordt verhandelt. Ik heb me reeds laten vertellen dat er zoiets als 'T3', wat Thaise heroine schijnt te zijn en een zeer krachtige variant. Alleen van horen zeggen, meer niet."
"Ik weet 't niet, maar als ik eerlijk bent met de effecten van MDMA kan ik me moelijk voorstellen dat er iets 'extremers' optreed dan geel/paarse CEV's in blokken. Verbeeldingskracht word echter wel sterker voor de geest gehaald. Maar daar houd het wel op. MDA staat gewoon bekend om z'n kalmere effecten met lichte flows die als psychedelische momenten aanvoelen. MDMA is een behoorlijke harde drugs die je mentale gestel echt een forse uitputtingsdreun geeft vergeleken met psychedelica, dissociatieven en eigenlijk ook harder is dan cocaine. Veelvuldig gebruikt maakt echt depressief, zèker als er speed bij wordt genomen zoals je op feesten vaak ziet. Dat hoef je enkele weken achter elkaar elk weekend maar te doen en je kunt al behoorlijk 'gek' voelen als je er aanleg voor hebt. Psychedelic's zijn behoorlijk zuiver en zelfs daarvan blijft de omgeving vrij normaal waarneembaar, laat staan dat je echt bestaande wezens of mensen ziet. IMO kan dat alleen bij middelen met zware afkicks, frequent misbruik of het nemen van een deliriant in hoge dosis."