Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBasen

Basen

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kim zei:
Ook al is het totaal neit gezellig om met mensen onderinvloed te zitten.
Klik om te vergroten...

Hoezo niet? Het lijkt me juist hilarisch.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#2
Solidius zei:
Kim zei:
Ook al is het totaal neit gezellig om met mensen onderinvloed te zitten.
Klik om te vergroten...

Hoezo niet? Het lijkt me juist hilarisch.
Klik om te vergroten...

mwa als je niet based wel ja. al die junkies op de vloer :P
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Atropa zei:
Hoe vaak basen jullie en hoeveel? Wat doe je erna? Eten, Neuken, Slapen, nog meer halen? Of wat anders nemen?
Klik om te vergroten...

minimaal 1 x permaand, maar meestal wel nog en paar keer
meestal met collega danseressen in de club gooien we al het verdiende geld bij elkaaar x aantalgram pp
pijp schrapen en slapen of naar huis

jij?
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Toen ik m'n bas nog had speelde ik iedere avond.
Erna neuken was idd ook erg aangenaam.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe vaak basen jullie en hoeveel? Wat doe je erna? Eten, Neuken, Slapen, nog meer halen? Of wat anders nemen?
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eten, Neuken, Slapen, nog meer halen? Of wat anders nemen?
Klik om te vergroten...

EWten nooit!
slapen echt na de laatste kruimel
nog meer halen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: standaardt ik heb nooit genoieg. ik heb me verslaving redelijk onder controle door de medicijnen die ik slik. dus de pijp beheerst mij niet meer. Maar ik heb wel als ik een avondje lekker base en het is op dat ik wel heeel erg graag nieuw wil. dus dan bel ik me vriend of ga er heen en die heb dat voor mij. Als we met ze 3en zijn dan liggen we nogal eens op de grond zielig met de pijpjes in de hand op zoek nar kruimels die zijn gevallen.
nu snak ik ongeloofelijk naar een trekje base een vriendin is nu halen en de andere die zoekt op de grond. naar brokjes maar ik heb nog een bolletje liggen :P die neem ik zo lekker in de wc. Net ook ruzie gehad om een trekje we hadden 9 brokjes liggen dat is denk 18 trekjes nou de een die voelt ze lekker de ander heb meer nodig voor t zelfde alleen suus had geen pijpje meer dus die gebruikte een blikje das zonde dus nu haalt ze weer 3 gram :)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat een gezellige boel daar, Kim. :smoke:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik dacht dat je niet meer met drugsgebruikers omging kim. :confused:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee kut crack vertieft me. maar ik mie weer anders draai ik zelf door. moet gewoon hebben anders work eg gek. maar dehelft is weg dus ik heb nog 1 gram :)
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja gaat vanzelf je zoekt het toch op. Ook al is het totaal neit gezellig om met mensen onderinvloed te zitten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."