#1
Kim zei:Ook al is het totaal neit gezellig om met mensen onderinvloed te zitten.
Hoezo niet? Het lijkt me juist hilarisch.
Kim zei:Ook al is het totaal neit gezellig om met mensen onderinvloed te zitten.
Solidius zei:Kim zei:Ook al is het totaal neit gezellig om met mensen onderinvloed te zitten.
Hoezo niet? Het lijkt me juist hilarisch.
Atropa zei:Hoe vaak basen jullie en hoeveel? Wat doe je erna? Eten, Neuken, Slapen, nog meer halen? Of wat anders nemen?
Eten, Neuken, Slapen, nog meer halen? Of wat anders nemen?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."