Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Voornu t.h.c. en tickels ('Green Maples')"
"Nu nog eens samen met iemand een thuis feestje houden... Dan wordt het pas echt leuk. Leuk report btw"
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr k00k zei: Maar het opgefokte en angstige gevoel trekt echt zo HEERLIJK weg als je ze gevonden hebt. Haha, dat gevoel is dan wel weer chill! Klik om te vergroten... Daar kan ik wel inkomen, het is de opluchting "keer 10""
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr audier zei: De dingen die ik meestal heb: - Ik zie iedereen met een bril op. - Ik zie dingen roken terwijl er geen rook is. - Als ik thuis zit denk ik altijd dat ik overal katten zie lopen, kwam zelfs een keer op het idee met een vriend om de katten uit te gaan hongeren omdat we ze niet meer wilden! Daarna kwamen we er pas mee: "Wilden we nou net denkbeeldige katten gaan uithongeren?" Dat was echt een grappig moment. - Ik vergeet soms dat mensen aanwezig of juist niet aanwezig zijn. Dan zeg ik: "ja zitten we weer met z'n 2en!" terwijl we gewoon met z'n 4en of 5en zitten.. - Als ik op de bank zit en ik denk ergens aan ga ik het gelijk doen, maar na 2 meter lopen ben ik meestal al vergeten wat. - telefoon is niet meer te gebruiken, het is gewoon 1 grote waas.. Dat zijn denk ik wel de meestvoorkomende effecten die ik ervaar! Klik om te vergroten... Ok.... Wat jij hebt is wel erg herkenbaar met wat ik ervaar (vooral de katten en het vergeten ). Ik dicht het toe aan een te grote hoeveelheid MDMA. Ik las laatst dat dit een soort "tijdelijke depersonalisatie is". Sinds dien ben ik zelf wel voorzichter geworden met de hoeveelheden en de frequentie (om de 3 maanden). Ik wil het graag tijdelijk houden . Praat je er ook naast als je met vrienden zit? Denk hierbij dat voor jezelf een helder verhaal verteld terwijl je gespreks partner geen idee heeft waar jij het over hebt ?"
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr Klopt, wat het lachen betreft. Niet voluit, maar wel liefde vol lachen (bij partner wel te verstaan . maar niet overdadig lachen door alleen maar "adam"."
"Chaincells zei: Ik heb meerdere keren 1 pilletje genomen, en daar heb ik altijd een leuke trip aan overgehouden. Nou wil ik een keer met een maat van mij 'echt hard gaan', dus wij waren van plan 2 pilletjes te nemen (of meer als dat aangeraden word). We willen gewoon een keer echt de max uit een pilletje halen. Kan dit? Klik om te vergroten... Eerst maar eens kijken hoe lang het geleden is dat je hebt gebruikt, testen wat de mg's van de "tickels" zijn. Dan besluiten welke hoeveelheid mg's er dan nodig is "om hard te gaan". Los van het feit dat je nog moet bekijken waar dat "hard gaan" gaat plaats vinden. Waarom? stel je gaat veel te hard. Het lijkt mij niet zo lekker om helemaal de weg kwijt te zijn in een drukke, warme feest omgeving. Je gezonde verstand gebruiken is ook aan te raden. Informatie voldoende te vinden hierover imo."
"Uhm... ik zou voor wat Yoghurt of 2 tosti's en een glas melk gaan en dan de inslag. Het is beter voor je maag."
"Ik heb het niet kunnen vinden, dus vandaar mijn vraag: Bestaat er een zuurtest (zoals EZ) wat maakt dat mcpp kan worden herkend, buiten de labtesten?"
"Misschien was ik onduidelijk in mijn vraag... nog een poging. Ik begrijp dat als er in een pil 3% mdma aanwezig is de reagent test op de 3% mdma reageert en niet op de 70% mcpp. Daarnaast is het voormij helder dat je met een EZ extreem tester geen mcpp kan testen. Daarnaast is mcpp een onkruidbestrijdingsmiddel (http://www.milieucentraal.nl/pagina.aspx?onderwerp=Onkruid in de border, dus kan ik mij voorstellen dat je verontreinigingen kan lokaliseren in water. Dus waarom niet in het schraapsel van een tickel? http://en.wikipedia.org/wiki/Meta-Chlorophenylpiperazine Welke stof (of zuurtest) kan mcpp naar voren halen? Of bestaat zo iets niet?"
"PR is gewoon een leidraad en niet meer dan dat. De reports waarin wel een juiste verslaglegging is gemaakt pik je er op den duur wel uit btw. Dus: gewoon testen laten."