Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Elle zei: Hoihoi, Dat klopt. Is mentaal zwaar merk ik.. Ik werk fulltime en dat gaat wel gewoon goed gelukkig. Na het werken nam ik normaal de eerste. Paar uur later de tweede en voor het slapen gaan de derde. Heel soms een vierde. Wat nu dus niet meer gaat gebeuren!! Ik wil het liefst verslaafd raken aan sporten. Ik zou idd wel een x id week op gesprek kunnen gaan, wellicht met een vaste coach die het vanaf dag 1 meekrijgt.. Bedankt voor je reactie, ik ga meer dan m’n uiterste best doen hiervoor. Ik wil mijn ouwe ikke terug !! Klik om te vergroten... Cool als jij je ouwe ikke terug wil dan krijg je die ook veel succes en laat even weten hoe het gaat !!"
"ik heb ook psychose kwetsbaarheid ik heb 2 of 3 keer een randpsychose gehad dit allemaal in de tijd dat ik blowde het vervelende is als je psychotisch kwetsbaar bent word het aleen maar erger elke keer als je op het randje van een psychose zit mijn advies aan OP probeer echt van weed af te komen want weed staat er om bekend psychoses te veroorzaken veel succes"
"Bas zei: Is zeker weten niet meer, maar ik schrik er ook niet echt van, tis niet super veel namelijk. Maar ze vergeet dagelijks alles, lol, daar schik ik wel van. Ik ben van plan de feiten keihard onder haar neus te drukken en dan ook echt keihard. Verder haal ik de rest erbij, vader, etc. Mocht dit niet helpen, dan ga ik sowieso een paar afspraakjes maken bij verschillende instanties. Klik om te vergroten... het spijt me voor je bas , problemen met je moeder lijkt mij niet erg makkelijk ik heb geen moeder meer maar als je moeder verslaafd is lijkt mij dat een zware molensteen ben jezelf en sta waar je voor staat ook jou moeder kan wat van jouw leren vecht ervoor en ik zie en help je als ik kan"
"niet echt een festival gewoon een avondje techno bij mij in de buurt http://www.azijnfabriek.nl/programma/monotoon-recordings-presents-static-xl"
"Conjo zei: Of een gram afwegen vervolgens uitkoken op een lepel zodat versnijding opgelost worden! Erin roeren zodat snel hard en een klein wit brokje over blijft... daarna opnieuw wegen maar. Maar dat is ook niet 100% betrouwbaar maar je kunt wel schatting maken! Prijzen nu echt sky high Klik om te vergroten... ik heb eens een docu gezien van een importeur in de randstad , hij deed dat ook op die manier hoe jij dat beschrijft. als je een kilotje of een half binne haalt dan maakt dat gram ook niks uit voor te testen"
"ik denk een goede manier te hebben: je doet de brokken coke in een wiet zakje je sluit het goed af dan pak je een hamer of iets zwaars en gaat de brokken in het zakje crushen als er stukken rond vliegen blijven ze toch in het zakje zitten, blijf crushen tot je het met de hand en een pasje kunt doen"
"ik heb mijn eerste test results binnen , ik heb 3 verschillende en je mag maar een sample per keer laten testen bij het vincent van gogh . sample1] 81% COCAINE 2% lavisamol overige stoffen afval productie proces snap er niks van deze coke heeft echt niet zo,n geweldig effect als een tester die ik pas geleden heb gehad maar ja nu kan ik de resterende 3 gram gerust gebruiken , boven de 10% lavisamol raden ze gebruik af."
"Hoi jongens bedankt voor de reacties ! uitslag test 2 81% cocaine rest bijproducten niets zoals lavisamol en dergelijke. volgende week test 3 die coke die ik voor volgende week laat testen die glinsterde heel erg net alsof er suiker in zat ik ben benieuwd wat de uitslag is prettig weekend !!"
"vorige week ben ik echt te hard gegaan , ik had 2 flessen wijn en had gesnoven smorgens om half 7 kreeg ik me toch een partij koppijn het kwam niet van de drank want zoveel had ik niet gedronken. ik heb deze topic eerder gelezen deze week en ik schrok er wel van. nu doe ik gewoon rustig snuiven halfje op een avond ik hoef die hooftpijn niet meer !!"
"Hallo Ella het is niet makkelijk om zelf te stoppen met blowen mischien kun je door middel van een Centrum voor Alcohol en Drugs 1 keer per week een gesprek hebben zodat je kunt praten waar je tegen aan loopt en zij kunnen je ook goed advies geven en strategie bepalen ik denk dat het belangerijk is dat op momenten als je zucht hebt zoals smorgens na het opstaan dat je die momenten moet proberen te takkelen denk na over wat je graag doet bijv in de tijd dat je een puber bent wat spreekt jouw aan wat wil je worden je hobby,s enzovoort iets waar je gelukkig van word zet die in op zucht momenten het zal zwaar zijn maar als je volhoud word het makkelijker . veel succes en geluk gewenst!!"