#1
(03:45)
Nog steeds aanwezig.![:tongueout:]()
Nog steeds aanwezig.

Klinkt als een hele chille ervaring! Luister je zowel hardcore als hardstyle? Weet niet of je dr van houdt maar als je een liefhebber bent is het beluisteren van oudere nummers van zowel hc als hs super leuk om te doen. Wat een dikke nummers zijn er toch gemaakt.
En jaaa dat bijnemen blijft altijd verleidelijk. Gewoon niet doen, morgen zul je heel dankbaar zijn haha.
Dacht heel even dat je nieuw was op DF, maar schijn bedriegt, haha.Haha vet!! Bij mij is het net andersom geloof ik. Begon met hardcore in 2012, ben nu 21. Na een jaartje of 2 begon ik door mn vriend ongelooflijke interesse te krijgen in hardstyle. Letterlijk zowat alles uitgezocht van wat er in het begin gemaakt is tot aan nu toe. Volg nu eigenlijk alleen B-front en Phuture Noize en nog wat anderen. Hardtraxx houdt je in ieder geval op de hoogte haha.
Wat is je volgende feest dan? Dat van mij Vroeger was alles beter in de Maaspoort. Wordt HS van 2006 tot 2011 ongeveer gedraaid. Vorig jaar was dit het dikste feest waar ik tot nu toe geweest ben.![]()
Dacht heel even dat je nieuw was op DF, maar schijn bedriegt, haha.
''B-front en Phuture Noize'', je hebt smaak, dat sowieso! Weet niet of je veel artiesten kent, maar neem eens een kijkje bij Rejecta & Physika.
''Wat is je volgende feest dan?'', Hells Basement 14 September met NSD als speciale gast. De editie erna op 19 Okt ga ik waarschijnlijk ook heen met Sefa als gast. Dan daarna naar The Extreme! Malice album release feestje op 20 oktober! Ik ben lange tijd naar Hardcore festivals gegaan en nu probeer ik rawstyle ook weer hier aan toe te voegen. M'n laatste festival was Fatality. (deze maanden rustig aan gedaan, al was dit niet altijd zo) Hhaa.
JA! Hahaha, ben zeker van de stevige Uptempo Hardcore (wat tegenwoordig zeer populair is, helaas ook onder nieuwe liefhebbers die de geschiedenis dan weer niet hebben meegemaakt.)Rejecta & Physika wat vaags van gehoord, ben nu wat aant beluisteren via YT. Klinkt zeker goed!
Je bent dus echt van de wat nieuwere, snelle en stevige hardcore zo te horen haha. Of ga je ook weleens feesten af als Pandemonium? Dat is eerder mijn richting als het op hc aankomt! Nothing beats early en millennium haha![]()
Jep, ga ik ook zo doen rond een uurtje of 6. Als het wat lichter wordt, haha.Ik ook nog steeds. Maar ik ga binnen 10 minuten aftaaien en in bed liggen.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."