Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Driftking zei: Dag allemaal Het is nu woensdag en ik ben eindelijk terug een normale mens met een lach op men gezicht. Ik heb sinds zondag ochtend 06u00 de bekende ketamine krampen gehad in de maagstreek , niets aan men blaas gelukkig maar. Dit is is nu de 5de keer dat ik ze heb meegemaakt. Telkens ben ik op tijd kunnen stoppen en waren ze draagbaar , kon nog gaan werken. Maar deze laatste keer ben ik gewoon blijven verder doen , ik had op een week 40 gram naar binnen gewerkt. Ik voelde niet dat ze zo fel waren omdat ik steeds bij verdoofde. Maar plots was alles op en na enkele uurtjes kwamen de ergste krampen die ik ooit had meegemaakt. Ik kon letterlijk niet bewegen , nat in het zweet van de pijn. Een warm bad en medicatie hielp maar een klein beetje , maar de pijn bleef ondraaglijk. Heb dit gewoon moeten uitzitten 2 dagen. Heb steeds buscopan samen met paracetamol genomen elke 4 à 5 uur dit begon gisteren eindelijk te werken , wat een verlossing. De krampen kwamen nog om de zoveel tijd op maar heb dit kunnen onderdrukken met die medicatie. Vandaag eindelijk verlost van de pijn , geen medicatie meer nodig. Eindelijk terug wat deftig kunnen eten na dagen met een zo goed als lege maag te hebben gezeten. Kortom dit was de hel. Ik weet dat hier al verschillende topics rond zijn maar ik wou ook graag mijn verhaal delen. Ik wil al een hele lange tijd stoppen met ketamine , het is eigelijk zelfs niet meer zo leuk maar het is echt een verslaving geworden. Ik heb het gevoel dat ik het nodig heb bij alles wat ik ga doen , al is het tv of films kijken , gamen , met vrienden weg gaan , de laatste tijd zelfs tijdens het werk , echt niet oke dus. Nu sinds dit laatste voor heb gehad heb ik echt het gevoel er klaar mee te zijn. Ik wil niet zeggen dat ik het nooit meer ga doen maar mijn tolerantie is zo extreem hoog dat het mij een pak geld kost en dat mijn lichaam dit gewoon niet meer aan kan. Ik ga minstens een half jaar moeten stoppen vooraleer ik zeer sporadisch nog eens kan gebruiken. Ik heb het gevoel dat er met ketamine wel heel verantwoordelijk mee kan omgegaan worden maar het loopt zo snel uit de hand gewoon. Maar goed het is nu tijd om mijn leven terug op te pakken en terug de persoon worden die ik vorig jaar was. Moest er iemand last beginnen krijgen van de maag , ik raad zeker een warme douche of bad aan en een warm kersenpit kussentje en ook buscopan en paracetamol. De reden dat mijn blaas nog oke is , is volgens mij omdat ik wel heel veel water drink elke dag , zeker 3l. En AUB stop direct met gebruiken bij het minste onaangenaam gevoel , dit is zo belangrijk! Dankuwel om naar mijn verhaal te luisteren. Klik om te vergroten... Hoe is het nu met je?"
"ketaverslaafde😔 zei: Update, ik heb weer een hendige terugval gehad en zit echt in de stress heeft iemand tips om echt er vanaf te blijven? Klik om te vergroten... Ik ben ook ruim een jaar verslaafd aan ketamine. Het is zo moeilijk om van deze shit af te komen, ookal bij kliniek geweest , hulp gehad . Kom er maar niet van af . Gelukkig heb ik nog geen klachten"
"Wilde even vragen of dat er mensen zijn die ervaringen willen delen als ze in opname zijn geweest bij Solutions voorthuizen. Mijn opname is eind april, heb een Keta verslaving van 3,5 jaar. Misschien dat iemand me meer kan vertellen, en hoe het nu is"
"Nathaniel zei: Ik heb geen antwoord op je vragen maar wil gewoon even een gratis knuffel uitdelen Hou vol, hou vast, je bent het waard! 😘 Klik om te vergroten... Wat lief, dankjewel!"
"Shinyzappy zei: Verslaving van 3.5 jaar? Hoe is je lichamelijke gesteldheid? Blaas? Neus? Klik om te vergroten... Me blaas voelt niet best , dat gevoel dat de blaas kleiner is voel ik wel. Maar ik heb geen pijn tijdens het plassen. Laats ook weer de K-cramps. En me neus gaat oké"
"_shikantaza zei: Ik heb geen ervaring met Solutions. Wel hoor ik om me heen goede verhalen over de behandeling daar. Geen half werk. Mijn advies zou zijn: wees eerlijk, stel je open. Houd niets binnen. Praat erover. Het zal bij tijd en wijle ongemakkelijk en confronterend zijn, maar ook vast reuze gezellig. You can do this 👍 Klik om te vergroten..."
"Het zit zo in je mind, kon ik het maar uitschakelen . Alsof een stemmetje tegen me zeg oké nu weer bijpakken, dit is heel erg moeilijk uit te schakelen daarom ben ik er zelf ook niet sterk genoeg voor.. vind het echt verschikkelijk maar goed ik ga hulp zoeken"
"Hallo lezers, ik ben nu denk ik bijna een jaar verslaafd aan ketamine, het begon op afterpartys en zodoende vond ik het zo fijn dat ik het ben blijven gebruiken. Nu draait alles alleen maar om ketamine. Ik denk er heel de dag aan, wanneer ik weer een puntje kan pakken, dat ik weer even dat momentje heb. Ik dacht dat ik zonder hulp zou kunnen stoppen, ben bij de huisarts geweest gesprekken gehad , die dacht ook dat ik het alleen kon. Maar nee, het werd alleen maar erger en erger. Heel veel tegengeslagen gehad in mijn leven, qua werk , geld , thuis situatie. Zo verlangde ik nog meer naar keta. Ik heb nu een afspraak gemaakt bij Novadic voor een intake gesprek, pas eind december. Ergens zou je daar naar toe moeten leven en al minder moeten gebruiken maar dat lukt me gewoon niet. Ik gebruik nu 1gram per dag, is dat veel ? Ik lees ook dat Ketamine gebruik veel klachten kunnen geven. Soms voel ik een druk op me blaas als ik plas, en wat rugpijn maar gelukkig nog niet zo heftig. Soms snuif ik zo veel, voor mijn gevoel, dat ik het gevoel heb dat mn hersenen gewoon naar de klote gaan, het doet ook echt zeer dan. En alsnog blijf ik dan pakken, hebben andere dat ook? Ik wil hier zo graag vanaf ben er helemaal klaar mee. Iemand tips hoe ik nog een maand een beetje normaal door kom?"
"Gemberthee zei: Misschien kun je in de tussentijd "De verslaving voorbij" lezen van Jan Geurtz. Het heeft mij geholpen om met slaapmiddelen te stoppen. Wie weet helpt het jou ook om te stoppen met Keta. Succes! Klik om te vergroten... Ik heb dit boek besteld, ben heel benieuwd. Hartstikke bedankt"
"WhySoSerious?! zei: En hierop inhakend: Mocht de behoefte voelen erover te praten, blaf dan heel drugsforum onder met wat je voelt. Misschien dat mensen bij je gevoel kunnen aanhaken zodat het minder alleen voelt. Klik om te vergroten... Ja dat ga ik zeker doen."