Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta verslaving

Keta verslaving

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
A
Anoniem25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wilde even vragen of dat er mensen zijn die ervaringen willen delen als ze in opname zijn geweest bij Solutions voorthuizen. Mijn opname is eind april, heb een Keta verslaving van 3,5 jaar. Misschien dat iemand me meer kan vertellen, en hoe het nu is
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb geen antwoord op je vragen maar wil gewoon even een gratis knuffel uitdelen

Hou vol, hou vast, je bent het waard!

😘
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Verslaving van 3.5 jaar? Hoe is je lichamelijke gesteldheid? Blaas? Neus?
A
Anoniem25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nathaniel zei:
Ik heb geen antwoord op je vragen maar wil gewoon even een gratis knuffel uitdelen

Hou vol, hou vast, je bent het waard!

😘
Klik om te vergroten...
Wat lief, dankjewel!
A
Anoniem25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Shinyzappy zei:
Verslaving van 3.5 jaar? Hoe is je lichamelijke gesteldheid? Blaas? Neus?
Klik om te vergroten...
Me blaas voelt niet best , dat gevoel dat de blaas kleiner is voel ik wel. Maar ik heb geen pijn tijdens het plassen. Laats ook weer de K-cramps. En me neus gaat oké
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Anoniem25 zei:
Wilde even vragen of dat er mensen zijn die ervaringen willen delen als ze in opname zijn geweest bij Solutions voorthuizen. Mijn opname is eind april, heb een Keta verslaving van 3,5 jaar. Misschien dat iemand me meer kan vertellen, en hoe het nu is
Klik om te vergroten...
Ik heb geen ervaring met Solutions. Wel hoor ik om me heen goede verhalen over de behandeling daar. Geen half werk.

Mijn advies zou zijn: wees eerlijk, stel je open. Houd niets binnen. Praat erover.

Het zal bij tijd en wijle ongemakkelijk en confronterend zijn, maar ook vast reuze gezellig.

You can do this 👍
A
Anoniem25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
_shikantaza zei:
Ik heb geen ervaring met Solutions. Wel hoor ik om me heen goede verhalen over de behandeling daar. Geen half werk.

Mijn advies zou zijn: wees eerlijk, stel je open. Houd niets binnen. Praat erover.

Het zal bij tijd en wijle ongemakkelijk en confronterend zijn, maar ook vast reuze gezellig.

You can do this 👍
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."