Er lossen zoveel middelen makkelijk op in water...
Of zuur of benzylethanol
Ik zou het in kwartjes knippen de verspreiding is vaak goed op orde.
Er lossen zoveel middelen makkelijk op in water...
Weet iemand het antwoord op de vraag hoelang de zegel in het water moet zijn om de LSD op te lossen?
Ik vroeg me laatst ook al af of lsd gelijkmatig over een zegel verdeeld is? Dit ivm in stukjes knippen voor een kleinere dosis.
Ik vroeg me laatst ook al af of lsd gelijkmatig over een zegel verdeeld is? Dit ivm in stukjes knippen voor een kleinere dosis.
Hier ook een knipper. Gaat prima, zolang je gewenste dosis steeds de helft is van een zegel of de helft vd helft etc. En dan knip ik steeds diagonaal met een recht nagelschaartje. Anders zit je er met 1/8e zegel al snel flink naast qua dosering. Dat kan bij microdosing wel vervelend uitpakken.
Als de zegel eenmaal is opgelost kun je die er ook gewoon uithalen natuurlijk. Maar waarom zou je al mensen willen drogeren? En als je dat dan al wilt, waarom zou je dat in hemelsnaam met LSD doen? LSD is veel te schaars en bijzonder en bovendien niet echt een logisch middel qua effect op Mennes te drogeren.Maar betekent dit dus ook dat mensen gedrogeerd kunnen worden met LSD op een festival? Want hoe groot is nou zo'n zegeltje, volgens mij zie je dat amper?
Geen idee, maar omdat het dus vrij makkelijk oplost dacht ik dat dus. Ik trip hem al keihard als ik gele kleuren zie dankzij XTC of als ik lichte effecten van ketamine ervaar. Een zegeltje van 250 mic zou mij echt te zwaar worden denk ik. ;pAls de zegel eenmaal is opgelost kun je die er ook gewoon uithalen natuurlijk. Maar waarom zou je al mensen willen drogeren? En als je dat dan al wilt, waarom zou je dat in hemelsnaam met LSD doen? LSD is veel te schaars en bijzonder en bovendien niet echt een logisch middel qua effect op Mennes te drogeren.
Er lossen zoveel middelen makkelijk op in water...Geen idee, maar omdat het dus vrij makkelijk oplost dacht ik dat dus. Ik trip hem al keihard als ik gele kleuren zie dankzij XTC of als ik lichte effecten van ketamine ervaar. Een zegeltje van 250 mic zou mij echt te zwaar worden denk ik. ;p
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."