Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6APB Liquid

6APB Liquid

205 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
P
PannenkoekenbakkerLid
01-01-2024, 00:00
Natozlato zei:
Oh dat klinkt lekkah! Gelukkig heeft het goed uitgepakt. Werkte het ook sneller, omdat het vloeibaar was?
Klik om te vergroten...

Ik heb die indruk zelf dus wel! Waar ik voorheen toch echt wel ruim een uur moest wachten op de eerste effecten knalde deze na 40 minuten al binnen. Terwijl ik een flinke bodem had gelegd en prima geslapen had de dagen ervoor.
P
PannenkoekenbakkerLid
Buu zei:
Is de vendor nog gemaild over de uitslag?
Klik om te vergroten...

Jazeker! Maar ik heb nooit een reactie mogen ontvangen..
B
BuuLid
Pannenkoekenbakker zei:
Jazeker! Maar ik heb nooit een reactie mogen ontvangen..
Klik om te vergroten...
Kleinre herinneringen sturen
M
Mappie88Lid
Pannenkoekenbakker zei:
Nou dat is niet nodig! Ik ben de gehele 5ml bij binnenkomst in m'n drankje gesodemieterd. Binnen 40 minuten stond ik te knallen! Het was wat mij betreft precies zoals mijn eerdere 6-apb ervaringen. Al had ik nu wel momenten dat ik alles een beetje wazig zag. Maar energie voor tien, euforisch gevoel waar je u tegen zegt en het hele feest was er weer eentje om te onthouden!!!!!
Ik ga de rest van deze batch lekker bewaren voor volgende feestjes 👌🏻
Klik om te vergroten...

klinkt goed zeg!! Ben al heel lang nieuwsgierig naar 6apb en nu toch wel heeeel geneigd om de liquid dan maar te gaan kopen🙈
R
RecUserLid
In principe is deze flux variant, dezelfde marketing strategie die ze bij 4fmp hebben geflikt toen bekend werd dat het op de opium lijst kwam. Nou zeg ik niet dat 6-apb en andere RC's hetzelfde gaat gebeuren echter is het puur een vraag en aanbod strategie verpakt in een nieuw (of oud) jasje.

Maar goed wie boeit het als je voor 4 euro een hele dag (of avond) lekker gaat of voor 10 euro. Ga dat water flesje maar een keer extra vullen onder de kraan en je hebt je geld er weer uit
M
Mappie88Lid
Misschien een suffe vraag dit maar heb liquid binnen, en ik weet dat je van 6apb pillen succinct en hcl heb en dat dit uitmaakte voor de dosering. Zou dat bij de liquid ook zo zijn?
Z
ZonnetjeLid
Staat er een concentratie op vermeld?
M
Mappie88Lid
211.7g/mol zie ik op de website. Op m’n verpakking staat niet zo veel 😅
Z
ZonnetjeLid
Dat is het molaire gewicht van 6-APB HCl.
Maar het zou wel fijn zijn als je weet hoeveel milligram erin is opgelost.
M
Mappie88Lid
Ah excuus! Het zou 130mg zijn in 5ml. Verder stond er ergens in een mail dat het succinate zou zijn maar lijkt meer op HCI dan..
Wat ik graag wil vermijden is dat ik onbewust de ‘zwaardere’ versie blijk te hebben en dan de weg volledig kwijt ben :)
B
BuuLid
Mappie88 zei:
Misschien een suffe vraag dit maar heb liquid binnen, en ik weet dat je van 6apb pillen succinct en hcl heb en dat dit uitmaakte voor de dosering. Zou dat bij de liquid ook zo zijn?
Klik om te vergroten...
Ligt er maar net aan of ze hcl of succinate hebben gebruikt. Ik gok hcl, wat iets potenter is. Morgen ga ik deze liquid nemen, ben benieuwd. Al is de dosering iets te laag voor mij.
B
BuuLid
Deze vandaag gebruikt en ben aardig verast. Heb een hoop ervaring met 6-apb en doorgaans duurt het zo’n 1,5-2uur tot je wat begint te merken. Met deze liquid zat ik voor m’n gevoel al op m’n piek na 30-45min. Stond wel even voor een verassing aangezien ik de security nog niet eens voorbij was :sneeze:
M
Mappie88Lid
Buu zei:
Ligt er maar net aan of ze hcl of succinate hebben gebruikt. Ik gok hcl, wat iets potenter is. Morgen ga ik deze liquid nemen, ben benieuwd. Al is de dosering iets te laag voor mij.
Klik om te vergroten...

Ben heel benieuwd naar je ervaring morgen :)!
M
Mappie88Lid
Buu zei:
Deze vandaag gebruikt en ben aardig verast. Heb een hoop ervaring met 6-apb en doorgaans duurt het zo’n 1,5-2uur tot je wat begint te merken. Met deze liquid zat ik voor m’n gevoel al op m’n piek na 30-45min. Stond wel even voor een verassing aangezien ik de security nog niet eens voorbij was :sneeze:
Klik om te vergroten...

haha dan ben je wel even verrast ja! Duurde de gehele ervaring ook korter daardoor? En was het qua dosering indd net niet wat je eerder dacht? (Sorry vragenvuur)
B
BuuLid
Mappie88 zei:
haha dan ben je wel even verrast ja! Duurde de gehele ervaring ook korter daardoor? En was het qua dosering indd net niet wat je eerder dacht? (Sorry vragenvuur)
Klik om te vergroten...
Qua duratie was het even lang, had ook 1p-lsd er bij dus liep mooi in elkaar over.

Qua potentie deed het niet zoveel verschillen denk ik, alleen de opkomst was heel snel
F
FerdFatoehausLid
RecUser zei:
Aan de hand van je vorige ervaringen, zou je deze 130mg beschouwen als de hcl of succinaat variant.
Eveneens dezelfde vraag aan @Pannenkoekenbakker
Klik om te vergroten...
Denk niet dat je dat kan zeggen door het te gebruiken.
Heb dit gevonden op Partyflock (lol) dus weet niet of het klopt want er staat geen bron bij.

6-APB freebase = 175.23 g/mol
6-APB HCl = 211.688 g/mol
6-APB Succinate = 293.315 g/mol

100mg of 6-apb base = 100mg 6-APB
100mg of 6-APB HCl = 82.77mg 6-APB & 17.23mg HCl
100mg of 6-APB Succinate = 59.74mg 6-APB & 40.26mg Butanedioic acid

The succinate is contains ~72% the amount of 6-APB that the HCl does.
or you can rough it out to 70% to make dose conversion calculations easier.
I'd also expect water solubility to be far better and for it to kick in somewhat faster. Don't treat this like you would 6-APB you've had previously.
R
RecUserLid
Buu zei:
Klik om te vergroten...

Aan de hand van je vorige ervaringen, zou je deze 130mg beschouwen als de hcl of succinaat variant.
B
BuuLid
RecUser zei:
Klik om te vergroten...
Aangezien het redelijk potent leek zou ik zeggen hcl.
R
RecUserLid
Ganggang💯 zei:
Denk niet dat je dat kan zeggen door het te gebruiken.
Heb dit gevonden op Partyflock (lol) dus weet niet of het klopt want er staat geen bron bij.

6-APB freebase = 175.23 g/mol
6-APB HCl = 211.688 g/mol
6-APB Succinate = 293.315 g/mol

100mg of 6-apb base = 100mg 6-APB
100mg of 6-APB HCl = 82.77mg 6-APB & 17.23mg HCl
100mg of 6-APB Succinate = 59.74mg 6-APB & 40.26mg Butanedioic acid

The succinate is contains ~72% the amount of 6-APB that the HCl does.
or you can rough it out to 70% to make dose conversion calculations easier.
I'd also expect water solubility to be far better and for it to kick in somewhat faster. Don't treat this like you would 6-APB you've had previously.
Klik om te vergroten...
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, dit goedje is zeer bepalend aan de dosis en in acht nemend dat je 30% minder werkende stof binnenkrijgt met de succinate versie kicked dat je al snel in een net niet ervaring en dat is zeker merkbaar met 6-apb.

Ik ga het 1 maart proberen met thuishaven, mijn normale dosering is 150mg, dus ik neem een kleine booster mee. Aangezien @Buu en @Pannenkoekenbakker het ervaren als potent verwacht ik de hcl variant. We shall see
L
Levensgenieter🌈Lid
Oh dat klinkt lekkah! Gelukkig heeft het goed uitgepakt. Werkte het ook sneller, omdat het vloeibaar was?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."