De planning is duidelijk 😁Vanavond wordt het 6apb (1 flesje liquid) met een lage dosis xtc achter de hand. We eindigen met 3,5 ml ghb. Dus gezellig wordt het zeker. 😬 Ben komende twee weken vrij dus genoeg tijd om bij te komen
Of je probeert voorzichtig de helft als je in een experimentele bui bent. Mss niet verstandig, maar ik zou het zelf wss wel gedaan hebben 🙈
Dan bellen we je moeder wel 😉Volgende week is Awakenings. Als jullie 2 februari niets meer van me horen weten jullie genoeg 😂
Dan bellen we je moeder wel 😉
Oh dat klinkt lekkah! Gelukkig heeft het goed uitgepakt. Werkte het ook sneller, omdat het vloeibaar was?
Is de vendor nog gemaild over de uitslag?
Kleinre herinneringen sturenJazeker! Maar ik heb nooit een reactie mogen ontvangen..
Nou dat is niet nodig! Ik ben de gehele 5ml bij binnenkomst in m'n drankje gesodemieterd. Binnen 40 minuten stond ik te knallen! Het was wat mij betreft precies zoals mijn eerdere 6-apb ervaringen. Al had ik nu wel momenten dat ik alles een beetje wazig zag. Maar energie voor tien, euforisch gevoel waar je u tegen zegt en het hele feest was er weer eentje om te onthouden!!!!!
Ik ga de rest van deze batch lekker bewaren voor volgende feestjes 👌🏻
Ligt er maar net aan of ze hcl of succinate hebben gebruikt. Ik gok hcl, wat iets potenter is. Morgen ga ik deze liquid nemen, ben benieuwd. Al is de dosering iets te laag voor mij.Misschien een suffe vraag dit maar heb liquid binnen, en ik weet dat je van 6apb pillen succinct en hcl heb en dat dit uitmaakte voor de dosering. Zou dat bij de liquid ook zo zijn?
Ligt er maar net aan of ze hcl of succinate hebben gebruikt. Ik gok hcl, wat iets potenter is. Morgen ga ik deze liquid nemen, ben benieuwd. Al is de dosering iets te laag voor mij.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."