Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ga ik er tussen zitten en doe ik 80"
"geflipt zei: Bij mij werkte speed in het begin ook soms 12u op 50-70mg. Maar inderdaad, dat blijft niet zo. Hou er zeker altijd een aantal weken tussen. Voor je het weet zit je om de 2 uur lijnen van 150 te snuiven... Klik om te vergroten... Hoe lang moet je tussen speedgebruik laten om geen tolerantie op te bouwen? Mijn tweede speedbom was 90 mg (73%) en echt heerlijk. Mijn gezien de mg’s die jullie noemen een beetje te veel?"
"Bij MDMA wordt in 1x je serotoninevoorraad leeggekieperd. Werkt dit bij speed ook zo mbt je dopamine? Of wordt je voorraad niet helemaal leeggehaald?"
"Leuk om te lezen, persoonlijk vind ik 150 mg niet echt een bescheiden dosis (zeker niet nasaal) maar ik weet niet hoe puur je speed is. De rust in het hoofd herken ik ook, lekker gevoel."
"wapboy zei: nav dit tripreport nieuwschierig geworden en besteld......en afgelopen vrijdagavond/nacht gebruikt. Wat een heerlijk spul vergeleken met een nachtje aan de M , Constant lekker in de flow zitten en met koptelefoon op met trancemuziek trekt het je er verder in. De comedown viel me mee ....na een nachtje overslaan ben ik zoiezo de dag erop brak dus dat accepteer ik Klik om te vergroten... Had jij ook last van kaak schaatsen door 6apb?"
"Ik heb pillen van ongeveer 210 mg sterkte, nu is het altijd de vraag hoe deze mg’s zijn verdeeld over de pil. Ik wil graag starten met een ongeveer 120 mg dosis. Is het dan zinvol de pil te malen en omgerekend x aantal mg vermalen pil in een vloeitje te nemen? lijkt mij dat je zo beter kunt doseren ipv kwartjes en halfjes op het oog. Idealiter doe je dit met kristallen maar die heb ik niet en vind het zonde om de pillen niet te gebruiken. Ik ben overigens een thuis gebruiker. Ben benieuwd of meer mensen die zo doen."
"Hangt dit ook niet af van de hoeveelheid mg per keer? Lijkt me nogal een verschil of je 100 of 250 mg op een avond slikt. Bij gemiddeld 100 zal je niet je hele serotonine voorraad op zijn en kun je misschien iets eerder gebruiken. Maar ik ben geen expert 😁"
"benzzzy zei: Lichaamsgewicht in kg x 0.9=....+50mg Eventueel een Redose van 50% de boven genoemde dosering. Klik om te vergroten... Ben benieuwd hoe je tot deze formule komt."
"In het voorbeeld hierboven wordt de redose van xtc al na 1 1/2 uur genomen nadat de eerste dosis is genomen, en vervolgens weer na een uur de 2cb. Is dit niet wat snel op elkaar? ik heb zelf bedacht om te starten met 90 mg xtc, 2 uur na inname redose van 45 mg xtc, en weer na 1 1/2 uur 13mg 2cb. Is dit te lang? Ik ben benieuwd hoe anderen dit doen."
"glijmiddel op basis van siliconen, droogt niet uit"