Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDxm vraag

Dxm vraag

33 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
Oke, ik weeg 70 kilo, dus dan zou ik meer moeten nemen, maar is dat niet schadelijk want er zitten ook andere stoffen in. Als het schadelijk is is dat niet zo'n groot probleem want dat zijn drugs nu eenmaal maar ik heb wel grenzen. En waar kan ik die capsules vinden? Apotheek of ook in een drogisterij?
V
VidaLoCaLid
Dit ligt aan je gewicht. Als jij 60 kg weegt en je wilt een soort trip ;
250ml heb je dan tovh wel nodig.
Je kan beter Daro Retard capsules kopen.

Voor je het probeert kijk ook mijn trip report ;
viewtopic.php?f=21&t=17192&start=0&st=0&sk=t&sd=a&hilit=dxm
g
greenpowerLid
Beste,

Ik wil een keer dxm gebruiken omdat het me buitegewoon interesant lijkt. Ik heb bij winkel x hoestdrank voor het merk x gekocht. Daarin zit 2mg dextromethorfanhydrobromide (het HBr-zout van dxm) in. Mijn vraag is hoeveel mg (of ml) moet ik nemen om een 'trip' te krijgen. Ik heb gehoord dat je 25mg moet nemen maar ik weet niet of dat zo is, of dat het bedoeld is voor ervaren gebruikers.

bvd,
greenpower
P
PikachuLid
DXM is een van de schadelijkste drugs meen ik me te herinneren.
V
VidaLoCaLid
Ik had normale dosis 2de plateau. Ik was toch wel 6 uur zoet, dan in slaap gevallen.
Maar je kan echt niet slapen voor het 6 uur gewerkt hebt. welk merk heb je ? Dan is alles wat duidelijker.
g
greenpowerLid
Pikachu zei:
DXM is een van de schadelijkste drugs meen ik me te herinneren.
Klik om te vergroten...

Het gaat me niet zozeer om de dxm maar om de andere (hulp, vul, etc) stoffen die erin zitten. En hoelang werkt het, volgens mij niet zo heel lang of wel?
A
AloysiusLid
Lees William White's DXM FAQ, lees http://nl.wikipedia.org/wiki/DXM, en lees op de verpakking wat de extra toegevoegde ingrediënten zijn. Wij kunnen niet weten welke stoffen erin zitten als je het over 'merk x' hebt.
g
greenpowerLid
Aloysius zei:
Lees William White's DXM FAQ, lees http://nl.wikipedia.org/wiki/DXM, en lees op de verpakking wat de extra toegevoegde ingrediënten zijn. Wij kunnen niet weten welke stoffen erin zitten als je het over 'merk x' hebt.
Klik om te vergroten...

Dat snap ik wel, maar ik dacht dat je geen (merk)namen etc mocht noemen, althans dat lijkt me logisch. En bedankt voor de site :wink:. Ik kon er alleen niet vinden hoelang het effect heeft, wat zijn julie ervaringen?
A
AloysiusLid
Dat hangt nogal af van welk plateau je kiest (of waar je uiteindelijk al dan niet tegen je wil in terecht komt). In mijn (beperkte) ervaring 4 uur voor de lagere plateaus, 7 voor de bovenste twee. Ik baseer dit op een reis naar wat ik denk dat niveau 3 was, en een paar experimenten met de lagere niveaus.

Probeer hier in te lezen voor ervaringsverhalen, http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_DXM.shtml

Dat met die merknamen valt mee, PM me anders. Toevoegingen aan DXM kunnen lichamelijk bedreigende reacties veroorzaken, vooral als er paracetamol of antihistamines in zitten.

Mijn mening: DXM is kut, geen hol aan, slik liever nog reistabletten als je echt niets te doen hebt. Of rook een joint...

greenpower zei:
Aloysius zei:
Klik om te vergroten...

Dat snap ik wel, maar ik dacht dat je geen (merk)namen etc mocht noemen, althans dat lijkt me logisch. En bedankt voor de site :wink:. Ik kon er alleen niet vinden hoelang het effect heeft, wat zijn julie ervaringen?
Klik om te vergroten...
g
greenpowerLid
VidaLoCa zei:

Klik om te vergroten...

Iemand een idee waar?
V
VidaLoCaLid
greenpower zei:
VidaLoCa zei:

Klik om te vergroten...

Iemand een idee waar?
Klik om te vergroten...
Woon je in belgie of NL ?
In Nederland vind je het gewoon in kruidvat/etos of drogist.
In belgie heb je hoestsiroop nortussine die je zonder voorschrift kan krijgen.
g
greenpowerLid
VidaLoCa zei:
greenpower zei:
VidaLoCa zei:

Klik om te vergroten...

Iemand een idee waar?
Klik om te vergroten...
Woon je in belgie of NL ?
In Nederland vind je het gewoon in kruidvat/etos of drogist.
In belgie heb je hoestsiroop nortussine die je zonder voorschrift kan krijgen.
Klik om te vergroten...

Ik woon in NL, en dan zijn het dus capsules met een bepaalde hoeveelheid dxm?
V
VidaLoCaLid
Ga naar kruidvat ofzo, naar de geneesmiddelen. Daar vindt je hoestsiroop. Daar ergens ligt een rood pakje :

Dat moet je kopen, kost ongeveer 6 euro. Daarin zitten 10 capsules, haal deze open allemaal nu heb je allemaal kleine bolletjes leg deze in een kommetje neem een lepel en druk ze allemaal fijn tot poeder (de bolletjes zijn van verschillende dikte dus als je de capsules zo neemt duurt het wel 30 uur). Als ze zijn fijngedrukt stop al het poeder terug in de capsules. Neem ze alle 10.
Na 1.5 uurtje voel je het. 6 uur later is het uitgewerkt.
g
greenpowerLid
Oke bedankt voor de uitleg, ga ik een keer doen :beer:.

:wave:
S
StylusLid
Damn, hoe komt dxm toch aan die slechte naam? Iedereen die loopt te schreeuwen dat dxm zo slecht is, lees de FAQ van william white toch eens door, daar staat in dat het allemaal best wel mee valt..
W
WelhallodaarLid
Stylus zei:
Damn, hoe komt dxm toch aan die slechte naam? Iedereen die loopt te schreeuwen dat dxm zo slecht is, lees de FAQ van william white toch eens door, daar staat in dat het allemaal best wel mee valt..
Klik om te vergroten...
http://www.yojax.com/site/?id=dxm&sid=8 ... f42eb7b09c
g
greenpowerLid
Welhallodaar zei:
Stylus zei:
Klik om te vergroten...
http://www.yojax.com/site/?id=dxm&sid=8 ... f42eb7b09c
Klik om te vergroten...

Dankje, zeer goede site waar veel informatie op staat

:rock:
T
TractuspuerLid
DXM is een onderschatte drugs, wees er voorzichtig mee.

De werking is met bijna niks te vergelijken, persoonlijk vind ik het een mix van ketamine en PCP, 2 zware tripmiddelen.
Mensen zeggen " DXM is geen echte drugs", nou geloof me het is ECHTE drugs, en je moet het behoorlijk serieus nemen.
Ik heb het vele keren gedaan, en vind het een interesante trip.
lata
g
greenpowerLid
Ik onderschat niks wat ik neem. Ik wil eerst dingen over de drug weten voordat ik het ineem en neem altijd ruim de tijd zodat er niks, ofja niks, verkeerd kan gaan.
S
SnoepautomaatLid
Ik wil dit ook eens proberen en zal de bovenstaande Retard dingen kopen.

Ik weeg echter 90 kg. Heb ik dan 1,5 pakje nodig oid?

Ik heb ook geen lege capsules in huis, kan ik niet gewoon die tabletten nemen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."