Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT in DMSO, topicaal. 'I did it for science!'

DMT in DMSO, topicaal. 'I did it for science!'

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
en als je nou eens 200mg zou oplossen?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik 200mg nodig heb voor een zelfde effect zou ik het gewoon mooi roken :P
Dan maar niet door mn pols :grin:
A
AloysiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Her en der op internet staan er verslagen van DMT in DMSO, aangebracht op de huid. Ik vat hier mijn enige poging samen, voor de wetenschap!

Het idee is dat DMSO een oplosmiddel is dat vrijwel alles oplost en ook nog eens door je huid heen gaat, zie ook de wikipedia op http://en.wikipedia.org/wiki/Dmso. Het neemt de opgeloste stoffen door je huid heen mee je bloedbaan in. Zo zou je dus de DMT direct in je bloedbaan kunnen krijgen zonder te roken.

Ik loste circa 50 mg DMT op in 2 mL 99% DMSO, en druppelde hier naar schatting 0.5 mL kraanwater bij. Huid schijnt beter permeabel te zijn voor 70 - 90% DMSO in water dan voor pure DMSO. Dit wreef ik op mijn rechterpols met mijn linkerhand. Omdat de vloeistof ietwat vetachtig was liep het niet van mijn pols af. Na circa 10 minuten leken mijn ledematen iets zwaarder te worden, maar dit was niet van placebo te onderscheiden. Na 30 min stapte ik op de fiets, het rondbewegen van mijn trappers voelde vreemd en de bomen boven de weg leken veel groter. Nergens geometrische patronen of vervormingen. Na 15 - 30 minuten begon ik vreselijk uit mijn mond te stinken naar knoflook, zelf proefde ik een walgelijke, brakke metaalsmaak. (DMSO stinkt!). Behalve een spacey lichaamsgevoel, bestaande uit 'lossere' armen en benen voelde ik niets. Na zo'n 50 minuten was er geen lichamelijk of psychisch effect meer over. De vieze smaak hield 10 uur aan, tandenpoetsen bood geen uitkomst.

Niet succesvol dus. Ik wil nog een keer een DMT neusspray maken. Er staat mij vaag iets bij van de poortader en je lever, ik weet niet of ik de DMT door het via mijn pols op te nemen eerst langs de lever gebracht heb, waar het misschien afgebroken is. Ik ben geen medicus of bioloog :tongueout:

Ooit worden deze dingen gewoon in een normale medische setting getest - en in de Albert Heijn verkocht :grin:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#4
True.. maar misschien heeft het voordelen zoals een langzame come up bijvoorbeeld. En je kan zo natuurlijk altijd een goede grap uithalen door bij een willekeurig iemand in de mac donalds dat op z'n pols te smeren...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hahaha :P

Ja ok snap wat je bedoeld. Dan kan het voor sommige mensen een goede manier zijn idd.
A
AloysiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik meer oplos en dit in mn nek, op mn halsslagader, aanbreng zijn er misschien wel interessante dingen om te ervaren...

Echter, eerst ga ik proberen een neusspray te fabriceren. Dat lijkt me veel relaxter omdat de smaak en stank van dat spul (DMSO) echt niet te harden is.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarin ga je de DMT dan oplossen? Moet het niet van een zout naar een base worden gebracht alvorens je het kan oplossen?

Super trouwens dat je dit doet, ben benieuwd.
Ikzelf heb wel eens DMT gesnoven maar doet toch best wel pijn, maar het werkte wel. Had niet zo'n hoge dose maar voelde het zeker wel. Het sloeg echter 10 minuten later pas aan, op dat moment zat ik net midden in gesprek met m'n moeder toen het opeens leek alsof ik op een schip stond. De grond onder me bewoog en zwaartekracht klopte even niet meer...
Was heel apart gesprek, gelukkig ben ik wel beetje gewend om onder invloed soms nog normaal te moeten doen...
A
AloysiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bij lage pH (niet te laag, 6 ofzo) is DMT denk ik wel in oplossing te krijgen... Kwestie van de rookbare base oplossen in aagezuurd water dus. Ik kreeg het idee van een andere (geniale) thread hier, over ketamine in neusspray.

Hehe, mocht t goed oplossen in een vloeistof die mn neus niet wegschroeit, dan zal ik niet te snel aannemen dat het niets doet :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."