Her en der op internet staan er verslagen van DMT in DMSO, aangebracht op de huid. Ik vat hier mijn enige poging samen, voor de wetenschap!
Het idee is dat DMSO een oplosmiddel is dat vrijwel alles oplost en ook nog eens door je huid heen gaat, zie ook de wikipedia op
http://en.wikipedia.org/wiki/Dmso. Het neemt de opgeloste stoffen door je huid heen mee je bloedbaan in. Zo zou je dus de DMT direct in je bloedbaan kunnen krijgen zonder te roken.
Ik loste circa 50 mg DMT op in 2 mL 99% DMSO, en druppelde hier naar schatting 0.5 mL kraanwater bij. Huid schijnt beter permeabel te zijn voor 70 - 90% DMSO in water dan voor pure DMSO. Dit wreef ik op mijn rechterpols met mijn linkerhand. Omdat de vloeistof ietwat vetachtig was liep het niet van mijn pols af. Na circa 10 minuten leken mijn ledematen iets zwaarder te worden, maar dit was niet van placebo te onderscheiden. Na 30 min stapte ik op de fiets, het rondbewegen van mijn trappers voelde vreemd en de bomen boven de weg leken veel groter. Nergens geometrische patronen of vervormingen. Na 15 - 30 minuten begon ik vreselijk uit mijn mond te stinken naar knoflook, zelf proefde ik een walgelijke, brakke metaalsmaak. (DMSO stinkt!). Behalve een spacey lichaamsgevoel, bestaande uit 'lossere' armen en benen voelde ik niets. Na zo'n 50 minuten was er geen lichamelijk of psychisch effect meer over. De vieze smaak hield 10 uur aan, tandenpoetsen bood geen uitkomst.
Niet succesvol dus. Ik wil nog een keer een DMT neusspray maken. Er staat mij vaag iets bij van de poortader en je lever, ik weet niet of ik de DMT door het via mijn pols op te nemen eerst langs de lever gebracht heb, waar het misschien afgebroken is. Ik ben geen medicus of bioloog
Ooit worden deze dingen gewoon in een normale medische setting getest - en in de Albert Heijn verkocht
![:grin:]()