Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"tomz0r zei: LSD is een veel groter molecuul dan Psilocybine. Er is daarom ook een veel lagere dosis LSD nodig voor een trip. Klik om te vergroten... Ik wil niet haten, maar vanuit chemisch oogpunt slaat dat als een tang op een varken..."
"Vanavond!! Vanavond!! W00t!! Zin in =)"
"Re: Datura aka hell Totaal off-topic: De militaire industrie heeft de anticholinerge drugs ook ontdekt... http://en.wikipedia.org/wiki/3-quinuclidinyl_benzilate BZ, een 'incapacitating agent'. Chemische structuur is een atropine-analoog. Duurt tot 24 uur voordat het werkt, effecten houden tot 96 uur aan, totale verwarring. Angstaanjagende wiki-pagina, leuk report op Erowid van een militair die deelnam aan een test van het middel op http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=60851 Eng spul."
"Plimu zei: markeer alle spel fouten Klik om te vergroten... What: N-N DMT 50 mg How: Steel pipe, iron mesh > molten DMT > ignition with normal lighter The question I asked DMT was: Please let me have an easy experience, because I am quite scared. I felt a slowly upcoming fear as I held the pipe. What would happen if I'd do this? I ask myself, but I remembered how great my first Ayahuasca experience had been, so I did it. The flame was hot and the smoke heavy but I kept inhaling the fumes. My body started reacting within seconds, as my fingers began to shake, then I felt a weird stone'ish feeling come up. The air was sucked out of the room as I began to die. The oncoming rush blew me up as I was propelled with a weird force, and a world began to appear. The visuals were too beautiful to be true, as a purple cloud began to melt before me. I could not believe what was happening as I heard weird noises. I said: ''no aliens please stay away'' because the experience was really overwhelming. I opened my eyes as the trip began to melt away, the room looked as if I where under water and green liquids that could not be mixed with water were floating around. I closed my eyes again and I saw a red snake appear, this is a snake without a body that I have seen ever since I was a child. It was beautiful, and the rush fell away, I was led down to the world again, and finally back into the room. I opened my eyes and said thank you. Klik om te vergroten... Verbeteringen die ik kan bedenken boldfaced, niet heel veel spelfouten. Je zinsopbouw is alleen een beetje on-engels, dat is mijn persoonlijke mening dus daar is niet veel aan te verbeteren."
"hum, oh, dat had ik erbij kunnen vermelden, het is in het engels maar wel van mij. een vriend uit amerika vroeg hoe het was, ik vond in een mailtje van laatst eindelijk de woorden, maar die waren dus helaas in het engels. bedankt voor jullie lovende woorden, zo goed vond ik mijn engels nooit..."
"Stoneboot zei: Ayahuasca reports zijn de mooiste tripverslagen die er zijn Klik om te vergroten... er komt ooit een dag dat ik ver genoeg ben en een sjamaan tegen het lijf loop... voor mij voorlopig het eindpunt, een ayahuasca-ceremonie doormaken."
"Mijn mening: gebruik die dingen alleen als het écht niet goed gaat en je suïcidale acties gaat vertonen. Maar, daar heb je je tripbuddies voor of je sitter, toch? Je tript als ik het goed heb dus puur voor de fun, als je iets tegenkomt waar je slechte vibes van krijgt wil je dat onderdrukken? In mijn ogen hoor je dan niet eens psychedelica te gebruiken. Slechte dingen horen nou eenmaal bij het bestaan, geen licht zonder schaduw, etcetera. Als je bad gaat heeft dat meestal een reden, het is voor je persoonlijke ontwikkeling beter door de zure appel heen te bijten."
"Lees William White's DXM FAQ, lees http://nl.wikipedia.org/wiki/DXM, en lees op de verpakking wat de extra toegevoegde ingrediënten zijn. Wij kunnen niet weten welke stoffen erin zitten als je het over 'merk x' hebt."
"Dat hangt nogal af van welk plateau je kiest (of waar je uiteindelijk al dan niet tegen je wil in terecht komt). In mijn (beperkte) ervaring 4 uur voor de lagere plateaus, 7 voor de bovenste twee. Ik baseer dit op een reis naar wat ik denk dat niveau 3 was, en een paar experimenten met de lagere niveaus. Probeer hier in te lezen voor ervaringsverhalen, http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_DXM.shtml Dat met die merknamen valt mee, PM me anders. Toevoegingen aan DXM kunnen lichamelijk bedreigende reacties veroorzaken, vooral als er paracetamol of antihistamines in zitten. Mijn mening: DXM is kut, geen hol aan, slik liever nog reistabletten als je echt niets te doen hebt. Of rook een joint... greenpower zei: Aloysius zei: Lees William White's DXM FAQ, lees http://nl.wikipedia.org/wiki/DXM, en lees op de verpakking wat de extra toegevoegde ingrediënten zijn. Wij kunnen niet weten welke stoffen erin zitten als je het over 'merk x' hebt. Klik om te vergroten... Dat snap ik wel, maar ik dacht dat je geen (merk)namen etc mocht noemen, althans dat lijkt me logisch. En bedankt voor de site . Ik kon er alleen niet vinden hoelang het effect heeft, wat zijn julie ervaringen? Klik om te vergroten..."
"Fijn om te horen dat je in elk geval geen slechte of gevaarlijke ervaring hebt gehad. Ken jezelf, ken het middel, enfin je kent t wel"