Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Autoritair mannetje hoor, eerst bepaald hij voor jou dat je je zelf niet onder controle hebt en bewaard jouw pil. Daarna bepaald hij dat jij het helemaal niet nodig hebt en dus alles voor zichzelf kan nemen. Klinkt ook erg ego..."
"De MDMA dip zou je je altijd op moeten voorbereiden, maar soms komt het gewoon niet."
"Je krijgt sequel denk ik om je te helpen met je psychische gesteldheid, het is sws niet slim om uberhaupt drugs te gebruiken."
"Zijn deze RCs dan ook legaal? (Net als 4FMP). En hoe zit het met het bestellen uit het buitenland, kan ik mn pakketje kwijt raken? Controleren ze bij het testcentrum hier ook op?"
"Iedereen doet eerst 2cb dus en op het eind beetje x. Misschien een keer proberen, lijkt me wel fun."
"Hoeveel mg 2cb neem je dan? En/of raad je aan."
"De comedown van X vind ik altijd zo irritant. Dan zit ik altijd een uurtje of twee naar voren te staren en een beetje na te denken over de avond/verbazen dat ik lichte halicunaties zie na 150 mg. (Van X wordt ik alleen praterig/knuffelig, maar nooit zin om te dansen). Dus misschien is het leuk om dan een beetje 2CB te doen aan het eind. Ik heb nog nooit 2CB gehad, wel ervaring met truffels en X. Kan ik dan 8mg 2CB doen na X? Ik neem meestal ~150 mg (100 + 50) X op een avond. En wat voor gevoel kan ik verwachten?"
"Ah bedankt! Ik vind de "mood boost" van een lage dosis truffels ook veel leuker dan de halucinaties en trip van een hoge dosis truffels, dus is dit waarschijnlijk ideaal. Wanneer neem je de 2CB ongeveer? Ik las dat het lang duurt voordat het inwerkt."
"Dus ik hoef niet veel te vrezen als ik 1 gram op een NL vendor bestel?"
"Ik heb een paar keer XTC/MDMA gebruikt, maar zoals de eerste keer heeft het nooit gevoeld. Ik had een half jaar pauze elke keer (1x zomervakantie,1x kerstvakantie per jaar.)"