Ik ben het hier helemaal niet mee eens. Ik weet eigenlijk wel zeker dat 4-FA/4-FMP 2C-B flink zal onderdrukken.
Ik heb 2C-B vaak gebruikt inmiddels, vaak alleen en een aantal keer als combinatie. De combinaties die ik heb gedaan zijn
2C-B - Ketamine
Ketamine in de comedown van de 2C-B een heel klein beetje keta is wel het sleutelwoord. Door de keta kwam de 2C-B wel weer wat omhoog dit was duidelijk te merken. Ik vind het een hele chille combi. Maar easy on the Keta.
2C-B - XTC
Eerst 2C-B en dan op de piek XTC pakken is een Nexus-flip. Erg chille combi maar niet mega indrukwekkend. Het fijne vond ik dat de XTC super mooie CEV's erbij krijgt door de 2C-B dit was wel erg lekker
![:)]()
Maar wederom neem niet teveel XTC (sowieso niet) want dan overheerst de XTC
2C-B - Speed
Klein beetje speed tijdens de opkomst van de 2C-B dit helpt lekker bij de bodyload. Sinds ik dit doe neem ik geen enkel 2C-B meer. Het is echt een heel klein beetje tegen de zware benen.
2C-B - 4FA 4-FA op de piek van 2C-B het vaagde de werking van de 2C-B meteen uit toen het begon te werken verre van versterken. Ik vond het zelfs beetje irritant omdat ik van een happy alice in wonderland wereld naar een harde werkelijkheid ging.
2C-B - Alcohol
Alcohol tijdens gebruik van de 2C-B dit versterkte voor mijn gevoel de 2C-B iets
De combinatie LSD en XTC heet een Candyflip en is één van de vetste dingen die ik ooit heb gedaan. Het was echt een prachtige ervaring. Het luistert qua timing nogal nauw maar dan is het ook echt geweldig. Bereid je wel voor op een hele lange nacht
![:)]()
Hieronder mijn report daarover. Doe dit alleen maar als je al een keer LSD op zichzelf hebt gedaan.
viewtopic.php?f=21&t=56334&p=1186487&hilit=candyflip#p1185957
oortjes zei:
Ik weet dat 4fmp en 2-cb elkaar versterken, met xtc heb ik geen idee.
xtc kan je vaag van worden en met teveel mdma kan je hallucineren, 2c-b laat je ook hallucineren, wellicht dat het elkaar ook versterkt maar durf ik niet te zeggen.
LSD heb ik nog nooit gedaan, zo ver ik over LSD heb gelezen heb ik nog nooit een report gelezen met de combinatie LSD en xtc. Lijkt me geen strak plan eerlijk gezegd.
LSD moet je nemen als je geestelijk en lichamelijk stabiel bent. Na het nemen van xtc heb je waarschijnlijk niet tot weinig gegeten en veel gedanst en je serotonine level is 0. Je bent lichamelijk dus niet 100% oké. Na een feest wil je gewoon nog na chille neem ik aan en geen 12 uur lang intens trippen.
probeer het zou ik zeggen.
Dit is het in mijn ogen, of het helemaal waar is geen idee. Gewoon een theorie.