Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""
"Is er ook een knop om een topic in zijn geheel te liken?"
"Cerberus zei: Je kunt simpelweg de zorg opsplitsen. Een aantal ziekenhuizen reserven voor mensen die het risico wouden nemen, de rest voor de andere zorg (auto-ongelukken enzovoort). Als je dan het risico wou nemen en je moet naar het ziekenhuis wegens corona, heb je pech als dat deel die gereserveerd is voor hen vol zit. Da's het concept van "het risico nemen". Wil je dat niet, leef in quarantaine. Klik om te vergroten... Ik weet niet of dat daadwerkelijk zo simpel is. Je kan dat niet mensen zelf laten bepalen door het hen te vragen. Iedereen wil natuurlijk de beste zorg die er is en niet iedereen zal een eerlijk antwoord op deze vraag geven. Daarbij overtreden de mensen die zich voor het grootste deel aan de regels houden er soms ook een. Mochten deze mensen ziek worden is het moeilijk te achterhalen wanneer ze het hebben opgelopen, of je moet ieders privacy volledig afnemen. Naar weIk ziekenhuis moet die persoon dan? Ik zie in ieder geval niet zo snel een goede oplossing om deze scheiding te maken."
"Heb nooit een groepsfapsessie gehad, ook niet met maar 1 vriend. Heb wel in het begin van mijn pubertijd een paar keer porno gekeken met een vriend, maar dat was meer uit interesse voor de porno dan spanning onderling."
"Blauweaap zei: Pedofilie is een zieke gedachten. Een pedofiel zal vroeg of laat 1x de fout in gaan. Pedofilen mogen van mij een brandmerk voor op zijn kop gedrukt krijgen. Lekker als schandpaal door het leven gaan. Vind het erg dat mensen pedofilie gaan accepteren door de denken maar hij kan er toch niks aan doen? Gaan we dat ook zeggen als ik een bank overval? Ben ik dan ook zielig? Klik om te vergroten... Snap dat je er geen lekker gevoel bij hebt, maar heb je überhaupt de post van @Roze Olifant gelezen? Het gaat er om dat een pedofiel zo geboren wordt, als hij er zijn hele leven niet naar handelt vind ik dat die persoon zelfs respect verdient. Het lijkt me een verschrikkelijk leven. Je gaat toch niet iemand brandmerken terwijl hij en niet naar gehandeld heeft en er ook niks aan kan doen hoe die gene zich voelt?"
"De Dunne zei: Nee hoor. Het westen is vol. De wereld nog lang niet. Neem bv Mongolië, 40x groter als Nederland en maar 3,2 miljoen inwoners. Grote delen van Afrika en zuid Amerika is nog leeg. We kiezen voor hutje mutje gaan wonen ipv verdelen. Klik om te vergroten... Of het nou goed zou zijn als ieder gebied van de aarde bevolkt zou zijn weet ik ook niet. Gelukkig zijn er nog wat gebieden waar de mens relatief weinig invloed heeft, hopelijk blijft dat ook zo..."
"Eik zei: Ik heb van de anti-vaccinatie kant amper wetenschappelijk onderbouwde argumenten gehoord op dit forum. Af en toe wordt er weliswaar verwezen naar wetenschappelijke artikelen maar die worden dan vaak verkeerd geinterpreteerd. Als er dan een discussie ontstaat en de anti-vaxer gewezen wordt op de onjuiste interpretatie, komen er meestal geen onderbouwde argumenten terug of wordt er uiteindelijk alsnog verwezen naar het gevoel of de intuitie dat er iets niet klopt. Klik om te vergroten... Volgens mij zijn de meeste mensen die zich niet willen laten vaccineren vooral bang voor de onvoorziene risico's toch? Daar kan je ook moeilijk wetenschappelijk bewijs voor leveren, want dan waren ze niet onvoorzien."
"En daarbij kan je natuurlijk ook het vaccin niet willen nemen uit politieke overwegingen, die vooral gebaseerd zijn op meningen over hoe de samenleving er uit zou moeten zien. Dat is ook moeilijk wetenschappelijk te onderbouwen."
"Mindless zei: Nee dat kan niet... Waarom is dit überhaupt ter sprake? Als je seks wilt met hetzelfde geslacht, is dat homoseksualiteit of bi-seksualiteit. Je kunt wel alle definities gaan veranderen, maar wat heeft dat voor zin? Klik om te vergroten... Nou ja, je kan denk ik wel seksuele aantrekking voelen maar tegelijkertijd geen romantische gevoelens hebben voor iemand van hetzelfde geslacht. Niet dat daar dan per se een label opgeplakt hoeft te worden, maar dat zijn toch twee verschillende dingen. Dan nog, als je deze seksuele aantrekking voelt maar geen romantische gevoelens hebt, kan het ook gewoon zijn dat je de juiste man nog niet bent tegengekomen."