Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"is wel een erg oud topic trouwens"
"Szeretnem Szigeted!!!!!"
"*cheers*"
"Ja euh... Wie brengt me even thuis na afloop? Veel te vroeg afgelopen dus..."
"Ik snap dat er mensen gekwetst kunnen worden door het woord kanker... maar om dr nou elke keer over te gaan lopen mekkeren vind ik zelf ook redelijk irritant. Er zijn genoeg mensen voor wie kanker niks betekend, en daarbij is het een vrij ingeburgerd scheldwoord. Ik kan het begrijpen als je er van baalt als iemand je persoonlijk uitscheld voor kankernogwat... maar zoals hier op een forum kan ik er persoonlijk niet wakker van liggen (en ja... ik weet helaas iets te goed dat kanker een kankerziekte is ) OT: ik zie 2 keer Utrecht.. goeie zaack! :P"
"Deathcamp project - Rule and control :P"
"Meer info?"
"Op donderdagavond MOET je zoiezo je collegekaart bij je hebben, anders kun je het zoiezo vergeten... En een pasje van je middelbare school of een ROC is GEEN collegekaart"
"Niet om te mierenneuken... maar t is de pOEma Zoiezo zijn mensen van drugsforum daar beter op hun plaats"
"Stop dan zelf het met verneuken van topics... want watvoor kankergezwel je ook in je kop mag hebben, je doet t allemaal zelf. En als je weet dat je dit soort bullshit post door je ziekte, voorkom dat dan door je pc uit je raam te mikken"