Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchudden voor gebruik

Schudden voor gebruik

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien omdat het een heterogeen mengsel is.... met fruitsap moet toch ook eerst eens schudden. Daarom dat ik mij de vraag stelde, met die bijdehandse smilie.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben nog een redelijke gmateur... maar ik heb nog nooit iemand zn g zien schudden voor t schenken :rolleyes:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nu even een vraagje langs mijn kant.

Mijn maatje heeft enkele tientallen milliliters afgetapt van zijn ghb om me een beetje verder te helpen. Nu heeft hij niet met de fles geschud zodat de ghb wat wazig wordt. Is dit een probleem ?

Ik hoor links en rechts wel eens dat je eerst altijd eens moet schudden voor je wat overgiet. Waarom zou dat dan wel niet zijn ? Of moet ik geen bang hebben en zal de G even goed zijn werk doen.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ligt eraan. Als je GHB zo is ( wordt ook wel eens 100 % genoemd ) dat alle NaGHB perfect is opgelost in het water, dan hoeft het dus niet. Is de GHB sterker en stroperiger, betekent dit dus dat er wat NaGHB NIET is opgelost ( daardoor wordt die stroperig ) en zal het dus uiteindelijk naar de bodem zakken. Schudden is dan de oplossing. Zwevende witte puntjes kan dat aangeven, maar dat kan net zo goed onopgeloste NaOH zijn, dus je weet het nooit eig.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik schud hem altijd voor gebruik, vraag me niet waarom, das gewoonte :grin:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dus conclusie: altijd even schudden voor gebruik

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."