Ja euh... Wie brengt me even thuis na afloop? Veel te vroeg afgelopen dus...
#2
Shannon is heer en meester! Als Pitchcontrol niet te leuk is zal ik ff komen gluren.
#3
Ey dit klinkt wel interessant.
#4
Op 14 februari 2009 is het zover, de eerste editie van Belhamels in Kultuurhuis Bosch te Arnhem. Belhamels wil jongens en meisjes, die zojuist zijn begonnen met het maken van muziek, een podium bieden. Deze jongens en meisjes worden op de avond zelf meegenomen door dj’s die al een tijdje in het vak zitten, goede begeleiding dus!
Belhamels gaat zich de eerste editie richten op Techno, House en Minimal kwaliteiten van de dj’s. Zo zullen Reynold M, en Rodocks_ de boeken in gaan als de eerste belhamels. Dit onder begeleiding van Luuk Kielen, Vex en Shannon.
Reynold M draait al een tijdje plaatjes, maar ook hij heeft de House en Minimal ontdekt zoals wij dat willen horen. Reynold M zal de avond openen met fijne house, deephouse en minimal en ons verrassen met lekkere plaatjes om de avond te beginnen.
Rodocks_ is al een lange tijd bezig met muziek, en is van het producen in het draaien gevallen. Met invloeden van dr. Lektroluv en Trentemøller, is Rodocks_ bezig zijn eigen sound te ontwikkelen, en deze laat hij graag aan ons horen.
Luuk Kielen zit zeker een tijdje in het vak, sinds 1993 bezig met muziek met als hoogtepunten zijn vele sets in Doornroosje en zijn set op het Free Your Mind festival. Na al die jaren draait Luuk Kielen zijn eigen stijl, te omschrijven als progressive, gecombineerd met breakbeat, tech-house, electro en techno. Luuk zal de dansvloer laten bewegen, samen met Vex!
Deze Routenier is al van zijn 17e bezig met het maken van muziek en later ook het organiseren van feestjes in Nijmegen. Met als grote voorbeeld Richie Hawtin, weet Vex wat techno inhoud. Zijn eigen stijl omschrijft hij meer als Sven Väth, gecombineerd met progressive, diepe grooves en stevige baslijnen.
Als afsluiter staat Shannon klaar. Deze liefhebber heeft al menig maal in Arnhem bewezen dat met hem overal het dak eraf kan, en we verwachten dan ook niets minder!
Toegang: 4.50
Aanvang: 22:30
Afsluiting: 04:00
#5
Heel leuk maar ik zit dan lekker te spacen op Voltt.
#6
Yay ik ga. Dit wordt georganiseerd door een maat van me die tevens 'rodocks' is. Ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen daar!
#7
Omhoog!
#8
Dit is wel leuk ja. Vooral omdat Kultuurhuiis Bosch wellicht niet meer zo lang bestaat....