Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Anunnaki zei: Niet zo heftig als in paarse vlekken, maar m'n handen kleuren wel eens blauwig tijdens stims. Rook je ook veel? Klik om te vergroten... Nee man, ik rook niet. Snuif alleen zo nu en dan. Die paarse plekken (lijkt beetje op een stijnpuist) trekken ook niet meer weg"
"Goedendag, ik zit met een probleem. Ik had/heb een 3mmc verslaving ontwikkelt 1.5 jaar geleden. Dit omdat ik veel stress had en onduidelijheid met mijn opleiding + een lastige thuis situatie. Met vallen en op staan ben ik uiteindelijk 2x 3 maanden gestopt. Nu ben ik afgelopen zaterdag op een feestje geweest waar ik veel te veel gedronken had. Hier ben ik de fout in gegaan en heb 2 puntjes 3mnc gehad. Ik ben erg bang om weer in de fout te gaan met 3mmc. Kunnen jullie me meer informatie en tips geven over hoe dit proces zich gaat vorderen komende weken? Ik heb dit overigens ook met mijn behandelaar besproken. Maar alle extra tips zijn welkom. Met vriendelijke groet, Afca1200"
"Natozlato zei: Ik heb colitis ulcurosa, gelukkig in remissie. Ik heb nooit echt last tijdens gebruik, alleen met pep moet ik wel zorgen dat ik af en toe iets eet. Wat hebben jullie voor chronische ziekte? Klik om te vergroten... Ik zelf heb de ziekte van crohn. Broer van colitis. Ik merk met 3mmc/mdma wel dat ik wat vaker naar het toilet moet."
"cutepool zei: Ik heb vorige week 10g 3mmc besteld. Het leek eigenlijk meer op 4cmc/3cmc kwa werking en brand in de keel. Heb alles tijdens een sitting op (zaterdag naar zondag 18-14). Heb daarna een gram coke in vier lijntjes gedaan - of te wel een pakketje voor modknip* geen prijzen noemen *modknip. Op het eind een jointje gerookt en 1mg eti om te gaan slapen ingenomen. Ehhhh en het ging net zo goed met weinig gebruiken, sporten en alles rechtzetten. Klik om te vergroten... Bro zoek hulp aub 😅😢"
"Kalebas zei: Tja dit is best vervelend. Ik heb zelf Ziekte van Crohn, dus ik ben niet anders gewend. Maar ik heb het eigenlijk alleen vooraf. Als ik wiet ruik (dus alleen de geur al), als ik weet dat ik XTC ga gebruiken of als de spiegel klaarligt. Mijn oplossing is zodra dat gevoel komt, brain to zero en even heeel diep inademen. Dan even een glas water drinken en je eventjes NIET bezighouden met de drugs. Ga even een spelletje doen of eventjes bellen met iemand en het NIET over drugs hebben. Dit helpt 8/10 keer bij mij. En zo niet, het is maar kak. Je bent nerveus omdat je weet dat je iets gaat doen wat niet al te best voor je lichaam is maar toch stiekem wel lekker. Daar kun je de dunne van krijgen. Klik om te vergroten... Merk je verder nog wel is klachten wat betreft de crohn? Heb het zelf ook namelijk"
"CeeCee zei: Nou. Ik had dit nooit. Heb mijn stim ontdekt die ze wel triggert! 2-FMA, weg obstipatie 👌🏽 Gelukkig geen spetters maar wel veel! En snel!😣 Klik om te vergroten... Mm wat vervelend. Mag ik vragen welke medicatie je gebruikt?"
"Niemand? Het valt er letterlijk weer uit"
"Goedenavond, vanavond aan de 3mmc maar ik merk dat na een kwart gram mijn beide neusgaten volledig dicht zitten. Uitsnuiten werkt niet en neus spray ook niet. Ik wil graag nog even door maar op deze manier valt alles weer uit mijn neus. Iemand tips? Bij voorbaat dank"
"@gekkemanlol je kan het gozer! Denk ff goed na met wat je nou allemaal aan het doen bent en ga er voor, je kan het"
"Ik merk vooral veel paarse plekken op mijn benen, die niet weggaan. Dit komt denk ik door de vasoncistrictie. Is dit herkenbaar bij jullie?"