#1
Ik heb hem binnen maar ben nog niet begonnen met lezen. Zodra ik dat wel gedaan heb laat ik het je weten!
caatje zei:zojuist besteld!
fneawognfkgln zei:Ik vind hem ook geweldig hoor, daar niet van. De auteur van 'mijn' boek heeft alleen de pik op hem, en niet zo'n beetje ook. Dit heeft hij ook op De Quincey bijvoorbeeld. Omdat ze zo ver-schrik-ke-lijk overdrijven, vooral over het fenomeen cold-turkey stellen ze zich echt aan. Dit komt overeen met mijn ervaringen.
fneawognfkgln zei:Ik vind hem ook geweldig hoor, daar niet van. De auteur van 'mijn' boek heeft alleen de pik op hem, en niet zo'n beetje ook. Dit heeft hij ook op De Quincey bijvoorbeeld. Omdat ze zo ver-schrik-ke-lijk overdrijven, vooral over het fenomeen cold-turkey stellen ze zich echt aan. Dit komt overeen met mijn ervaringen.
frapannn zei:fneawognfkgln zei:Ik vind hem ook geweldig hoor, daar niet van. De auteur van 'mijn' boek heeft alleen de pik op hem, en niet zo'n beetje ook. Dit heeft hij ook op De Quincey bijvoorbeeld. Omdat ze zo ver-schrik-ke-lijk overdrijven, vooral over het fenomeen cold-turkey stellen ze zich echt aan. Dit komt overeen met mijn ervaringen.
ff off-topic
Wat voel je dan precies bij een cold-turkey?
BillyBilo zei:fneawognfkgln zei:Ik vind hem ook geweldig hoor, daar niet van. De auteur van 'mijn' boek heeft alleen de pik op hem, en niet zo'n beetje ook. Dit heeft hij ook op De Quincey bijvoorbeeld. Omdat ze zo ver-schrik-ke-lijk overdrijven, vooral over het fenomeen cold-turkey stellen ze zich echt aan. Dit komt overeen met mijn ervaringen.
haha en wat burroughs zegt over de afkick, when you've kicked the habit, you don't even want it anymore.![]()
fneawognfkgln zei:BillyBilo zei:fneawognfkgln zei:Ik vind hem ook geweldig hoor, daar niet van. De auteur van 'mijn' boek heeft alleen de pik op hem, en niet zo'n beetje ook. Dit heeft hij ook op De Quincey bijvoorbeeld. Omdat ze zo ver-schrik-ke-lijk overdrijven, vooral over het fenomeen cold-turkey stellen ze zich echt aan. Dit komt overeen met mijn ervaringen.
haha en wat burroughs zegt over de afkick, when you've kicked the habit, you don't even want it anymore.![]()
Hm, wist niet dat hij dat had gezegd, interessante quote.
Voor mij is het nog waar ook. Sinds ik gestopt ben met heroïneverslaving ben ik nooit meer verslaafd geworden eraan, ookal heb ik het nog vaak gebruikt.
Moet toch echt eens Naked Lunch lezen.
fnea.
fneawognfkgln zei:Stel je eens voor dat je de griep hebt...
Nou, dat...
Plus eventueel rusteloosheid en dysforie...
Maar echt niet meer, geen hallucinaties, <...>
Er zijn geen medicijnen nodig om iemand te laten afkicken van heroïne. Het is niet levensbedreigend en verdient geen medische aandacht.
<..snip..>
Bij heroïne duurde het altijd maar twee dagen bij mij, en ik had gewoon zoiets van "hmm, dit is dus cold turkey, oké ook weer meegemaakt". Beetje spierpijn, beetje braken, dat is alles wat ik me herinner dat boeiend was. Alles wat ik nodig had was een warme kop thee en (bed)rust.
fneawognfkgln zei:Hmm, ik denk dat je daar wel een goed punt heb, oxy.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."