Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"^Dat, en hoe heb je het voorbereid?"
"haha goodtimes @ drugsforum.nl"
"Eindelijk weer eens een geweldig reportje! Heel erg tof zeg! Krijg zelf meteen weer zin om verder te gaan..."
"lekker laten liggen jongen..."
"maak mijn vorige report maar alvast TrvdM! Is een hele goede standaard voor de volgenden dacht ik zo! Zo, en nu ff bescheiden worden."
"Fuck dat was dus mijn 1000e post!!!"
"Echt he, kon een stuk beter, een mooi stuk over onze plek in deze wereld, een visie voor een betere toekomst of een collumn over verantwoorddrugsgebruik? Ach... misschien de 2000e post? :P"
"Yo te gek verhaal man, lekker reportje, goeie sfeer impressie ook. Weer is een die ik helemaal gelezen heb (vaak geen zin) maar hij was net niet te lang. TV en huizen zijn echt raar als je tript he, echt vanuit je wildemans ogen kijk je dan (zo ervaar ik het iig), heel mooi om dat perspectief van je zo te zien. Gegroet, Adreno"
"hahah wtf wat een ervaring zeg"
"Leuk dagje, een tripreport is gewoon een verhaal dus waarom niet? Probeer de volgende keer wel meer op hoofdletters te letten trouwens. Ik heb eens na een paddotrip ook wat gezwommen, was echt geweldig, alsof het de eerste keer was dat ik zwom. Het bracht ook lichtjes wat van die trip terug hehe. Adreno"