Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1gr. in een week, soms meer ( het is te zien hoeveel geld ik nog heb :P of als er nog vrienden langs komen met nog een paar lijnen ) In het weekend gebruik ik soms maar speed omdat ik liever xtc neem op een feestje. Ik heb het dan beter naar me zin en ik ga beter op in de muziek enzo :P Kvind dat speed meer voor tijdens de week is, voor thuis ofzo. Mja das mijn mening :P xx"
"magical zei: ONT: Bij lage dosis blijven mn pupillen klein, bij hogere dosis varieert het: soms worden ze heel groot dan weer kleiner.. OFFT: Nog iemand die soms wazig begint te ziet(moet beeld dan wat scherpstellen) na gebruik van speed(dex hier)? Wel bij vrij hoge dosis.. Klik om te vergroten... het wazig zien na gebruik heb ik ook"
"nog altijd speed daar ga je lekker lang hard van. van C heb je dat gevoel niet egt, en het werkt ook niet lang. het voordeel van C is dat je geen kater hebt de volgende dag. maar voor het effect van spé heb ik het er wel voor over."
"DjTrips zei: kbedoel, als ik thuis moet pissen zal ze die onmiddelijk willen dus zal dat potje mooi warm zjin, en als ik ergens cleane zou hebbe zou die koud zijn. IDEAS PLX ! welkeen zit kortst in je urine ? Klik om te vergroten... Gewoon als je naar het wc gaat met een aansteker een beetje rond het potje gaan zodat het warm aanvoelt. Ik heb het zo gedaan."
"Cocaine: C, C'tje, Coke, Heroine: Brunn, Hero, Speed: Rapn, Spé, Witn Xtc: Spekn, Mentn, GHB: Liquid, Vloeiboarn LSD: Trips, Paddo's: Champies, Mushn, Hash: Shit, Weed: Ganja, Smooringe, Wulle,"
"Ik heb al een keer speed gerookt, maar die dag had ik al teveel gesnoven en was al serieus aan het gaan , dus k'weet ni echt als je er van gaat. Een vriendin van me had dan ook speed gerookt, zij begon er net van te gaan. Zij had nog die dag nix genomen, mja mss verschilt het gwn van persoon."
"ook ff ingevult"
"Weed & Speed :P"
"Re: Taat zei: In mijn kring word het altijd 'Taat' genoemd.. Heb ik hier nog nooit over gelezen vandaar ook mijn nickname Klik om te vergroten... wrm 'Taat' ?"
"Re: Fenylethylamine zei: In Oostende: Rapn! Speed = Snel | Snel = Rap. Klik om te vergroten... ja idd Hier in Gistel ook, en ook witn of spé"