Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"The beep beep song"
"Vind niet dat het een gewoonte moet worden dat iedereen snuift op straat. Maarja gewoon in het openbaar op een rustig plekje kan het wel,ik heb het ook wel is in de trein gedaan toen het rustig was."
"Als je wat speed op heb durf je al meer of denk je wat maakt het uit en neem je nog een lijntje."
"Paar keertjes gedaan,opzich wel lekker. Alleen de bekende drang naar meer. Ooit is keer mischien wat halen,maar geef het liever aan pep uit."
"Inderdaad van speed en xtc viel ik snel af,leek net of ik buikspieren had zelfs Maarja na een maandje of 1,5 is was het alweer de ouwe."
"Ik kon het altijd wel laten liggen. Alleen op de dag zelf dat ik snoof en hij uitwerkte,wou ik altijd weer opnieuw halen en veel ook. En ik had op dat moment ook afleiding van andere drugs,al heel lang geen coke meer gedaan. Het wel te doen recreatief gebruik,denk alleen wel dat je als je eenmaal verslaafd bent het heel moeilijk is om er af te komen."
"Welke zender ?"
"Jammer dat de coke zo veel kost in nl. Maar aan de andere kant goed,want mensen worden minder snel verslaafd door de grootste kosten denk ik."
"Re: Re: Patrick a.k.a Spaceface zei: MindTraveler zei: 11 dagen, 3 gram meth Klik om te vergroten... Sjesus joh wat moet je in vredesnaam 11 dagen wakker doen. Als ik een feest heb gehad ofzo, lekker de dag erna nog doorchillen en tegen de avond is gaan pitten, de wereld begint dan toch duister te worden ! Beter lekker slapen dan grtz, Patrick Klik om te vergroten... Dat is wel veel 3 gram meth voor 11 dagen. Volgens mij red je elf dagen makkelijk met 2 gram meth. Fabeltje van hem ?"
"Re: Solstice 2008 Word er op dit soort feesten ook wel is mdma gebruikt ? Op ruigoord staat toch ook kunst of niet,wel mooi trippen op lsd ? Alleen wat ver"