Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Paddo's meestal alleen thuis, af en toe trek ik het bos in, meestal met de iets sterkere soorten."
"Ik trip meestal ieder weekend op de paddo´s, af en toe sla ik een weekje over."
"Roze Olifant zei: Waarom zo vaak? Ik kan me hier echt niets bij voorstellen. Heb je geen tolerantie, heeft het überhaupt nog een noemenswaardig effect? Neem aan van wel, anders zou je het niet doen wellicht. Maar wat haal je er dan nog uit? Klik om te vergroten... Gewoon omdat ik het leuk vind, en voel me er de dagen nadien goed bij, meer energie beter humeur, ik drink meestal thee met 1,5 gram gedroogde. Van tolerantie merk ik niet zo veel, de trip is iedere keer anders."
"Roze Olifant zei: Oké. Wel bijzonder dat het dan toch iedere keer anders is en dat de tolerantie meevalt. Als je je er goed bij voelt, en heeft geen nadelen, is het prima. Ja tochhhh. Klik om te vergroten... Ik kweek 3 soorten dus ik neem iedere week een andere soort, mss daarom geen last van tolerantie"
"HierEnDaarEenFuifje zei: Meestal om de paar maanden. Ik lees vaak dat tolerantie na een week weg is of sommige geven zelfs aan na een dag of 4 dat je dan weer baseline bent, maar dat werkt voor mij niet. Als ik niet minimaal 2 weken wacht is het zonde van het geld heb ik gemerkt. Aangezien ik er nu toch altijd wel een tijd tussen heb, maakt dat nu niet echt meer uit. Klik om te vergroten... Ik doe het nu enkele maanden bijna iedere zaterdag, en tot hier toe werken ze iedere keer, wel steeds een ander gevoel, maar ik neem aan dat dat vooral met m'n mindset van dat moment te maken heeft. Van zodra ik merk dat er toch tolerantie opbouwd kap ik er enkele weken mee. Ik merk wel dat ik me veel beter voel de dagen nadien."
"benzzzy zei: Afhankelijk van hoe zwaar de overtreding is, voorziet de wet dat men een gevangenisstraf tussen drie maanden en vijf jaar én een geldboete tussen 1.000 en 100.000 euro kan krijgen. Dit bedrag moet vermenigvuldigd worden met 8 opdeciemen, wat betekent dat de boete in de praktijk tussen de 8.000 en 800.000 euro kan liggen. In het verkeer is er een nultolerantie wat druggebruik betreft. Sinds 1 oktober 2010 wordt er met speekseltesten gecontroleerd op cocaïnegebruik in het verkeer. Wat zegt de wet over cocaïne? - De Druglijn In België verbiedt de wet het bezit, de verkoop, de aankoop en de invoer van cocaïne. De strafmaat hangt af van hoe zwaar de overtreding is. www.druglijn.be Klik om te vergroten... Het gaat in dit geval om ´duitsland´"
"Nee totaal geen behoefte aan 😐 als ik nog een 15 mooie jaartjes heb is het voor mij wel goed geweest"
"Ik kan je enkel de raad geven, ´zoek hulp´ niks om je voor te schamen hoor. En vooral, wees eerlijk tegen de mensen die dicht bij je staan. Ik zou zowiezo je huisarts alles vertellen."
"Lemmy zei: Heb ooit op een ander forum gelezen dat er mensen zijn die het perfect bij één keer heroïne kunnen laten. Wel, ik geloof dat dus niet... Klik om te vergroten... Ik ken toch enkele mensen die het ooit 1 keertje hebben geprobeerd, daarna nooit meer"
"Deze avond voor het eerst m´n zelfgekweekte Mckennaii eens uitgeprobeerd. 1,5 gram droog, kopje thee van gemaakt Toen ik de thee opdronk was ik netflix aan het kijken (our planet). Ik begon een licht gevoel te krijgen in m´n hoofd en dacht ´ok, here we go. Kort daarna was het alsof m´n hele lichaam vol statische elektriciteit zat. De trip kwam redelijk zachtjes op, ik bleef ondertussen our planet kijken. de aflevering die ik op dat moment aan het kijken was ging over afbrokkelende ijsbergen. Ik vond het echt fascinerend om te zien, het witte van het ijs veranderde van kleur naar ontzettend helder blauw, en ik zag de meest gekke figuren in de ijsbergen. Op een gegeven moment was er een stuk waarop zo´n ijsberg afscheuren en in zee viel. Dat veranderde plots m´n gevoel, van happy naar eerder onrustig, de achtergrondmuziek ging plots ook van mellow naar wat heftiger, en de stukken ijs die afbraken en in zee vielen zorgden voor enorme golven, wat m´n onrustig gevoel nog intenser maakte. Ik wou eerst iets anders zoeken om te kijken, maar om de een of andere reden lukte dat niet, ik ´moest´ blijven kijken. Kort daarna was die aflevering afgelopen en begon er een andere over de jungle van Borneo, dat zorgde ervoor dat m´n gevoel weer terug happy werd, de meest intense kleuren, en fascinerende dieren, vooral de paradijsvogels waren enorm leuk om naar te kijken. ik heb m´n hele trip de ene na de andere aflevering gekeken, met steeds een wisselend gevoel. Op een gegeven moment kreeg ik een bericht van een maat van mij die met een paar vrienden in de Ardennen zit, dat zijn trip op het randje was, en dat hij bijna slecht ging, hij stuurde dat hij slecht ontvangst heeft en me er later wel over zal vertellen. Dit was tegen het einde van m´n trip dus zit me daar nu wel wat zorgen over te maken 🤔 Tot zover dit trip verslag."