Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe reageren jouw huisdieren als je onder invloed bent?

Hoe reageren jouw huisdieren als je onder invloed bent?

18 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
summernightLid
01-01-2024, 00:00
Hi! Ik vroeg mij dus af of jullie ook merken dat je huisdieren anders reageren als je onder invloed bent en wat ze dan precies doen. Ik heb het idee dat ze het hier dondersgoed aanvoelen!

Xtc: m'n kat wordt hyper en kijkt me raar aan. tegelijkertijd wil die heel veel aandacht en komtie kroeltjes halen.
3mmc: zelfde verhaal

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
S
SneeuwStormLid
Onze logeerhond was niet dol op onze 4-HO-MET tripstart. Na de overgang naar XTC ging het beter.
s
summernightLid
SneeuwStorm zei:
Onze logeerhond was niet dol op onze 4-HO-MET tripstart. Na de overgang naar XTC ging het beter.
Klik om te vergroten...
Haha kan ik me voorstellen. Was die ongerust?
H
Hardcore_frkLid
Ze keuren het af, vooral de RC's.

Maar als ze er moeilijk over gaan doen, gaan ze maar lekker ergens anders wonen!
A
AcousticLid
Mijn kat mijd me als de pest als ik in een paddotrip zit, mss omdat ik em dan vaak zit te bekijken omdat z´n vacht wel een mooi effect geeft 🀣
J
Jumping JackLid
Mijn kat vind het zo interessant als we lsd op hebben. Maar aanraken mag dan niet.
T
Trippy langkousLid
Dit is hoe bang mijn kat mij vorig weekend aankeek toen ik aan de 6apb zat met grote doppen πŸ˜…πŸ˜‚
20210822_024949.jpg
M
MaximussoLid
In het begin van de avond zie ik ze nergens, maar dan na een tijdje dan zie ik ze wel. Dan zie ik ze in mijn ooghoeken bewegen en dat ze zich verstoppen zodra ik er heen kijk. Maar ze houden mij niet voor de gek, want hun schaduw en glinsterende oogjes kunnen zich voor mij niet verbergen. Ze zitten klaar om aan te vallen, maar ik ben er op voorbereid als ze het zouden doen.

En het is best vervelend en ik zeg er ook elke keer wat van, maar ze luisteren nooit als ik heb gebruikt. En dat maakt het allemaal best irritant. Ik heb thuis gezegd dat we ze weg doen als ze zo zouden blijven doen, maar blijkbaar hebben wij helemaal geen huisdieren.
P
Paranoize.Lid
Mijn kat wou altijd extra veel aandacht als ik iets gebruikt had, voorral als ik geblowt had
A
AlwaysTryingLid
Die van mij vroeg dan elk kwartier of ik nog lekker ging.
Dat werd ik zo zat, dat ik elke 5 minuten als ze in haar mandje lag ben gaan vragen of ze nog lekker lag. Sindsdien doet ze het niet meer.
L
Lid 153446Lid
whitesugar zei:
Dit is hoe bang mijn kat mij vorig weekend aankeek toen ik aan de 6apb zat met grote doppen πŸ˜…πŸ˜‚
Bekijk bijlage 28540
Klik om te vergroten...

Ik zie meer een blik van afkeuring.
Het is voor een kat sowieso niet gemakkelijk; Goed personeel is al lastig genoeg te krijgen en dan gaan ze ook nog aan de drugs.
Tsss....
T
Trippy langkousLid
QueerMan zei:
Ik zie meer een blik van afkeuring.
Het is voor een kat sowieso niet gemakkelijk; Goed personeel is al lastig genoeg te krijgen en dan gaan ze ook nog aan de drugs.
Tsss....
Klik om te vergroten...
Haha, naar mijn idee was het vooral angst maar afkeuring was er ook wel in te zien denk ik. Denk dat het vooral door mijn grote doppen kwam πŸ˜…
r
ricorieksLid
1657223721583.png

vrij weinig
L
Lid 153446Lid
whitesugar zei:
Haha, naar mijn idee was het vooral angst maar afkeuring was er ook wel in te zien denk ik. Denk dat het vooral door mijn grote doppen kwam πŸ˜…
Klik om te vergroten...

Dat zou zomaar kunnen...
Meestal krijgen zoogdieren grote pupillen als ze seksueel opgewonden zijn of als ze agressie voelen.

Dus arme poes... Wat moest die wel niet denken toen je d'r aanstaarde met die grote doppen...
HELLUP kan me wel voorstellen ja. :fearscream:
L
Lid 147679Lid
Met hun kopje scheef te houden met een soort verontwaardigd allure,
Niet weer hee.
Wij hebben 16 uur slaap op een dag nodig snappen mensen dat dan niet.
Aha lees nu hierboven nog verontwaardigde katten ...zo zie je maar.
Het zit niet tussen de oren
Stims vinden ze maar meh,pepzweet ruikenis wrs geen pretje voor een dier met een groter reukvermogen.

Lsd dan weer ,weten ze daar moeten we van profiteren.
Intense liefdevolle katteknuffels en aaitjes en met wat geluk ncontact high
Geen verontwaardigde blikken dan ook

Nkat weet wat goed voor je is en voelt echt onrust of bv een hogere bewustzijnsstaat aan heb ik het gevoel.

En neen dit is geen gekke oude kluizenaarspraat.
Durf zelfs toegeven dat ik tal van songs voor hun miaauw.
Gaande van kerstliedjes tot oldschool hiphop songs
D
Danny46Lid
summernight zei:
Hi! Ik vroeg mij dus af of jullie ook merken dat je huisdieren anders reageren als je onder invloed bent en wat ze dan precies doen. Ik heb het idee dat ze het hier dondersgoed aanvoelen!

Xtc: m'n kat wordt hyper en kijkt me raar aan. tegelijkertijd wil die heel veel aandacht en komtie kroeltjes halen.
3mmc: zelfde verhaal

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Klik om te vergroten...
Klopt mijn kat komt extra aandacht vragen in feite is die niet meer van mijn schoot t e slaan spint ook harder mij hoor je niet klagen.
F
FerdFatoehausLid
Maximusso zei:
In het begin van de avond zie ik ze nergens, maar dan na een tijdje dan zie ik ze wel. Dan zie ik ze in mijn ooghoeken bewegen en dat ze zich verstoppen zodra ik er heen kijk. Maar ze houden mij niet voor de gek, want hun schaduw en glinsterende oogjes kunnen zich voor mij niet verbergen. Ze zitten klaar om aan te vallen, maar ik ben er op voorbereid als ze het zouden doen.

En het is best vervelend en ik zeg er ook elke keer wat van, maar ze luisteren nooit als ik heb gebruikt. En dat maakt het allemaal best irritant. Ik heb thuis gezegd dat we ze weg doen als ze zo zouden blijven doen, maar blijkbaar hebben wij helemaal geen huisdieren.
Klik om te vergroten...
Winnaar van dit topic πŸ˜‚
C
ChefCurryLid
Trippy langkous zei:
Bekijk bijlage 28540
Klik om te vergroten...
Herkenbaar
K
Knuffel PandaLid
Toen ik in een ver verleden nog heroΓ―ne gebruikte keek mijn poes mij vaak streng aan. Dat kwam zeker binnen. Huisdieren zijn zeker leerzaam!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."