Toen ik in een ver verleden nog heroΓ―ne gebruikte keek mijn poes mij vaak streng aan. Dat kwam zeker binnen. Huisdieren zijn zeker leerzaam!
Winnaar van dit topic πIn het begin van de avond zie ik ze nergens, maar dan na een tijdje dan zie ik ze wel. Dan zie ik ze in mijn ooghoeken bewegen en dat ze zich verstoppen zodra ik er heen kijk. Maar ze houden mij niet voor de gek, want hun schaduw en glinsterende oogjes kunnen zich voor mij niet verbergen. Ze zitten klaar om aan te vallen, maar ik ben er op voorbereid als ze het zouden doen.
En het is best vervelend en ik zeg er ook elke keer wat van, maar ze luisteren nooit als ik heb gebruikt. En dat maakt het allemaal best irritant. Ik heb thuis gezegd dat we ze weg doen als ze zo zouden blijven doen, maar blijkbaar hebben wij helemaal geen huisdieren.
HerkenbaarDit is hoe bang mijn kat mij vorig weekend aankeek toen ik aan de 6apb zat met grote doppen π π
Bekijk bijlage 28540
Haha kan ik me voorstellen. Was die ongerust?Onze logeerhond was niet dol op onze 4-HO-MET tripstart. Na de overgang naar XTC ging het beter.
Dit is hoe bang mijn kat mij vorig weekend aankeek toen ik aan de 6apb zat met grote doppen π π
Bekijk bijlage 28540
Haha, naar mijn idee was het vooral angst maar afkeuring was er ook wel in te zien denk ik. Denk dat het vooral door mijn grote doppen kwam πIk zie meer een blik van afkeuring.
Het is voor een kat sowieso niet gemakkelijk; Goed personeel is al lastig genoeg te krijgen en dan gaan ze ook nog aan de drugs.
Tsss....
Haha, naar mijn idee was het vooral angst maar afkeuring was er ook wel in te zien denk ik. Denk dat het vooral door mijn grote doppen kwam π
Klopt mijn kat komt extra aandacht vragen in feite is die niet meer van mijn schoot t e slaan spint ook harder mij hoor je niet klagen.Hi! Ik vroeg mij dus af of jullie ook merken dat je huisdieren anders reageren als je onder invloed bent en wat ze dan precies doen. Ik heb het idee dat ze het hier dondersgoed aanvoelen!
Xtc: m'n kat wordt hyper en kijkt me raar aan. tegelijkertijd wil die heel veel aandacht en komtie kroeltjes halen.
3mmc: zelfde verhaal
Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."