Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Twirley Bird zei: Ik weet hoe het moet maar ik ga het niet uitleggen want ik weet hoeveel ellende ervan komt het enige wat als tip wil geven dat je het heel rustig moet roken rustige trekjes moet nemen en niet teveel erin doen en ik zou er geen wiet of hasj bij doen en hou het brandende gedeelte vochtig. Maar nogmaals alsjeblieft Het sloopt je lichaam en het kost heel veel geld Het is het echt niet waard Denk alsjeblieft nog een keertje hierna erover heb het andere zien doen en die zijn nu in de afgrond beland. Een gewone wiet joint is veel fijner neem dat maar van mij aan en ook met mensen afgelopen is die het wel hebben gebruikt op die manier zoals jij het nu wilt gaan gebruiken Klik om te vergroten... Thx voor je zeer terechte waarschuwing, maar TS wil geen basecoke/crack roken, maar gewoon een plofje."
"Used&abused zei: Ik lees vaak over het gebruik van wiet en coke door elkaar. Afwisselend van elkaar. Maar wat als je van je joint ook een ploffie maakt? Gemixt dus. Of het roken van wiet/hasj tegelijk met coke met een bong of iets? Iemand ervaring? Klik om te vergroten... Yep ik heb daar positieve ervaringen mee, zowel met een ploffie als met afgewisseld coke en wiet. Persoonlijk zou ik je de afwisseling aanraden. Ik deed het onlangs nog met 50 mg Peru coke en een Amnesia joint. Geweldige rush en heel de avond energie. Geeft een fijne synergie. Een ploffie kan ook fijn zijn, maar vind ik eerder verspilling van je coke. Omdat het grootste deel vd. coke al verbrand is eer het je longen bereikt. Enjoy!"
"Used&abused zei: Hmm, mja, dan is het op die manier gebruiken niet echt economisch efficiënt. De coke groeit hier niet thuis zoals het wietplantje wel doet Klik om te vergroten... Bij jou dan wel economisch efficiënter dan bij mij, want ik heb niet eens wietplantjes groeien."
"Ik vind Boerenjongens top, https://www.boerejongens.com Uitstekende prijs/kwaliteit en klantvriendelijk. Hun vestiging aan de Utrechtsestraat is wel klein en vaak erg druk, maar ze hebben nog 2 andere vestigingen in Amsterdam, dus."
"Tyson123 zei: Hallo allemaal Ik ben nieuw hier en ik zit all best wel een tijdje met een vraag Ik gebruik wiet en meestal haze maar ik krijg daar altijd paniekaanvallen van en door hasj weer niet dat gaat gewoon goed maar weet iemand hier een wietsoort die niet all te sterk is en waar ik sloom van wordt? P.s ik gebruik nog niet all heel lang wiet of andere dingen Klik om te vergroten... Als je sloom wil worden, ga je best voor een Indica dominante wiet. Geen Haze, want die zijn over het algemeen Sativa dominant of hybride. Zelf heb ik nog niet zoveel ervaring met cannabis, maar voor concretere tips zijn er hier meer dan ervaringsdeskundigen genoeg ."
"renko105 zei: gebruik dagelijks speed en nooit problemen mee en door de speed kan ik, mijn adhd beter controleren Klik om te vergroten... Idd oud topic, maar toch ff reageren. Dagelijks gebruik v. stimulanten in het kader v. AD(H)D is op zich niet zo vreemd. Dan wel op functionele dosis en dus op voorschrift welteverstaan. O.a. dexamfetamine, Methylfenidaat, etc. Hoeveel amfetamine/dag gebruik je dan?"
"Perenijsje zei: Helemaal stoppen met drugs hoeft niet vind ik, maar als ik het op deze manier doe, vind ik dat het prima af en toe moet kunnen. En dat ik de controle er zelf over heb, ipv dat ik gebruik uit destructiviteit en het uit gewoonte gebruik om dat stemmetje in mijn hoofd stil te krijgen als ik last van craving heb. Klik om te vergroten... Idd, helemaal stoppen lijkt me in jouw situatie niet nodig. Minderen en de controle houden zal jou echt wel lukken. En cravings kunnen zeker lastig zijn, maar ze moeten ook niet groter gemaakt worden dan ze zijn, zoals je zelf ook prima beseft. 👍 Perenijsje zei: Mag ik jullie steun hebben?😘 Klik om te vergroten... 💪"
"I Bas zei: Ik ken 1 persoon op DF hier die meth eens probeerde en hier een triprapport over schreef. Na 1 keer gebruiken was hij verslaafd en niet veel later was het afkickkliniek zijn eindbestemming. Verder kreeg ie nog een ban op DF op zijn eigen account én op een paar dubbel accounts. Ik denk niet dat je hem wilt volgen, toch? Klik om te vergroten... Ik veronderstel dat je Johnny Snow bedoelt. Die heeft vooral een cocaïne verslaving waarvoor ie de ontwenningskliniek in ging. Heeft idd ‘n paar crystal meth binges gehad, maar gek genoeg legde ie z’n meth-pijpje veel makkelijker weg dan z’n coca-snuifbuis. Kreeg hier idd een ban tijdens een binge op crystal meth wegens onmogelijk gedrag, maar dat lag eerder aan z’n persoonlijkheidsproblematiek dan aan de methamfetamine."
"1. Speed = pep; 2. Ik begrijp jouw post niet helemaal. Versta ik het goed dat je je speed tijdens het stappen koopt en dus geen enkel idee hebt van wat je snift? Als dit zo is vind ik dat echt onverantwoord joh; 3. Koop in het vervolg een tijdje op voorhand je amfetamine en laat je batch testen! Zo vermijd je gevaarlijke situaties zoals deze. Testcentra vind je hier: http://www.drugs-test.nl/"
"Amnesia en white widow, geen Indica."