Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Te hard spacen ? Mij kan het nooit te hard gaan eerlijk gezegd. :P"
"Ik heb bijna elke keer dat ik hallucineer van MDMA, maar ik neem dan ook meestal wel aardig wat. Hallucineren vind ik juist leuk, ik heb echt wel wazige dingen gezien, haha. Ik zag op een gegeven moment een kasteel in de verte in de lucht hangen, ik zag een dood normale auto als een oude rolls royce voorbij komen rijden, etc .. Misschien ooit maar een keer MDA gaan proberen te regelen. :P"
"Die MDMA heeft niks met jouw wond te maken, je kan het gewoon zonder enige problemen nemen."
"Gewoon doen. :P"
"Purple Rain is 100% een afrader. De keren dat ik daar ben geweest, werd ik echt ontiegelijk onvriendelijk behandeld. + Elke keer als ik een andere wiet soortje haalde daar kreeg ik gewoon dezelfde meuk, die naar barbecue rook.(Mexican Haze, Jack Herer, kan me er niet meer herinneren) En dan nog meestal minder dan dat ik bestelde. Ik heb begrepen dat wel meer mensen slechte ervaringen hebben gehad met deze shop. De Baron (Mijn standaard shop). De Amnesia en Super silver haze zijn hier echt wel goede kwaliteit, vriendelijke mensen achter de bar, goede sfeer, en een best uitgebreid menu. En Paradijs is ook nog een hele goeie, beetje kleine shop, maar de mensen daar zijn wel heel vriendelijk ook. Ik kom daar de laatste tijd nooit meer, maar ik haalde daar altijd Silver Haze of Amnesia, en die waren ook altijd prima kwaliteit, en het menu is ook redelijk uitgebreid. Er komen wel regelmatig nieuwe soortjes op de kaart. Vaak soortjes die je niet vaak tegenkomt; Edelweiss, Durban Poison, enz. Ik weet niet wat ze momenteel erop hebben staan. Overall is de Baron toch wel 1 van de betere denk ik. Probeer daar een keer de Super Silver, of Amnesia. Je krijgt er sowieso geen spijt van, weet ik zeker."
"Klinkt als een positieve ervaring, en daar kan je er nooit genoeg van hebben! Is het eigenlijk al bewezen dat er DMT word aangemaakt in de menselijke pijnappelklier? Ik had ergens begrepen dat ze het bij muizen wel hadden aangetroffen, maar of het nu echt zo is? Ik zou het wel heel interessant vinden als het echt zo is. Sommigen denken dat vlak voordat je dood gaat, er een hele grote dosis DMT word losgelaten vanuit die klier, en dat zo de near death experiences ook onstaan."
"Whaha, en dan zeg je dat het je 30e keer xtc was? Dafuq son"
"haha mooi report, lijkt me echt geweldig om een keer te proberen."
"Vind het een leuk report! Goed ingedeeld, en fijn om te lezen. Keep it up"
"Drum and bass is inderdaad heel erg fijn om naar te luisteren als je aan het spacen bent. Vind ik persoonlijk dan hoor, sommige mensen prefereren rustige trance o.i.d.. En xtc na een truffel trip lijkt mij persoonlijk een beetje te veel van het goede, maargoed, dat is jou persoonlijke keuze, en als je het naar je zin hebt gehad is er niks aan de hand."